COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, May 25, 2010

Sempat Lagi....


Aku jumpa doktor kol 12 tengahari... tapi kol 9 pagi dah nak kene gie amik nombor sbb dia punyer sistem kan first come first serve basis... So dpt lah aku menjadik patient yg pertama sbb seawal 9 pagi aku dah terpacak kat counter tuk amik nombor giliran!


Biasanyer aku akan bawak lappy... lepas amik nombor.. terus turun kat Starbucks.. lepaking jerk kat situ sampai kol 12 tengahari... tapi last Saturday lain sikit... aku tak bawak lappy... tapi kiteorg lepas jerk amik nombor... terus kuar from Pantai Hospital dan menuju ke sini!


DSC_0113 copy
GSC Midvalley Megamall!

Gigihh ko! pagar counter belum bukak.. tapi kiteorg dah terpacak kat situ... tapi jgn ingat kiteorg jerk yg terpacak kat situ taw.. seawal kol 9:30 pagi tu.. rupe rupanyer dah ramai dah makhluk allah yg dok tunggu sama cam aku tuk beli tiket wayang! haih... nowadays punyer cara tengok wayang dah tak cam dolu2 lah... aku dulu2 waktu berchinta senang jerk nak gie tengok wayang! time nak tengok time tu lah baru gie beli tiket.... confirm dpt good seat! tapi sekarang tidak lagi! jauh sangat perbezaaan nyer! nak tengok wayang petang... pagi sapieee dah kene beratur beli tiket! harga makin melampau lampau mahal lak tu! haih!! aku malas lah nak booking online bagai.... skg punyer online bukan boleh dpt tempat yg belakang kalau tak bayar terus... skg diaorg dah reserve seats yg row belakang sampai middle tuk org yg purchase terus... org yg nak main reserve2 tanpa buat payment nie jangan harap nak dpt seat yg barisan belakang... dia offer start dari middle row ke hadapan jerk! mana lah aku tak menyampah nak gie tengok wayang!

Giler memang kerja giler!! aku memang dah lama malas nak layan tengok wayang nie... tapi en. teman lah.. dia ade masa cam rajin gak nak menjejakkan kaki ke punggung panggung nie! so aku layan kan aje lah.... sekali sekala tak pe... kalau selalu memang aku malas nak bazir duit... hehehe...


DSC_0117 copy
Sapa punyer perottt yg makin maju kehadapan? hahaha.. nie menunjukkan yg kami sangat bosan menungggu tuk membeli tiket!

Memang dah lama gilerrr lah rasanyer kiteorg tak tengok wayang! more than 6 months I guess! Since last saturday dah alang2 keluar.. baik keluar terus... tu yg biler en. teman tanyer nak tengok wayang? aku ok kan ajer... kalau tak pasai pegi hospital that day.. namun kata saja2 nak keluar pegi tengok wayang.. memang lah aku tak koser... baik aku duduk umah... tido lagi bagus dari nak berperang tengah jalan yg jammed cam nak mammmmm.. tu belum lagi di tambah ngan sessi nak merebut parking! huh!! sangat menduga kesabaran aku... elok2 kuar nak enjoy... sudahnyer hati jadik hottt!

So hari tu en. teman pilih nak tengok citer....


DSC_2851 copy
SHREK THE LAST EPISODE!

Kiteorg memang tak penah missed tengok citer Shrek kat panggung! Since yg nie last episod lagi teruja nak tengok... but aku rasa ending episod dia nie tak der lar hebat mana.. aku lagi suke 1st & 2nd shrek! Yg last nie cam kurang kick sikit lah jalan cerita dia! but overall aku leh lar kasik 4 bintang! :D

p/s: apa pun Shrek 4D kat Movie World Gold Coast ade lah yg terbaekk sekali aku penah tengok dlm version dimensi nie....

34 comments:

eqbalzack said...

abg eq lom ada kesmpatan nak tgk wayang...
tesis bikin abg eq tak keruan la neena...tension2...hehe

sisdee said...

wah syok dah tgk shrek..tu bila tahun dpt gambar ngan dia tu :)

cute!!!

Atiqah Adnan said...

cantiknye pic!! memang masuk blog neena nak tengok gambar yang memang cantik-cantik ni.. hii~

qah pun dah lama tak tengOk wayang.. shrek mesti best. housemate qa pun pesan suruh pi tengoookk..

Pepel BoNda AmaNi said...

kita pun dah lama xtengok movie huhuhuh....

shuhadah Zainol said...

mmg kak...skrg ni susah beno nak dpt seat belakang... mcm shu yg leh dikatakan every weekend gi tgk wyg..kena beli 1 day before... kalau x.. tgk wyg mendongak kelangit la jawabnye..

Unknown said...

memang...manjang penuh je seat belakang..

Azmiezas said...

akak kalau nak beli tiket kalau ada kat depan jer,..baik tak payah tengok..

dah la tiket mahal,..pas tu sakit leher lagi,..nyeksa badan jer,..baik x payah kan?/..

mekchu said...

wah, congrate dear.. u married 2005 yeah? sama lah kita.. sue pun lmbt jugak dpt baby.. rezeki masing2 kan.. tc

azzey said...

Best ke cite tu? I prefer thriller py cite.... lg2 klu Korean py...beshhh sgt...

MiYOKO SuKi said...

bestnye tgk wayang...cntikla gambo2 sis niii..pandai en teman amik gambo... :)

-anidaothman- said...

katoon pebret saya time PRETNEN...sib bek sofia kuaq tak mcm shrek.......EHEHEHEHE...

best katOOn nieh....shrek+fioNa...

InaAchik said...

i love shrek! binatang ijo kentut n sendawa yg x senonoh.
dah main kay cinema erk? sungguh x mengambil tau aku ni. mmg dah lama x tgk wayang ngan achik. achik pon prefer lepak kat umah.

Unknown said...

bessnyer dpt bergambo dgn shrek....me too suker sgt citer shrek....tp bukan suka dgn shrek...suka dgn kucing romeo tu hehe

mrs.ecam said...

alaaaaaa ko dh g tngk ke...harusla aku pong nk g tngk gak nih....ank2 aku ske...tp 3d kn??? de ke spek tuk bdk tecik ha??? aku x pnah lg tngk yg 3d nyer...sunggung jakun ku rs...hekhek

Mimy Hamid said...

huwaaa ko dh tgk shrekk...aku nk tgk..last episod kannnnnnnnnnnnn...aku pun lama tak tgk wayang...tgk midnite je la beb..senang

Cik Yayang said...

Terasa cm lama gak tak tgk wayang la...

NeenaAnuar said...

Abg EQ:
takpe abg eq.. gie la tengok wayang wat hilang kan tension tesis tu! ;D

NeenaAnuar said...

sisdee:
tu tahun lepas waktu gie Gold Coast! :D

NeenaAnuar said...

Atiqah:
hehehehe.. TQ darling!

ok lah not bad.. nanti ade masa gie lar ngan hubby ... dating gie tengok shrek yer! ;D

NeenaAnuar said...

PuRpLeLiCiOUs:
takpe.. sis esok2 confirm akan layan wayang citer cartoon jerk! ;D

NeenaAnuar said...

Shu:
ha kannn! tension tol lah nak tengok wayang nowadays!

NeenaAnuar said...

Cik E:
betoi2...

NeenaAnuar said...

Azmiezas:
betoi! sokong 100%! neena pun kalau dah dpt row tengah ke hadapan.. confirm tak jadik tengok wayang.. baik tido jerk kat umah! hehehe..

NeenaAnuar said...

churalliya:
yup! in 2005..

hehehe.. but I lom ade isi pun dear... nie berat naik sbb banyak makan nie! hehehe..

NeenaAnuar said...

azzey:
you tak penah tengok ker citer Shrek nie? best taw! lawak! hehehe...

NeenaAnuar said...

TiTin:
hehehe.. TQ darling! :D

NeenaAnuar said...

Nid:
owh ye keR? hehehee.. memang syok kan layan Shrek nie! :D

NeenaAnuar said...

Iena:
dah start dah show kat wayang beb! apa lagi.. gie lar dating ngan acik! :D

NeenaAnuar said...

POSH:
hahaha.. kucing tu memang best kan! I pun paling suke ngan dia lah! lagi satu si keldai eddie murphy tu! lawak abis! hehehe...

NeenaAnuar said...

Ecam:
aku rasa specs dia tu standard lah! budak2 pun leh pakai rasanyer! :D

NeenaAnuar said...

Mimy:
aku tengok midnite??? confirm aku tido sepanjang masa tu! hahahaha...

NeenaAnuar said...

Cik Yayang:
takpe.. nanti ade masa leh la cik yayang jalan2 sambil nonton wayang! :D

azzey said...

Neena: If like that... nt i try.. so far cite2 yg seumpama ni i x leh tgk spi ending..tau2 dah ....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.. hu3....

NeenaAnuar said...

azzey:
hehehehee.. cuba jgn tak cuba keh! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails