COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, May 27, 2010

Kenapa Aku Nak Ke JB?


TQ to all of you yg bagi respond semalam... korang memang sweet betol lah! biler baca komen2 korang kan... serious ianyer sangat2 menceriakan hari aku lah! I really ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ all of you guys!!! So keep on cheer me up keh! Muuuuaaahhssss!!!!


Ok.. mesti korang tertanye tanyer naper aku nak ke JB ker kan?? nak gie holiday lagi ker? confirm ade yg kata.. "gilerrr tol si budak neena nie... tiap2 bulan gie holiday!" hahahaa.. tak der maknenyer lah tiap2 bulan aku nak gie holiday okkkk... tapi kalau dah kebetulan ade urusann... org kata baiklah sambil menyelam minum air kannn??? hehehe..

Ok.. ingat lagi tak pada majlis pertunangan cousin aku yg nie...


DSC_2184 copy
Abg Mazeri aku nie nak kawinnn dah minggu depan!

Cepat jerk 6 bulan berlalu kannn! So, majlis pernikahan dia bakal berlangsung minggu depan di Johor Bahru di rumah pengantin perempuan on 5th June 2010... then akan bersanding pada keesokkan hari nyer 6th June 2010....


DSC_2270 copy
Nie lah bakal isteri abg sekupu ku itu!! Comeeyy jerk orgnyer! :D

Itu pasal lah aku akan turun JB next week.. insyallah aku akan bertolak Sabtu pepagi.. sbb dia punyer akad nikah pun pada belah malam... Then hari ahad lepas diaorg punyer kenduri baru aku akan bertolak balik KL balik... tak lama pun kat sana... 2 hari 1 malam jerk! ikutkan hati nak jerkk aku extend... tapi keadaan cuti aku sangat nazaakk lah! so no choice! :(

So, pasal tu lah semalam aku tanyer sapa yg stay kat JB.... kot2 korang nak belanja aku makan mee rebus hj. wahid ker! perrgghh aku cukup rinduu siott nak makan mee rebus dia! ok... lagi satu aku tak nak nanti kalau aku tak habaq kat korang.. esok2 aku balik dari JB.. aku blog pasai trip tu.. kang ade yg tanyer.... "alaaa... naper tak bagi tau turun JB" cehhh! perasan sungguh si neena nie kan.. macam lah org nak jumpaa sangat ngan dia! hahahaha....

Tak kisah lah... ade ker tak der ker.. yg penting aku dah habaq awai2 nie... kot2 ade yg nak berjumpaan ngan aku... jgn segan2 yer... aku anytime jerk muke tak malu nak jumpa ngan korang.. hahaha... so if ade yg nak jumpa.. just roger2 aku kat my email cute_ena19@yahoo.com ... nanti aku bagi aku punyer no hp kat korang yer!

Pada kawan2 yg kat Penang! Tunggguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.... :D

p/s: semalam aku dah post token for my b'day giveaway... aku harap korang suke lah ngan token yg diberi tu yer... :))

38 comments:

MiYOKO SuKi said...

Sis Neena nk dtg sini (penang) lak ke....hihihi...

bolela kite jmpa nnti...;)

Pepel BoNda AmaNi said...

ingat2..pasal ur cousin tue...ehehehhe yang sis pakai kain masa tunang dulu tue kan.. :P....maintain beb...solid molid body..sekejap jerk masa berlalu kan..dah nak kawen dah...besttttttttttttnyer kawen..hahaha tiba2 mood gatal..

Azmiezas said...

this week akak nak balik Johor,..tapi sampai Batu Pahat jer..

Atiqah Adnan said...

datang melaka bagitahu juga ok..
hehe

matahati-aishahazhar said...

ooo.. sebabt u lah nak ke JB ye.. ok

shuhadah Zainol said...

ha....kwn2 penang.... tunguuuuuuuuuuuuuu.....

Anis Fendy said...

sis neena!!!
token da sampai pagi tadi..sangat suka!!! hiks..
thanks ek..
sbb teruja sangat sy buat 1 n3 khas utk token tu..hee

http://anis-haniza.blogspot.com/2010/05/sobenier-dr-sis-neena-yg-cumel-itu.html


ala sis nak turun jb ek..dekat da dengan kluang tu..huhu

♥ciK-t0ge ♥ said...

siSssss...
naK it0tttttt...!

hehehehe...

c0meY aR siS berbaJu pinKy2 tu..

:P

Unknown said...

sbb tak dok johor nak komen gak i like ur pink kebaya hehe

tahniah pada mempelai tu yer...semoga bahagia ke anak cucu cicit...

dear nanti amik gambo bnyk2 yer hehe

BabiesMom said...

TOI2.. Wina sokong ngan org2 PENANG.. sis mai turun PENANG plak.. jom BLOGERS Hang Out.. ahaha.. na na.. when2?...

IdaShamsury said...

dtgla perak..wah tibe² je..token x dpt lg..still waiting..hehehehe

Mimy Hamid said...

neenaaaaaa..thanks dear dh dpt hadiah giveaway..aku teruja sampai ganas aku bukak envelope tu...hehe...giler tak....aku suka sgt..nnt aku dedicate blog khas untuk mu kajol msia...love u muahhhhhhh

Marlia said...

lamanya mek tak comment... busy bangat huhuh bestnya mee rebus johor... nak babe~!! bawak balik kl yer! hihihih

mrs.ecam said...

mi rebus hj wahid??? huwaaaaaaa aku pong windu nk mkn wehh..terbaekkkkk

ratusiput said...

alaaaa......camno ni...ratu g tioman 5 to 7 tu....uwaaaaaaaa....baru verangan nk jumpa kajol...n belanja kajol makan special kat jb....cik kitol balik cuti next week...so cuti skolah mmg full time ngan dia....kepit2...ehehe...

Nur Irfan Juezrie said...

penang? wah.. bestnya... sure nk jumpa akak!

Lady of Leisure said...

cunnya neena pakai baju kebaya pink tu.. i think pink really suits u la neena..
:)

sisdee said...

i dok jb (angkat kain) hahahha tp tak pasti le 5hb tu ada kat jb tak :( maklum le kuat berjalan :( lelagi cuti sekolah kan..hahahahahah..btw...ABC bomba larkin lagi bes :p

i rasa cam mee rebus haji wahid dah kurang kick le yang :p

Mya said...

neena, i dh terima token itu.
sukerrrrr... tq bangat eh.. :)

NeenaAnuar said...

MiYOKO:
insyallah.. dlm perancangan.. biler tu tak pasti lagi.. tapi kalau akak turun.. sure akak akan roger2 org penang yerrrr! leh kite berjumpaan nanti! :D

NeenaAnuar said...

PuRpLeLiCiOUs:
tu lah.. cepat jerk dah 6 bulan berlalu.. dah nak kawin dah pun dia this coming weekend! huhuhu.. memang syiookkk kawin kannnn... :D

NeenaAnuar said...

Azmiezas:
alamak.. tak dpt nak jumpa lah kalu camgitu! :D

NeenaAnuar said...

Atiqah:
owh! itu sudah pasti! nak gak jumpa cik adik manis dari melaka nie! :D

NeenaAnuar said...

Shu:
hehehe.. yup! tunggggggggggggggguuuuuuuuuuuu... :D

NeenaAnuar said...

rATu kEBaYA:
yiippeee! :D

NeenaAnuar said...

anis:
hehehe.. thanks deary or the special entry!

yea.. akak sampai ke JB.. kalau ade masa nanti turun lah JB yer! ;D

NeenaAnuar said...

ciK-t0ge:
jomm! jommmm! :D

hehehehe.. TQ deary! ;)

NeenaAnuar said...

POSH:
hehehe.. Thanks darling! ;D

insyallah.. gambar I kalau tak banyakk mana sah kan! hahahaha...

NeenaAnuar said...

Nurhidayah:
owh! perak akak selalu pegi! especially Sungkai & Ipoh!

tak dpt lagi yer? nanti kalau dah terima roger2 yer! :D

NeenaAnuar said...

lady XOXO:
yiippppeeeee!! don't worry dear! kalau akak turun JB.. harus kite buat perjumpaan rakan2 blogger! :D

NeenaAnuar said...

Mimy:
hehehehe.. u're most welcome dear! alaa.. token kecik2 jerk tu... harap ko sudi menerimanye yer! I love you tooo babeh! :D

NeenaAnuar said...

Liea:
hehehe.. best kan mee rebus kat JB.. nak2 haji wahid punyer! huhuhu..

insyallah kalau aku leh tapau.. aku tapaukan yer! ;D

NeenaAnuar said...

Ecam:
kannnnnnnn.. sedapp kannn?? :D

NeenaAnuar said...

ratusiput:
uwwwaaaaaaaaaa.. tak dpt lah aku nak berjumpaa-an ngan ratu JB nie! uhukk. uhukk.. takpe.. ko gie tioman yer?? besttt nyerrrrr... enjoy your vacation keh! nanti jgn lupa blog it outtt taw! esok2 leh aku lak ke tioman! hehehe...

NeenaAnuar said...

Jue:
hehehe.. sure! will let you know kalau akak turun penang yer! ;)

NeenaAnuar said...

Lady:
hehehehe.. TQ very much dear! :D

NeenaAnuar said...

sisdee:
oic! hehehe.. takpe.. happy holiday to you yer sis! :D

owh! dah kureng sedap yek? sedihhhnyer! :(

NeenaAnuar said...

Mya:
hehehe.. u're most welcome dear! ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails