COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, September 17, 2014

Aku Seorang Blogger Picisan Nie Tampil Dalam Majalah Harmoni Keluaran 15 September 2014?


Assalammualaikummmmmmmmmm!


Arrrgghhh!! Malassssnya rasa nak update blog... rindu tu rinduuu... tapi malasssss tetap lah malass! Ahahhaa... ye lah dah almost 11 hari tak mengadap komputer utk update blog.. so perasaan malas nak mengadap blog nie sama jer macam malas nak masuk office!


Perasaan malas update blog nie kene lawan... sama macam mana aku lawan perasaan malas nak masuk office selepas 11 hari bercuti! Lagi pun aku rindu nak bersua dgn korang kat sini... so tu yg gagahkan diri utk update blog hari nie!

Ikutkan hati memang nak update secepat yg boleh pasal percutian aku baru-baru nie... ramai yg dah mintak aku update secepat mungkin pasal kisah pengembaraan aku selama 10 hari tu... tapi percaya lah kalau korang tak sabar nak baca.. aku lagi tak sabar nak berkongsi pengalaman dan cerita yg aku dah lalui sepanjang tempoh 10 hari yg lalu! Hihihi... So sama2 lah kite bersabar yer.. sbb gambar yg di snap adelah tahap ribu riban... as usual aku kene pilih gambar dulu then baru boleh memulakan penceritaan..! so process memilih gambar makan masa.. then bile dah ade gambar.. aku pulak takde masa nak bercerita... huhuhu... so camne nak selesaikan masalah nie? Memang takde jalan penyelesaian melainkan kite sama2 lah bersabar yea! Aku akan cuba sehabis baik utk update cerita percutian aku nie secepat yg mungkin! Hihihi..


Ok, as for today aku nak kongsikan dgn korang satu lagi kenangan terindah sebagai seorang blogger picisan! Aku nie bukan lah seorang blogger yg fofular... aku nie hanyalah seorang blogger yg gonjeng semata-mata! Tak pernah pun terfikir pun yg satu hari nanti aku akan masuk majalah atas tiket seorang blogger! Seriously aku berblogging bukan utk jadi glamour tetapi aku berblogging atas faktor minat berkongsi informasi, berkongsi kisah peribadi dan jugak berkongsi pendapat!


Sebagai seorang blogger picisan... tak pernah terlintas di fikiran langsung yg satu hari nanti aku boleh tampil dlm mana-mana media cetak! Tapi apa yg tak pernah terlintas difikiran tu lah terkadang boleh datang menerpa depan kite dgn sekelip mata... Di penghujung Syawal hari tu, ade wartawan Majalah Harmoni contact aku... diaog ckp diaorg nak interview aku utk ruangan “Dunia Blogger” bagi Majalah Harmoni! Mau tak melopong mulut aku time tu? tanjattttt okkkkkkkkkk... tanjatttttttttt sangatt!


Dah ade peluang masuk majalah.. takkan lah nak kekwat pulak kan.. retis pun tak menolakk.. ini kan pulak aku yg gonjeng nie.. so harus lah aku kata Yess... yess.. Yess.. boleh.. boleh... bolehh utk di interview ! muahahahha.... serious cam tak percaya nak nie nak kene interview ngan wartawan majalah.. cuak.. nervous.. excited.. semua ade! Ahahaha..


Untitled
So pada 23 August, wartawan majalah hiburan Harmoni datang ke rumah utk interview aku! Kata wartawan nie senang keje dia dpt interview org mcm aku.. tanyer sepatah beribu yg aku jawab! Tak yah tanyer soalan... aku dah bercerita from A – Z... hahahahaha... well.. nak wat camne.. pompuan gonjeng nie memang banyak mulut.. kalau dah pot pet gerenti tak berhenti! Punyer ralit bercakap.. mata pun sampai terpejam-pejam nih! Huhuhu..


Lepas di interview, aku bawak wartawan & photographer ke pool side rumah aku utk photoshoot session!


Thank you so much Ruhaya & Nur Nabila!



So kalau korang nak tahu apakah inti pati interview session antara aku dan wartawan harmoni nie.. korang kene lah beli majalah Harmoni keluaran 15 September nie yer.. cover page dia adelah Dynas & Zahnita ok!





Then terus terjah kat page 34 – 36 tau! Terpampanggg muke akak gonjeng disitu! Waaahh... segannn nihh! *tutup muke ngan tapak tangan*



Paling tak tahan en.teman bukan main interpremm okk.. ade gak cerita pasal dia kat dlm majalah nie... eeeii.. sibuk jer nak tumpang glamour binik gonjeng dia nie! Muahahaha... eh tapi kan.. ini semua adelah gara2 mulut en.teman lah nie.. dia nie memang gila glamour dari aku... sejak awal tahun hari tu lagi dia dok sibuk tanyer aku.. bila lah agaknya aku boleh dpt chan utk masuk majalah? Aku rasa nak lempang je dia bile dia tanyer aku soalan camgitu tau.. apa kejadah nya nak masuk2 majalah nie... ingat binik dia nie artis agak nya ade org nak datang interview like a diva..! huh... aku selalu ckp.. jgn nak perasan lah Bee oiii... binik awak nie blogger gonjeng jer... bukan retis pun yg org nak interview nak masuk majalah bagai! Jangan lah di compare kan dgn blogger2 terkenal tu.. diaorg memang glamour.. jauh lebih glamour dari I so pasal tu lah dpt masuk majalah segala.. binik awak nie blogger gonjeng aje ok.. bukan gorjes sgt pun!


Gulp! Skg aku yg tertelan ailio sendiri... macam masin pulak mulut lakik aku nih..! sibuk sgt nak merasa binik masuk majalah.. so now dah dpt dah... suke la tew! Tapi please eh korang.. jgn ingat aku yg giler glamour tau... skg nie ternyata lakik aku yg gila glamour sbb selalu sgt tanyer kat aku biler gamaknya aku dpt featuring dlm sebuah majalah! Hahaha..


Apa pun I lap my lakik so much lah.. tanpa Anuar siapa lah Neena.. dan tanpa your all my beloved readers.. siapa lah kami NeenaAnuar!


Love you!

Kiss pipi skit!!!

19 comments:

Farah Waheda Wahid said...

chaiyok chaiyok neena, lepas ni dah tak jadi picisan lagi dah...hew hew hew...i is always support you dear...

arysha_fayyadh said...

Assalam neena,
salam perkenalan..
sha dah laaamaaaaa gegile2 baca blog neena ni..betahun2
addicted dah..
ni baru jer mula blog sendiri..barula ada bran nak ngomen...he3
cecepat la update ceritera cotik2 hokeyh..
tak mampu p pun mampu baca pun jadiklaaa kan3
papun jemput2 la singgah & join blog sha yer..
harap dapat berkawan & kongsi ceritera bersama2 yer

suezen said...

im proud of u babe!

Mar Mansor said...

tahniah..tahniah..blog ni banyak informasi tau..

shuhadah Zainol said...

tahniah kak!! :)

MizzTina said...

waaaaaa...aya a.k.a ruhaya!! dats my fren, my ex housemate.. hehehe.. btw, tahniah.. picisan pun org nmpk kebolehan menulis.. tahniah..

ameris said...

laju2 gi kedai mamak beli majalah ni...

notti netti said...

hahaha gonjeng la ko...ahahah terkekek keke aku gelak.

MsBabble said...

tahniah neena..

amy said...

saya pun dah beli harmoni semalam tgk2 ade neenanuar pastu mcm eh cam keal jek heee :)

salam kenal :)

Mimy Hamid said...

i love u neena...sebab im yours ni kita kenal...dan masih mengenali...stay the way u are...seorang yg tak sombong...ceria...peramah...

nini said...

wow bestnya.....congratzzz

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

ok la tu kak neena dh upgrade jd retiss ni hihihihi

=P

Chekgu Azrine said...

Tahniah..u deserved it neena..
Suka sngt baca blog im yours ni..
Nanti nak p beli majalah ni..hehehe

Aini said...

Best! Best Best la kak neena ...heee

Sue said...

congrats neena.. tak sabar nk tggu entry holiday. n harap sgt2 dpt tgk semua gambar2 tu.. sebab sebelum2 ni ade yg i tak dpt view. tak ingat pasal apa yg u cakap tu.. huhu... pastu selain dr cite holiday, nak gak tau bajet2 nye yea. dont forget ekkkkk

Unknown said...

Tahniahhh Neenaaa.....cantik sangat...

Masya said...

saya baru baca entry ni.. majalah harmoni sy mmg beli selalu.. tanjat tgk ada cerita awak dalam tu tau.. tahniah yer....

Rabiahtul adawiyah said...

Tahniah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails