COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Saturday, May 8, 2010

Korang Baca Ker?


Hari nie I'm lone ranger kat umah... en. teman gie wat keje menembak dia lah apa lagi... malam kang baru balik rasanyer... tak kisah lah nak balik kol berapa pun... janji dia balik udah!


Tadi layan citer MAAN! fuh dah berabad jaman rasanyer aku tak layan citer hindustan! meleleh2 air mata akakkk okkk... memang syahdu syahdan betoi citer tuuu.. dah banyak kali tengok pun... tetap nak berair bijik mata... suke tengok citer MAAN... mengungkapkan betapa indahnyer cinta sejati kann.... owwwhh... terus rindu membuak buak pada en. teman datang selepas beberapa jam di tinggal kan! hehehhee.. ngada lebeyyyyy.... :p


Aku ingat sat lagi aku nak reply semua comments2 yg korang dah dropt kan kat blog aku niee... dah banyakkkkk gilerr aku tertinggal & tak sempat langsung nak reply comment korang semua... sorry yek... bukan tak nak reply... tapi kan aku berholiday hari tu... memang tak dak masa langsung nak reply! mana nak kejar buat entry baru lagi.. nak lawat blog kawan2 lagi....

Tapikan aku terpikir something lah! Aku reply comments korang baca ker idak yer? Apa kata korang jawab sikit persoalan aku nie?

Korang Baca Ker Tidak Yer? Jawabb.. jawabbbb... jgn tak jawab.... :p

Hehehehe.. tapi tak pe lah.. korang tak baca pun tak pe... aku tetap nak reply comments2 korang tu... sbb sometimes ade yg bertanyerkan itu ini... so harus lah aku kenee jawab kannn... and also sebagai tanda my appreciation to you guys coz sudi drop comment at my blog! so dengan ini aku akan berjuang sehabis baik tuk reply semua comments2 korang yg lepas yek! kalau ade yg tanyer aku something and nak kan jawapannyer.. just go back to that entry keh! insyallah korang akan jumpa ngan jawapan tu!


p/s: berapa jam lah yg aku nak amik tuk reply berpuluh puluh comment nie yer? huhuhuhu...

22 comments:

Cik Ina Do Do Cheng said...

kajol, tapi akak jenis suka tengok kalau orang reply.saja suka.tapi akak rasa lebih baik replylah , rasa cam orang appreciate sikit.khe khe

LiAnA said...

akak baca reply tuan punya blog.. biasa baca time dia buat entry yg baru.. so time tu akak curik masa skit baca comment reply tuan blog utk entry yg lepas hikss

Lady of Leisure said...

i baca esp kalau ada apa2 pertanyaan hehehehe... kalau tuan punya blog reply tu, kembang kempis lah juga...
tapi kalau tak reply pun i faham, kadang bila koman terlalu banyak kita mcm tak menang tangan kan..
hehe

MisZ DeAnNa said...

sis,

selalunya kalo sayer komen mana2 blog, sayer suka baca apa yg tuan blog tu reply..

hihi..

;p

sisdee said...

saya adalah rajin mbaca apa yg tuan blog reply heheheheh...
cam rasa dihargai gitu hahahahahh...over tul aku..:p

NeenaAnuar said...

Kak Ina:
betoi2... pasai tu neena reply gak comments kawan2 kat blog nie walaupun dah tertinggal agak lama... at least ianyer sebagai satu tanda appreciation me to them! ;D

NeenaAnuar said...

Kak Liana:
hihihi.... thanks kak! thanks for your response tooo.. :D

NeenaAnuar said...

Lady:
hihihihi.... tu lah.. I rasa cam semacam lak kalau tak reply nak2 biler org bertanya kan... even kalau org tak tanyer pun I jawab gak... coz at least kite ade bagi tindak balas kann... cuma tu lah.. as you said.. ade masa kite terlalu sibuk kannn.. so kengkadang tu tak terbuat... buat mungkin buat... but lambat sikit lah! hehehee.. btw, thanks dear for your response! ;)

NeenaAnuar said...

Deanna:
rite! thanks dear for your response! ;D

NeenaAnuar said...

sisdee:
hehehehe... ok ok... thanks for your response! sesungguhnyer saya menghargai commentor2 saya! :D

Pepel BoNda AmaNi said...

kita pun kadang2 xsempat nak reply comment..adoi..

InaAchik said...

kalo aku...
aku confirm akan gi blk entry yg aku tinggalkn komen nk tgk tuan blog tu respon x ngn komen kiter... aku rase dihargai bila komen direply oleh tuan blog.

n aku seboleh bolehnya nk reply sume komen yg org tinggalkn walopon kengkdg kalo x sempat, contohnya cam kes ko lah... bila bercuti byk komen nk reply n dlm masa sama nk wak entry baru... so cam x sempat... tp aku reply secara kasar jerk...

NeenaAnuar said...

Purplelicious:
hihihi.. tak pe... mak yong dia ade ampun maaf sikit! hehehe...

NeenaAnuar said...

Iena:
betoi2.. aku sokong segala intipati mu itu! thanks for your response yek! :D

Unknown said...

MAAN...amir khan kan...tak leh dgr lagu ajer pun dah meleleh....

alamak terasa sbb kekadang bukan tak nak jawab komen tapi uploading ada problem tu yg terbantut...tp kalu i p blog u ada soklan I akan terjah balik tngk u jawab tak hehe...tp kalu tak jawab paham maybe sibukkan hehe

mrs.ecam said...

weh aku bce la...sblm aku wat n3 br aku review dl n3 aku yg lps pas 2 tngk de komen br x...pas 2 aku bls la...insyaallah...cam blog ko ni...bkn men bnyk n3 time wiken kn...ari isnin aku review sume n3-n3 ko sbb x mo ktinggalan cite cuti2 hanimun ko 2...hekhek

shuhadah Zainol said...

shu bace..heheheh...

Mimy Hamid said...

aku baca..tp tak selalu..aku nk reply komen pun tak blh..sbb kadang byk keje kena didahulu kann...takpe beb komen ko pasti aku tulis..sbb ko best..

NeenaAnuar said...

POSH:
tu lah.. dlm citer tu lagi semua mantop2 and hitss giler! layannnn jerk biler dengar lagu2 dlm citer tu kan!

hihihihi.. tak pe... no worries lah babe.. I pun paham coz ramai yg sibuk.. I ni pun selagi termampu nak jawab nie boleh lah lagi.. esok2 kot2 tak der masa pun mungkin tak terjawab gak kott...

NeenaAnuar said...

Ecam:
ok ok.. toh-ceh yek! hehehe.. :D

NeenaAnuar said...

Shu:
ok.. Thanks shu for your respond! :D

NeenaAnuar said...

Mimy:
yeaa... harusss beb! kerja harus diutamakan dahulukan kannn... itu lebih utama yer dak!

anyway.. thanks babe! ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails