COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, May 12, 2010

Hari Kedua Baru Nak Mula!


First day sampai kat resort nie... we both more just rest & relax jerk... we just walked around the resort... and look see look see jerr... tak der mood sangat nak bergambar bagai... so on da second day... after breakfast.... baru lah bermula episod ber-CAM-WHORE!



_DSC1147 copy
Ni kat Balinese Compound! Tempat nie adelah salah satu tempat for setting up a private Balinese Wedding Reception... dia siap ade 1 private pool... ade wedding villa... & ade dewan makan... Owhh!! How I wish I can have this place for my wedding reception! uhukk... uhukkk!


_DSC1157 copy
At the Private Wedding Compound! Oh!! sangatt chantekk tempat nie!


_DSC1158 copy
@ Reception Compound!

Tengah dok best jalan... tiba2 en. teman nak gie berjumpa ngan en. TAN lar plak! haih! So kami pun balik lah ke bilik dulu... Then, lepas dia dah abis selesaikan utang dia ngan en. TAN...


_DSC1176 copy
Sambung lagik with camwhore session... nie aku kat ruangan balcony of our villa... kat bahagian bawah tu lar location of Swimming Pool & SPA!

Pastu sambung amik2 gambar kat dlm our villas which aku dah pun the pictures earlier... by then dah membawak ke tengahari... pastu kiteorg memang dah plan nak gie turun ke pool area lah... tapi en. teman yg tengah lepak sebentar atas katil.... ajak aku plak joint dia sekaki tuk lepaking atas katil yg sangattt heaven tuu... maka apakah maknenyer itu?????

Apa lagiiiiiiiiiiiiii!!!!!!! kedua-duanyerrrr sangatttttttttt enak di buai mimpi yg indah! hahaha.. dah! dah! tak dak der maknenyer korang nak pikirkan aksi2 yg berlebihan yerrr..... kerana sesungguhnyer ia tidak lah berlaku! :p

Serious!! adelah sangat lentok lepaking atas katil dlm villa tu.. mau taknyer.. ngan cuaca yg dingin.. ngan love songs yg kedengaran di corong radio (oh hari tu aku ckp tv tak der kan.. tapi radio ade yer.. so tak lah boring sangat sbb lagu2 yg diaorg pasang semuanyer hits love songs!).. ngan bunyik burung2 yg bersiulan.. owh!! sangat mendamaikannnn!!! maka kami pun ter-ZZZzzzzzzzZZZzzzz for a few hours! sedar dah kol 4 ptg! huhuhu.... gone aku punyer tea time dari kol 3-4 ptg! isk! en. teman lah punyer pasal nie! sapa suruh ajak aku tido! hehehe...

So, biler tengok dah kol 4 ptg.. terus we both turun ke area swimming pool!


_DSC1187 copy
Sempat lagik posing kat our Villa Compound!
Hah! sila tengok muke aku betoi2... nampak tak muke org yg sangattt baru bangkit dari tido! hahahaha....


_DSC1188 copy
Jom turun!


_DSC1190 copy
See muke sembab gilorzz! haih! dah basuh pun masih tak ilang rupe baru bangun tido aku tu... nak ber-cam-whore pun cam tak dak mood sangat!


_DSC1191 copy
Nie kat kawasan laman SPA!


_DSC1194 copy
Cak!
Hah! percayalah bahawa sesungguhnyer gambar nie bukan lah teknik superimpose yer! aku pun tak tahu camner en. teman leh amik gambar camgini! jus nice jerk muke aku fit dlm tu tanpa menampakkan badan aku! hahaha... sesungguhnyer pada aku gambar nie sangat unik! :D


Jgn risau.... banyak lagi gambar2 aku bakal menyusul.. tinggal korang larat & tak larat nak tengok jerk nanti! hahaha....

30 comments:

BabiesMom said...

wahhhhhh.. besh nyer tempat awak p nie.. wah2.. so sad sayer ngah bekerja tak leh bercuti.. besh2.. have fun

Pepel BoNda AmaNi said...

hahahahahah dalam xda mood nak bercham whore tue pun..tatap kan..hahahaha i loooiiiikkkeeee......

shuhadah Zainol said...

hahahha..susah benor muka bangun tidor tu nak ilang erk..hehehe...

Atiqah Adnan said...

love all the picture my dear neena..
hope one day dapat lah ke bali n ke bagus jati nie.. ^^

azzey said...

I LOVE UR PHOTO YG LIKE THE SUPER IMPOSE TUH...HE3..

mrs.ecam said...

xpe aku larat lg....ari2 mmg tnggu n3 ko nih...btol bkn bodek nie...keh3 tp siyes ko mmg leh jd model....ahaks

ratusiput said...

uhhh..tepegun jap biji mata hambo...

♥ Juliana Violet ♥ said...

niiceee....
jelesnye... nak pergi juga babe...
=(

hehehe
anyway pic yg last tu memang TERBAIK...
:)

InaAchik said...

bebbbbbbbbbb... mata aku terjojol kluar ni ha tgk gambo2 gedix ko...
n pikces last tu thumb up lah! big claps to en teman!
WE WANT MORE! WE WANT MORE!!!

matahati-aishahazhar said...

masih larat lagi ni.. tak kesah layan je.. yang penting gambar cantik..

Unknown said...

takper dear i suka tngk style u posing....nanti leh copy rite...sbb kekadang dah tak tau nak posing lagu mana hehe

Lady of Leisure said...

neena i want more pics.. sebab i laratt sangat nak tengok.. seronok tau entry holiday u ni hehe..

Cik Ina Do Do Cheng said...

seronoknya ko bagi gambar yang best-best.cam korang dua je kat situ ye.aman bahagia takde orang kacau.

Mimy Hamid said...

aku suka gambar last...nak kecik jugakkkkkkk...hahaha..pandai encik teman tembak yerkk

Azmiezas said...

i like ur picas,..nampak sangat best..rasa macam esok jer nak pegi Bali..

NeenaAnuar said...

Lady XOXO:
takpe.. esok2 biler you ade masa amik cuti yek... gie tenang2 kan minda & jiwa! :D

NeenaAnuar said...

PuRpLeLiCiOUs:
yeaaaa... tatapppp menarikkk waktu bergambar kan?? hahahahaha...

NeenaAnuar said...

Shu:
tu ar pasal! tension akak taw! sudah bikin rusak gambar sajork! hehehe...

NeenaAnuar said...

azzey:
TQ sis! :D

NeenaAnuar said...

Atiqah:
TQ deary! insyallah.. I doakan semoga satu hari nanti you berjaya tuk jejakkan kaki ke sini yer! :D

NeenaAnuar said...

Ecam:
TQ TQ TQ beb! terharu aku ade org sanggup tunggu entry aku tuu! wahh.. nie yg buat aku makin rajin nak update blog nie! hehee.. thanks babe!

boleh jerk aku jadik model.. tapi takat kat blog nie ajer lerrrr... hihihi....

NeenaAnuar said...

ratusiput:
huhuhuhu... :p

NeenaAnuar said...

Vee:
yeaa.. u shud go dear!! tunggu time offer.. just grab the deal taw! :D

TQ dear! *wink* *wink*

NeenaAnuar said...

Iena:
kakakakaakaa... sampai terjojoii bijik mata kaaa beb? sabaqq sabaqqq! hehehe....

Thanks babe! :D

NeenaAnuar said...

Aishah:
hehehehehe... TQ kak! Muaaahhhsss!!

NeenaAnuar said...

POSH:
hehehe... Thanks dear! so esok2 nak posing.. leh lar you refer from my blog nie kannn...wah! tetiba terasa cam mentor lak! kekekee...

NeenaAnuar said...

Lady:
yeaa darling.. more pictures coming! I pun suke tengok your holiday dear.. tempat2 yg you pegi lagi lah mabelesssss... biler lar gamaknyer I leh gedik2 kat sana lak kann! hehehe...

NeenaAnuar said...

Kak Ina:
tu lah... memang neena jamu gambar2 nie tuk akak lah nie! hehehe.. thanks yer kak sbb sudi tengok aksi2 mengadasss adik mu ini! :D

NeenaAnuar said...

Mimy:
hehehe... boleh jerk bebe ko masuk dlm gambar camgitu.. ko perlu duduk jauh ke belakang lagi lar aku rasa! hehehee...

NeenaAnuar said...

Azmiezas:
hehehee.. wah... dah teracun yer! bagus2.. ade peluang sila lah ke sana yer sis! best tau! *racun lagik* :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails