COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, October 4, 2016

Bagus Sangat Ker Produk COWAY Nie???


Siapa pakai produk COWAY kat rumah?? Korang rasa ok ker produk COWAY nie???


Produk COWAY nie memang famous jugak lah kan? Bile sebut COWAY jer mesti org akan terfikir tentang produk Pembersih Udara dan Water Filter dia kan??


Aku nie kan seorang pesakit sinus yg tegar... nak2 lagi sejakk en.teman start bela AnnZeee.. huuuwwwaaaaa.. sebut pasal AnnZee.. till today AnnZee tak balik2 umah lagi tauu.. ok lah cerita AnnZee akan aku update kat dlm entry yg lain yerr.. tu entry sedihhh so kene carik mood utk create entry pasal AnnZee! :(


Ok berbalik kepada cerita tadi.. aku kan seorang pesakit sinus tegar... sinus aku menjadik sgt kronik bile en.teman start bela AnnZee.. lepas tu en.teman ade lah plan nak beli Air Purifier utk rumah.. katanya bagus and elok utk ade pembersih udara dlm rumah... at least sekurang-kurangnya bukan sebab AnnZee jer semata-mata.. but elok utk kesihatan jugak lah bile kite dpt sedut udara yg bersih ketika berada dlm rumah kan...


Aku mula2 bile en.teman suggest nak beli air purifier nie aku macam refused jugak lah nak beli ke tak nak beli ke tak air purifier nie sebab tak yakin ngan effect dia sebenarnya.. tapi bile dpt tahu yg bayaran bulanan dia tak lah mahal mana... and then takde bayaran yg mahal waktu mula2 nak amik produk air purifier nie.. then proses pembelian dia pun mudahh... so aku pun terus setuju! Ahahaha.. terukkan.. bukan fikir apa yg kelebihan produk.. tapi dok fikir pasal cara duit nak keluar... muahahahaha... biasalah... org pompuan dia kalau pasal shopping dia tak fikir pasal duit nak keluar banyak mana.. tapi kalau pasal bende yg baik utk kesihatan.. abis semua bende pun dia nak berkira... :p


Ok.. waktu nak beli Air Purifier hari tu kan... jenuh jugak lah en.teman carik few products and buat comparison... lepas bincang punyer bincang... kiteorg pilih...


Untitled

Air Purifier dari COWAY ni hah! Nama brand nie adelah LOMBOK II .. amboi... nama dah macam kepulauan... kalau produk tak secantik pulau.. siap kau LOMBOK! Hahaha..


Setelah hampir dekat setahun kiteorg pakai Air Purifier nie.. so far kiteorg berpuas hati lah ngan si LOMBOK nie hah.. nasib baik baguss... kalau tak aku pulangkan balik kat COWAY! Ahahaa..


Ehh.. kalau korang nak tahu... korang boleh pulangkan balik tau pada COWAY! Waktu nak beli amik lah option Rental.. waktu registration bayar RM200 jer.. lepas tu bulan2 kite bayar RM110 jerr... utk option Rental nie konsep dia 2+3... meaning kite ade contract selama 2 tahun... meaning ko suke tak suke dlm tempoh 2 tahun tu ko tak boleh breach the contract... lepas 2 tahun kalau korang tak suker.. korang boleh pulangkan produk nie kat COWAY semula.. tapi kalau seandainya korang suker nak continue.. korang boleh continue membayar RM110 tuk tempoh lagi 3 tahun jerr.. then lepas pada tu produk COWAY tu akan menjadik milik korang! So in other words... konsep rental nie dlm tempoh 5 tahun lah utk ianya menjadik hak milik korang sepenuhnya...


1-pic 1

Tapi kot korang banyak duit.. boleh jer nak beli cashhh... ahaha.. harga RM3,300 jer you olllz!


Aku suke Air Purifier Lombok nie sebab dia ade paparan LED yg boleh menujukkan tahap kualiti udara.. dulu bile time jerebu.. warna LED tu akan berukar menjadik merahhh jer sentiasa okk.. so kite boleh tahu yg udara dlm rumah kite tu kotor.. nanti bile udara dah bersih... warna merah tu akan bertukar menjadik biruu.. so dari situ mudah utk kite tahu kualiti udara dlm rumah kite!


Air purifier nie sesuai jugak utk hilangkan bau2 busuk, bau hapak, menghilangkan bauan selepas memasak dan jugak sesuai utk mengurangkan bulu-bulu haiwan peliharaan yg berterbangan di dalam rumah! Lagi satu ianya jugak menjimatkan elektrik.. haa.. nie penting.. kalau tak jimat eletkrik... aku pun tak nak pakai! Ahahah...


Nahh nie sedikit info utk korang...


2-masalah didlm rumah

3-pic 5

4-air purifier system

Haa.. nampak tuu.. .berapa banyak lapisan penapis yg ade kat dlm bandan si LOMBOK tu hah! Hehehe..


Owh btw nie lagi satu info best yg korang perlu tahu... COWAY nie bagi FREE SERVICE hokayyy! Kalau korang beli kereta.. service kereta kene bayar kan? kalau dpt free service pun utk setahun pertama jer lah... macam COWAY nie bile kite beli.. kite boleh dpt 5 tahun free service... dlm tempoh dua bulan sekali org COWAY akan dtg ke rumah kite utk bersih dan service our product! Mudah jer kan?

Eh tapi cerita FREE nie tak abis kat sini tau.. bile kite beli produk COWAY kite boleh dpt FREE Delivery & Installation (in whole Malaysia), then kite boleh dpt FREE segala Spare Parts... so best tak??? Best takk?? Heheh..


Actually Coway bukan sahaja jual Air Purifier tauu... Coway jugak ade jual Water Purifier.. Lepas dah guna Air Purifier dari COWAY nie... now aku rasa macam nak amik Water Purifier dia pulak lahhh... hari tu dah skodeng skodeng dah... rasa2 macam berkenan ngan produk nie..


5-pic a

Sama jugak konsepnya.. kalau nak rental bayar RM125/month and kalau nak beli terus berharga RM3,800!


Skg aku amik air dari water filter kat umah pak joe jer.. aku kan berjiran ngan pak joe.. so senang lah amik air dari umah dia jer.. tapi bile dah lama2 nie rasa macam malaas pulak nak carry botol2 air yg berat2 tu... so tu yg skg nie tengah planning macam nak pasang jugak lah water purifier kat umah aku teruss... senang.. tak yah lah aku nak masak2 air segala lagi dah.. yg bestnya produk nie dah ade air panas dan air sejuk... letak jer mug kat bawah paip dia.. tekan terus keluar air! Senangg lahh tak yah nak simpan2 air dlm jug lah lah apa segala macam lagi lah! Hahaha..


Air minum nie sgt penting skg nie.. kat malaysia nie paham2 ajer lah yer.. air paip kite bukannya bersih boleh terus masak dan minum.. air kat umah aku tu berkarat.. scaryyy nak minum okk.. huhu... so pasal tu lah penting utk ade penapis air macam nie dlm rumah kite sendiri... aku disebabkan pak joe dah ade tu yg aku bertahan tak beli.. tapi sekarang rasa macam kene beli lah jugak satu utk umah sendiri sebab dah makin tua nie makin malas dah lahh nak carry botol2 air yg besau gedakk tu! BOLEH SLIP DISC gamaknya.. Ahaha...


Ok nie ade beberapa info tentang produk water purifier nie..


6-pic b

7-pic c

8-pic d

9-pic e

Yg bagus nya produk nie.. dia ade child lock tau.. so selamat lah utk budak2 dari terkena air panas... then dia boleh simpan air sebanyak 11.3 litter... and then dia boleh salurkan air sejuk, air panas dan jugak air suam! Lepas tu kalau malam2 tak nampak nak amik air.. jgn risau dia ade mood lamp anddd yg lagi best boleh jimatkan bil elektrik! Hehe..


So far aku rasa produk COWAY nie memudahkan customer lah... dia tak banyak kerenah dari proses nak membeli sehingga lah produk sampai kat dlm umah kite..


10-simple process registration

11-buy or rent

12-outright rental

Its highly recommended.. so far aku berpuas hati la ngan service dari COWAY nie.!


Skg nie kan .... katanya COWAY ade buat SPECIAL PROMO tauu...


- kalau korang beli cash... now ada discount 10-20% depend pada jenis model!

- Registration Fees RM100 sahaja!

- Promo valid from 28th September until 25th October 2016!


Korang kalau nak beli product COWAY nie.. sila contact abg handsome nie...


Mr. Iz Coway, [ID: 537730]

Health Planner (HQ)

Whatsapp: 012-223 5387

FB: https://www.facebook.com/MrIzCoway/


Mr. Iz nie sgt friendly okk.. senang dan sgt sempoi utk korang berurusan dgn dia... service dia tip-top.. dia boleh cover utk satu malaysia okkk.. hanya dgn whatsapp or contact Mr. Iz personally korang boleh dpt produk korang dgn mudah dan terjamin! Aku suke berurusan dgn org yg fast action mcm nie... aku tak pening kepala.. yg aku tahu lepas aku place order.. dlm masa 3-5 hari produk dah sampai ke depan pintu umah aku dah! Hahaha..


For more info pasal service Mr. Iz nie korang boleh Like and follow FB dia nie.. https://www.facebook.com/MrIzCoway/ ... Katanya dia ade special free gift utk korang yg order dlm masa terdekat nie.. so cepatttttt contact Mr.Iz okkk.! ;)

3 comments:

Anum said...

Singgah ptg selasa
bz sangat2 x dan nak blogwalking :)

nayfatimahrasyid said...

cam best jew produk coway nie kan ,
kat tempat kerja saya pon ade juga dipasang utk kemudahan pekerja ...
tengah fikir nak pasang kat umah plak

Heri said...

Menyesal bli lombok..ntah apa yg disedut pn xthu...bulu2 byk jekeliling dia malah habuk ats lombok ni plak sy kna bersihkan...bile tnya tecnician service xthu nk jwb..sedih lo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails