COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Saturday, May 1, 2010

April Getaway!


GUMMY POST!!!

~PLEASE SCROLL DOWN FOR NEW ENTRIES~


Hari nie... tepat pada jam 12:05 tengahari.. aku akan pergi terbang jauh meninggalkan.....




_DSC0688 copy
KL...... Tataaaaaaa.....
(chantek tak gambar nie? en. teman yg snap waktu teh tarik sesssion hari tu... dia snap dari Rasa Sayang Restaurant jerk.. aku suke gambar nie.. tak penah lagi dia snap menara berkembar nie walaupun KLCC adelah didepan rumah saja... hehehe... and dia cam tau2 jerk aku nak wat entry nie aku leh pakai gambar yg dia snap nie.. so kirenyer tak sia sia lah dia menembak kannn.. hehehe..)


Aku ke mana???



P1030534
YEAYY!!!!


I'M ON VACAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTIIIIIIIIIOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNN!!!!

Yiippppppppppeeeeeeeeeeeee!!!!

Yaaaaaaaaaaaa Beeeeeeeeeee Daaaaaaaaaaa Beeeeeeeeee DooOOOOOOOOoooooooOOOOOOOOOO........

So, I'll be away for this whole week! Yeaa.. aku ulang.. aku BERCOTI selama 1 MINGGU! hehehee... alahhh... dengaq jerk macam lama... kejap jerk seminggu tuuuu.... Apa pun.. aku takkan kasik blog aku nie sunyi sepi... aku dah sediakan beberapa autopuslish entries tuk sepanjang minggu nie...

TAPI!! aku nak mintak maaappp sangat2 nie.. awai2 aku nak bagi tau.. dah waima seminggu aku tak dak kat sini... gamaknyer aku takk dpt lah jugak nak menjenggah blog korang2 semua yer... harus banyak stories yg aku tertinggal.. but insyallah I'll try to catch up once I'm back! Now ni pun aku dah tak dpt nak luangkan masa buat blogwalking coz lately nie aku sibuk sikit... aku mintakkk maaff banyak2 kat korang yek! Nanti biler ade kesempatan akan aku jenggah jugak blog kawan2 yer!

Lagipun aku kalau dah bervacation.. internet pun aku akan vacation kan jugakkk... walaupun dlm hatiii.. perrgghhh... dok meroyann nak layan tenet gak! ahaks! aku dah addicted dahh.. jgn korang tak tauu.... huhuhu...

So korang semua don't be nottie while I'm away keh! ceeaaaaa... cam nasihat mak2 jerk.... hihihi.. cumanyer korang doakan semoga aku selamat pergi dan kembali yer...

Apaaaaaaaa??? korang nak tau aku gie mana lak kali nie???? errrmm... perlu ker aku bagi tau sekarang??? alahhh... tak yah lahh.. korang tunggu jerk la aku punyer stories when I'm back in KL keh! kalau aku bagi tau siap2.. cam dah climakss cepat sgt lah plak!! korang cam tak kenal aku kannn?? mana suke climakkss cepat2 nie! muahahahahahaa... :p


I lovess you all my readers!! so, keep on reading & jgn segan silu tuk drop your commments keh! *HUGS*

18 comments:

Nur Irfan Juezrie said...

wow.. cuti lg.. huhu..bestnya.. nk ikutt.... apa2 pun slmat bercuti..

Pepel BoNda AmaNi said...

hapie holiday...take care..enjoy ur vacation...

mrs.ecam said...

bestnyer la jd seorg neenaanuar ek...vacation ajek koje ko....nk itottt....huuu tp x leh la plak..kang kaco org nk hanimun...okeh slmt bercotiiiii smoga slmt pergi n blk yek...amin

Unknown said...

patutlah dia sonyap ajer...rupanyer nak gi vacation...bom voyage...kasik post gambo bnyk2 yer hehe

joijoi80 said...

selamat bercuti sis........

InaAchik said...

wah3... ko bercoti ya...
tp aku jeles sebab next week pon aku akan bercoti selama seminggu gak! xnak kalah!!! hehehheee

shuhadah Zainol said...

wah...holiday..syioknyer....

LiAnA said...

sangat jelesss... happy holiday!!!!!! gi mana wehhhh :p

nairaariaa said...

wahhh...bestnyerr...dapat bercuti..hm,,kite da byk kali rancang bercuti,tp tak jd2...anyway,have a fun...huuu

Lady of Leisure said...

wah neena pergi mana ni... bestnya enjoy yr vacation dear...adakah neena pergi mauritus? heheh...

eynda said...

Enjoy ur vacation!! :-)

MisZ DeAnNa said...

selamat bercuti, sis!

;p

suezen said...

wahh...bercuti lagi..have a safe journey k:)

nairaariaa said...

loike dis photo very much...

eZmALiZa said...

happy holiday sis neena..ezma pon cuti dah ni..
nway, ezma have done doing ur tag.jgn lupe terjah nanti.. :)

MiYOKO SuKi said...

best nye g bercutii..lama tak g bercuti lama niii...

selamat holiday, akak..jgn lupa beli serviner ek...hihihi (muka tak malu)

soffya cik bulan said...

dengkinya saya..mahu ikut juga..

benci, dah lah encik M pergi bercuti juga tinggalkan sy di kl ini:(

NeenaAnuar said...

TO ALL:
TQ FOR YOUR KIND WISHES! WHEN I'M THERE.. I ALWAYS REMEMBER ABOUT YOU GUYS!! *hugs*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails