COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, May 13, 2010

Adegan Seterusnyer... Jeng... Jengg... Jengggg!!!


Amboiiii... amboiiii... bukan main lagik korang yer! eksited bebenor nak tau apakahhh aktiviti aku yg seterusnyer yer??? Isshh... Isshhh... Isshhhh..... veryyy badddddddd!!! hahahaha....


Ok... biler badan dah fresh setelah beredam dlm tub jacuzzi yg berlatar belakangkan air yg suam suam hot... we ollzz pun bersedia sedia untuk melayari suasana malam yg begitu indah & romentiksss!


_DSC1128
Suasana villa diwaktu dinihari....


_DSC1130
Very cosy, calm & quiet!
Sesungguhnyer malam itu milik kami berdua sahaja!

Maka... segala persiapan pun dilakukan... aku mahu malam tu berlalu ngan begitu indah! aku mahu apa yg kami lalui malam tu akan meninggalkan seribu satu kenangan yg paling indah dalam hidup kami berdua....


Yeaa.... masa yg dinantikan pun telah tiba..... kami berdua telahhhh .............................................................

~to be continue~ :p

24 comments:

TiTin said...

ade suspen lg niii.... =p

cntiknye villa ni time mlm...romantik gtuuu....berdua2an ngan hubby sure best gak....

aahhhh..sukanye moment camtu...bilala time sy niii...

mrs.ecam said...

keh3 sabo jela ko ni....saje jek kn br org suspen2...kompom trafik ko berderet nih...

eh tp siyes la blk ko sungguh syantek n romentik...klu aku mau x kuo blk 2 wehhhh...heeeee pis

IdzaLia said...

bestnya bilik tu... cantik dan damai sgt...

POSH76 said...

aiyoo cantiknyer bilik....kalu camni konpom tak keluar bilik...tgh2 setim2 terus potong setim kepoci nak apa adegan seterusnyer..hehe

azzey said...

neena: klu la boleh, nk je sewa katil tuh..satu malam pon cukup...hi3...

Atiqah Adnan said...

wow saspen! i like ^^

Siti Shuhadah Zainol said...

kami berdua telahhhh .............................................................

TIDO NGAN NYENYAKNYE LAH..... HAHAHAHA.. X GITU KAK NEENA???

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

tak mau..tak mau..tak mau....buatkan haku tertanya2 taw apa kah aksi seterusnya... :P

A D I A said...

wah gigih i masuk tgk tajuk ni heheheh. biliknya very lomantik wooo. rasa malas je nak kuar bilik. eh.

Azmiezas said...

Kalaulah kat umah kita boleh buat suasana mcm ni..mesti best kan??..

Cik Yayang said...

Kalau kt umah bilik cmni...alangkah beshhh nya..;-)

Iena said...

katil..... tilam... sunyi... cahaya sama2... arghhhhhhhhhhhhhh... memberi 1 perasaan n feel yg tuttttttttttttt! hahhahahahaa

NeenaAnuar said...

TiTin:
don't worry babeh!! your time will come.. kawin dulu... nanti tunjuk kat hubby tempat nie... insyallah mana tau dia pun teringin nak ke sini jugak kannn! :D

NeenaAnuar said...

Ecam:
biasalahh... akukan suke climaks lambat2 nie... traffic??? hahaha.. tak terpikir pun aku pasai tu.. lepas ko habaq nie.. baru aku terpikir! hahahaha..

memang ikutkan hati tak nak kuar2 langsung... tapi cam rugi lak tak tengok2 kawasan persekitaran resort tu plak kannn! :D

NeenaAnuar said...

IdzaLia:
yup! memang sangat2 cantik & damai sis! ;D

NeenaAnuar said...

POSH:
hahahahaa.. sabor jerk lar! :p

NeenaAnuar said...

azzey:
hehehehee... kalau boleh memang rasa2 nak wat camgitu kannnn.. :D

NeenaAnuar said...

Atiqah:
hehehee... jenggg.. jengggg.. jengggg...

NeenaAnuar said...

Shu:
hahahahahaa.... TQ shu sbb tolong penuh kan petak kosong tuu! tapi jawapan shu kurang tepat lah! hahaha..

NeenaAnuar said...

PuRpLeLiCiOUs:
kekekekekekee... :p

NeenaAnuar said...

Adia:
haha... sian you.. title jerk bikin gempak yek! yup! bilik memang sgtt awesome dear! :D

NeenaAnuar said...

Azmiezas:
betoi.. betoi.. betoi... memang neena teringin benor nak wat camnie sis! tengok lah kot2 satu hari nanti menjadik kenyataan ker kann.. mana lah tahu! hehehee...

NeenaAnuar said...

Cik Yayang:
tu lah pasal! takpe... apa kata kite berangan-angan jerk dulu... mana tau kot esok2 kite dpt chan nak wat bilik kite camgini kannn... hehehehe...

NeenaAnuar said...

Iena:
wakakakakakaka... ko memang senggal lah Iena!! tapi memang aku tak dpt nak menafikan nyer pun babe! ahaksss!!! ;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails