COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, May 25, 2010

Carik Hadiah Itu Dalam Tempoh 2 Jam Ini Sahaja! CEPATTTTT SIAPA CEPAT DIA DAPAT!!


Ok..... Ingat pada entry
NIE? Ade yg nak tahu & suruh aku sharekan kat sini apa pressie yg aku dpt dari en. teman sempena my 30th Birthday last month kan?


Rite!! aku kasik clue! pegi carik hadiah tu kat gambar aku @ my previous entry tadi! yup! kat entry aku makan Secret Receipe kek tadi!!

Siapa yg dapat buat tekaan dengan TEPAT! aku ulang yerr... DENGAN TEPAT sahaja... maka anda akan dapat small token from me! hehehe.....

So tunggu apa lagiii... cepattttttttttt!!!!! Aku tak bukak lama tempoh meneka niee yer... hanya 2 jam dari sekarang sahaja tempoh nyer! tepat kol 3:30 petang kang aku tutup dah! wah.... jahat aku kann! hehehehe.. Ye lah.. nie bukan contest.. tapi saja tuk have fun! but yet korang akan dpt hadiah dari aku! so tuk make it thrill kite kasik org kelam kelibut sikit! ahaksss!!

Another clue aku nak bagi adelah.. sila teka 2 HADIAH TERSEBUT DENGAN TEPAT! so maknenyer ade 2 hadiah yg korang kene teka di situ! bukan satu yer! Sapa teka dua2 hadiah tu dengan tepat.. baru dpt token from me! :D

Ok.. another thing, org yg pertama sahaja @ seorang sahaja yg berjaya meneka dengan tepat akan berjaya menerima token dari saya nanti yer!

GOOD LUCK GUYS!! :D


LATEST UPDATE!

Please Be Specific if korang teka Barang2 Accessories yeah! Thanks! :D


27 comments:

Atiqah Adnan said...

tshirt dan aksesori ^__^

-anidaothman- said...

nila rasanya HADIAHnya.....
garFu...ekekekekkek

Atiqah Adnan said...

gelang tangan kot.. huu~

Suzana Ikram said...

nak cuba gak anting2 gan gelang tangan bling2 tu.. sngt ler cantik

Pepel BoNda AmaNi said...

bracelet ngan earing....

Yaniez said...

cincin dan subang tu...tul tak?? huhu

MuzaFendy said...

rantai dan jam tangan

nairaariaa said...

huu..nk cube la...
klakar jgk jwpn nie.huuu..ni my ans:Oreo Cheese Cake and White-Dark Chocolate Cheese Cake...huu...

Syikin said...

alamak dah ada org teka la plak...nk spesifik... cincin beso sebelah kiri u dan rantai tangan tu...:)

Deqna said...

hah nasib aku tak terlambat..
let me guess yer... gelang dan cincin yg ko pakai kat tangan kanan ko... betul tak???

ok kalau tak betul.. aku nak try kali ke dua...ala kasi can lah kat aku teka 2 kali..ko dapat garfu ngak kek kan? wahahahahaha..

Yaniez said...

pembetulan jawapan tadi tu...
cincin besar tu.. ngan subang tu.. sbb nampak sepesen jek.. cam 1 set.. ehehe

BabiesMom said...

JAM TANGAN........ sebab nampak len dr selalu..

matahati-aishahazhar said...

gelang tanggan dan cincin betul tak neena

Yaniez said...

erkk...cincin beso tu memang dah ada... ermm susah gak nih...

cincin ngan gelang yg pakai kat belah kanan tu... huhu

yatie said...

rasanya gelang n subang

MiYOKO SuKi said...

Sis Neena, cincin dan earings...

cntikla cincin sis neena... :) i loike.. :)

♥ciK-t0ge ♥ said...

cinciN n earriNg!
yeHaa!

:)

Mya said...

cincin dan gelang tangan sedondon

mrs.ecam said...

alaaa sume org pong dh jwb....n kompem2 la subang n cincin tu kn....aku tmbh lg yg d beli d kdai cik habib....tol x...hekhek

shuhadah Zainol said...

huhu...suda ramai yg menekanya.. rasanya cam x de rezeki den...

tp, rasanya cam cincin & subang..

InaAchik said...

tgk jam kul 3... yeah, masih sempat nak menujum!
nujum nyer nujum... aku meneka gelang n cincin di tangan kananmu...
*sambil menyanyi lagu kristal... "nujum... menujum kebetulan mengena... la lalalaaa... " :))

azzey said...

Neena; Ithink... set anting2 & cincin & gelang....betol x ????? betol x betol...belanja i mkn kek u tuh... hu3...

Izza - Jiejah said...

cehhhhhh terlambat sudahhhh tp nak jawap gak , cincin + rantai tgn white gold tu kan? kan? kan?

joijoi80 said...

dah ketinggan nak teka. huhuuh

anting2 ngan gelang tangan

CuppyCakeMommy said...

bracelet

Unknown said...

ala i dah lambat ruginyer huhu

NeenaAnuar said...

TQ SO MUCH TO ALL OF YOU COZ SUDI BUAT TEKAAN TEKAAN YG SANGAT FUNNY & INTERESTING! I REALLY APPREICATE IT!

PADA YG BERJAYA TEKA NGAN TEPAT... CONGRATULATIONS!!!

PADA YG TAK BERJAYA.. JGN KECIK ATI. CUBA LAGI YER!

PADA YG TAK SEMPAT NAK COMMENT! AMPUN MAAF DI PINTA! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails