COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, May 12, 2010

Bila Kala Malam Mengambang!


Biler tibanye waktu malam... memang sunyi sepi tempat nie... ko hanya leh nampak suasana yg sebegini......



_DSC1126
Nie permandangan di waktu senja dari villa we ollzzzz...

Time nie leh lagi lar nampak kawasan sekitar... biler dah dikala pekat malam.. memang apa pun ko takkan nampak... gelap gelumatttt jerk! Kalau nampak pun takat lampu2 sayup yg berkedippan jer sambil berlatar belakangkan bunyi bunyian cengkerik & serangga! Kalau beraniiii ok duduk sini... sib baik lah aku nie berani & en. teman tu penakottt... kalau dua2 penakot amacam? hahaha... seyes... en. teman tu penakott sikit biler tiba tang malam mengambang niee! Aku??? Ok lagi malam lagi aku suke.. lagi gelappp lagik lar aku suker!!! hahahaha... Ampunnnnnnnnn Beeeeeeee!!!! :p

Oh ya.. Kat sini dia punyer waktu solat awal dari kite.. sbb diaorg kol 6ptg dah gelap gelita dah! Subuh lagi lah awal.... kol 6 pagi dah mula nak terang...

So biler dah balik bilik... harus lah ade sessi pembersihan diri kannnnn??? Nak tengok kiteorg mandi??? seyes??? sila kannnnnn!!


_DSC1370 copy
Owh! sgt heaven berjacuzzi di dalam villa sendiri! how I wish I can have this @ my own house! kalau umah banglo leh lar buat.. kalau umah condo ko nak wat tang mana lak kekdah nyer? huhuhu... en. teman mana? adeeee.... mana leh dia tak joint sekaki ngan aku kat dlm tub tuu.... harus lah kami ade together2 disitu dlm keadaan tak berbaju! teeettttttttttt!! kekekeke.... tapi tuk tatapan korang nie en. teman kata biar aku sorang jerk lar posing kat dlm jacuzzi tub tu... sbb dia awal2 dah mem-bogel-kan dirinyer! so takkan nak interpremmm kotttttttt! hahahahaha... kalau dia enterprem confirm blog aku terus dpt XXX rated! huhuhu...

Lepas mandi... eh detail nyer aku bercerita! aaahh.. belasah jerk lar... hahaha... harus lah kami menunaikan tanggungjawab pada yg maha ESA dulu... then baru lah sambung ngan aktiviti2 yg berikut nyer!!!


_DSC1363 copy
Owhhhhhhhhh!! this is really awesome!! aku kan memang dah ade peneman yg boleh buat apa sahaja tuk aku! Ehh aku tak buli laki aku tau! tapi kami sama2 saling urut menguruti antara satu sama lain yer!! Lagipun tak yah lah aku buang duit panggil org SPA tu tuk dtg urut aku... kalau murah nak lah jugak aku panggil diaorg dtg bilik.. tapi since harganyer tu aku leh buat 3-4 kali session kat bandar Kuta.. baik aku simpan jerk duit tu tuk session yg Kuta later! hihihihi...

Lepas sessi ber-urutan manja.... aksi apakah selanjutnyer??? Jeng.. jeng.. Jenggggggggggg!!!
~to be continue~ :p


24 comments:

shuhadah Zainol said...

malam2 gelap gelita tu..mau kuar sundal bolong..hahahaha... takotnyer..tetiba tingat sundal bolong sebab akak dok indonesia kan..hahahaha...

♥ Juliana Violet ♥ said...

best giler dpt suami mcm nie...
hehehe...
tak sabar nie nak tahu apa aksi seterusnye... hehehe...

pss... lawa lah permandangan malam tue... :)

Pepel BoNda AmaNi said...

opppppppppppsssssssssssssss baby please close ur eyes..and ur ears...cannot..cannot... :P

Lady of Leisure said...

wahhh apakah seterusnya neena???/ :-D hehehe... mahal bebenor ye spa kat sana neena?

Unknown said...

betul ker EN TEMAN tu mengurut....leh tahan ker...huhu

tapi lelaki urut mmg sedap...hehe

bessnyer jakuzi tu....besar lak tu leh rendam sama2 hehe

InaAchik said...

ENTRY LUCAH!!! suka2... ahhahahahaaa....
aku kemain excited nk tgk gambo ko berjakuzi... sekali... huh!
wah2... berurut yer... ehem2... kejadian seterusnya aku fhm sgt! hahahhahahaa... *gelak syaiton tanduk bergulung...

NeenaAnuar said...

Shu:
hep! hep!! gigit molott nak! hahaha.. sib baik sundal bolong tak timbul shu! hehehe...

NeenaAnuar said...

Vee:
hihihi.. tak sabar yer... Tungguuuuu on my next entry yeah! :D

memang lawaaa sgt dear! ;)

NeenaAnuar said...

PuRpLeLiCiOUs:
wakaakakakakakakaa...

NeenaAnuar said...

Lady:
hehehe... tunggguuuu kalau nak tau apakah yg terjadik seterusnyer! :p

errrmm.... mahal tak mahal lar.. lebih kurang RM250++ for full body massage dear! harga per person tuu...

NeenaAnuar said...

POSH:
haahahahahaha.... agak2 ade nampak tak apa2 perubahan pada diri dia kat gambar dia tu babe??? kakakakaka.. adeh.. sakit perot aku gelak nie ha!

hehehe.. memang syiookk dodok dlm tu berdua-duaaan! :D

NeenaAnuar said...

Iena:
waahh ko! suke yer XXX rated entry! tak baikk taw! hahahaha...

kejadian apakahhhhh??? :p

Lia said...

tajuk menakutkan aja... hehe...
cantiknya kawasan tu waktu senja... tenang aja...
apa seterusnya neena... *__^

ratusiput said...

huhuh...aku pun suke entry2 lucah ni...pssstttt...ade lagi tak..????ekekeke..

Mimy Hamid said...

wah dah masuk malam nya citer...i loikeee..dasar gatal kan aku...padahal kanak2 lagi tak kawen..hahah...coming soon...errr berurut tu bestnya...memang dlm bilik ko ada bilik spa ek.....hmm pas urut apa lagi ..bunuh setan la..dpt pahala...opsss

NeenaAnuar said...

ratusiput:
amboi amboiiiiiiii!! hahahaha..

NeenaAnuar said...

Idzalia:
hihihi.. memang kalau silap hari bulan memang leh cuak gak duduk memalam kat situ!

nak tau??? tungggguuuuuu~ :D

NeenaAnuar said...

Mimy:
hep! hep! anda masih di bawah umur yer! hujung tahun baru di anggap dewasa! hahahaha...

bunuh setan?? wat apa tu??? *buat2 tak paham* :p

mrs.ecam said...

uish klu aku pong tkot dowh memalam kt situ dh la utan tbal...dh la kt indon cite seram die mmg btol2 seram...hahahhahah ko x tkot ke nok??? hebat la ko...kui3

Aini said...

bestnye.. lawa gila villa nih.. memang syok ek g bercuti berdua kat tmpt cm ni..huhu

Azmiezas said...

pasangan sehati-sejiwa..

NeenaAnuar said...

Ecam:
hehehehehee.... tak der maknenyer nak takot2... ceaaa....velagakkk tak ingatt aku kan... sekali pochong berdiri depan villa.... mau aku fengsan kat situ jugak kannn! hahaha...

NeenaAnuar said...

Aini:
hihihi... nanti tuk honeymoon leh lar aini dtg ke sini yer! ;)

NeenaAnuar said...

Azmiezas:
hehehehee.. thanks sis! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails