COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, May 24, 2010

Aku Tak Lupa.... Cuma Sorry Sebab Lambat!


Walaupun hari nie dah genap sebulan aku tua... tapi aku tak lupa akan janji aku about...
"My Birthday Giveaway" nie.... hehehe... Sorry guys! akak dok giler meroyan update my vacation trip to Bali sampai tak terselitkan entry nie.... :p


Ok... dengan ini aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih pada ke-enam enam mereka ini kerana sudi menjadik followers aku!






Okkk... Mya, Nurhidayah & Mimy... aku dah dpt korang punyer email! Thanks! But as for Harizzamani, Cik Anis and Muza... aku harap korang semua dpt lah kiranyer kirimkan alamat rumah @ pejabat korang pada aku secepat yg mungkin at cute_ena19@yahoo.com supaya aku boleh arrangekan penghantaran hadiah yg ciput & tak seberapa dari aku nie! hehehehe....

Serious! hadiah aku tak der lar hebat mana pun... dah nama pun hari tu aku cakap small token jerk kan.. so harus lah small! hahahaha... terukk aku kan? :p Eh tapi walaupun dia small.. tapi dia special tau! Special sebabbbbbbbbbbbbbbb............... AKU BELI DI BALI! *wink*

Pada kamu2 yg lain jgn hampa gas okkk.... don't worry aku kann selalu berjalan.. lepas2 nie insyallah aku belikan tuk korang pulak yerr! :D

24 comments:

Unknown said...

worryla...mau hadiah gak.....hehehe
anyway congrate to all yg dpt hadiah tu mesti bess punyer hehe

Pepel BoNda AmaNi said...

ok nanti i email ... *wah tiba2 kan..matik la verangan...hahahaha :P*

InaAchik said...

mak cik... i pon nk fridge magnet dari Bali!!! *tetuba... hahahahhahahaaa

IdaShamsury said...

wahhhh x sabar ye...

Cik Ina Do Do Cheng said...

Jangan lupa courier.cam mana, perasan abiss.beruntunglah yang 6 orang tu, mendapat buah tangan dari bali.

-anidaothman- said...

nak jugakk....nanank jugak...saya skaLi tau...ekekekekkeek....

mrs.ecam said...

okeh pasni turn aku plak ek...wakakkakak nk joing giveway pong mls de ati nk dpt adiah ek...ekekkekekekke

shuhadah Zainol said...

huhuhu...nak majuk..nak majuk..nak majuk.. ... nak jugak... jelous nih...huhuhuhu...

ratusiput said...

erkk..pesal ratusiput takde dlm senarai ni...ehehe...tak kira nak jugakk...ekeke...

matahati-aishahazhar said...

yang dah lama jadi follower tak dapat ke? hehehe.. gurau je

Atiqah Adnan said...

hi neena~
mau hadiah juga dari balii.. hii~

NeenaAnuar said...

POSH:
hehehe... jgn lar worry darling.. nanti i pikirkan something else tuk my top commentar pulak keh! sbb I know u're one of da most top commentar that I have! Thanks dear! Muaaahhhsss!!!

NeenaAnuar said...

PuRpLeLiCiOUs:
hehehehee.... takpe.. nanti esok2 akan sampai turn sis pulak yer! so verangan rangan lah dulu yer! :D

NeenaAnuar said...

Iena:
ehhh!!! sapa kata aku nak kasik FM nie? hehehe.. tak.. nie lain.. tak der kene mengena ngan FM taw! hehehe...

ko tak der ole2 tuk aku dari redang ker babe? hehehe.. aku lak yg "TETIBA" ahaksss!

NeenaAnuar said...

Hidayah:
hehehee.. tunggguuuuuuuuuuu! :D

NeenaAnuar said...

kak ina:
hahahaha.. tak pe kak... nanti neena pikir hadia yg sesuai tuk akak sbg chef yg sangat hebat di dlm ruangan alam maya nie yer! saya sgt2 terujaa okkk... :D

NeenaAnuar said...

Nid:
alololololo... ciannyer.. nanti your turn akan tiba yer dear! tunggguuuu! :D

NeenaAnuar said...

Ecam:
haa.. nak menang kene rajinn okkkkk! hahahaha....

NeenaAnuar said...

Shu:
alolololo.. jgn lah majokkk sayang ku! your turn will come 1 day.. so sabar kehh! :D

NeenaAnuar said...

ratusiput:
hehehee... nanti2.. sabar keh! akan tiba masanyer!

NeenaAnuar said...

rATu kEBaYA:
adeee.. insyallahh.. satu hari nanti mana tau ade rezeki akak kann! thanks coz sudi jadik follower neena yg dah agak senior yer! :D

NeenaAnuar said...

Atiqah:
hehehee.. alamakkkk... nie yg buat I nak kene pegi lagi sekali nie! hehehe.. don't worry dearr.. anytime jerk I akan pegi sana lagi! insyallah akan ade ole2 yg akan dtg for you guys yg belum penah dpt keh! :D

Mya said...

alerrr i pun ada jugak di situ.
tq neena. tak sabar laa nak dpt small token itu :)

NeenaAnuar said...

Mya:
you're most welcome dear! I dah post out dah hari nie! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails