COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, May 5, 2010

The Most Precious Gift That I Have In My Life!


GUMMY POST!!!
~PLEASE SCROLL DOWN FOR NEW ENTRIES~
(Saja nak gedik ngan laki sendiri for a few days! :p)



Ookkk.... ade antara korang yg nak aku share kan apakah hadiah yg aku dpt dari en. teman sempena b'day aku baru2 nie.... ok lah... demi tidak menghampakan permintaan korang... aku bagi tahu lah jugak disini yerr.... But betol ker nie korang nak tau nie??? seriousss korang nak tahu nie??? hehehehe... ok ok... jom tengok apa yg aku dpt!


V




V




V




_DSC0779 copy
Ini lah hadiah yg paling berharga & bernilai buat aku!!


_DSC0777 copy
Lorrr.. korang tak caya ker? betollll... En. teman lah satu hadiah yg paling berharga aku ade sekarang nie... Tak ternilai harganyer....


Seriously memang en. teman ade tanyer aku... apa yg aku nak for my 30th birthday... sbb dia kata... dia dah naik tak tahu nak bagi apa kat aku... coz pendek kata semua bende aku dah ade... so dia pun dah mati akal tiap kali birthday & anniversary... memang dia tak tahu nak kasik aku apa.... that's why most of the time we both memang tak der nak wat surprise2 biler time bagi hadiah... biasanyer we both akan pegi wat shopping sama2.... aku suke.. dia suke.. baru kiteorg beli....

But not for this year... biler en. teman tanyer aku apa yg aku nak for my birthday gift this year... aku terusss ckp kat dia.....

"Bee.... at this moment... tidak ade apa lagi yg berharga dlm hidup I selain dari memiliki diri you! Seriously I memang sangat2 terharu & berterima kasih di atas perhatian & penjagaan yang you berikan pada I sewaktu I sakit in last January... You treat me just like a princess & a little baby! You showered me with full of loves & attention.... not even at any single moment you ever ever ignore me! I'm feel sooo bless to have you as my hubby...." *di selit ngan adegan air mata time nie*

Haaaaa.... Jgn ade yg jelak & jelik lak ngan statement aku pada en. teman nie yer... sbb sesungguhnyer itulah luahan seikhlas hati aku pada dia hari tu... huhuhu.. sedihh wwoooo... terharu sgt2.... en. teman pun tak terkata apa biler aku kata camgitu kat dia.... dia pelokkk aku jerkkk.... huhuhu....

But seriously memang itu lah permitaan aku pada dia... tapi kalau dia nak bagi jugakk aku tak kisahhh... kecik tapak tangan satu bumi nie aku tadahkan... hahahhaa..... but end up sampai tarikh 25hb tu en. teman memang tak der kasik aku apa2 pun lagi... kata dia.. nanti kalau jumpa apa2 yg sesuaiii dia nak kasik kat aku... and aku pun suke ngan hadiah tu... baru dia belikan... so aku pun memang tak der eager sgt nak apa2 dari dia at this moment... melainkannnnnnnnnnnn.....


_DSC0781 copy
Having him as my soulmate!


_DSC0784 copy
Layan kan ajer gambar manje kami nie! :p


_DSC0869 copy
Tapi dalam2 manje tu pun.. korang jgn tak tahu.. aku nie sebenarnyer tak lah romantik mana orgnyer... aku nie ganazzz tau... selalu en. teman kene ngan aku camgitu! hahahahaa...


_DSC0872 copy
HOPE WE BOTH WILL ALWAYS BE IN ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ FOR EVER & EVER!!!!


p/s: ok dah abis citer birthday... so nantikan kemunculan my vacation trip nyer citer lak yer! :D

46 comments:

IdaShamsury said...

jeles ye tgk kowg..smg kekal sampai bile² ek..

sisdee said...

alahaiii sweetnya :)

mmg pun kan..hubby adalah anugerah terindah dlm hidup kita..dengan dia le susah senang kita kan :)

SURIA AMANDA said...

Setuju dengan sisdee... Hubby memang anugerah terulung...beruntung akak di kurniakan hubby mcm en teman..harap2 bakal suami Lisa pun akan jadi mcm en teman

Azmiezas said...

So sweeettt..

Jeles i...

Aini said...

ok terus rase nak kawen esok lepas baca entri ni.. =(

Mimy Hamid said...

shweet la korang...aku doakan kebahagiann korang berdua ke akhir hayat amin...wehoooo kamu memang ditakdirkan bersama...oh jeles mak jap...

CuppyCakeMommy said...

so romantic..awwww..ur guys such a doll togetger ..cute sgt2

suezen said...

sweet!!!!!!!!!!!!

shuhadah Zainol said...

gedebuk.. sekali en.teman kena tampar manja da.. but.. so sweet... i like..hehehe..

Deqna said...

Bak kata iklan : Kerana dirimu begitu berharga...

yelah tanpa suami siapalah kita kan.. dan begitu juga sebaliknya.. tanpa kita siapalah suami.. saling memerlukan...yg penting hidup aman dan bahagia kan..

Lady of Leisure said...

sweet couple... i doakan kebahagiaan neena berkekalan... :)

Pepel BoNda AmaNi said...

semoga kebahagian kekal menjadi milikmu sis....:)

Unknown said...

beb rindunyer nak masuk sini...beb I pun doakan kebahagiaan both of u dunia & akhirat...bukan senang nak dpt hubby cam en teman hehe...

En teman kene jaga neena baik2 tau...hehe

Mya said...

hai neena.. selalu je baca blog u tp cam segan nak komen..

happy birthday dan semoga u happy2 selalu. yang penting stay gorjes! :)

mrs.ecam said...

perghh mmg syahdu ayat ko kt en.teman...aku bce pong leh bergenang2 air mataku...btol nih x tipunyer...uhuhuhu

pape pong aku doakn kbhgian ko d dunia n akhirat n bhgia d smping org2 yg ko syg..amin...sob...sob...

matahati-aishahazhar said...

hui.. berjurai airmata tgk kegembiraan yg neena ada.. hehehe... tapi tulahkan suami tulah hadiah paling berharga buat si isteri...

ratusiput said...

betul lah neena...suami ni segalanya kan...bukan sng nk cr suami yg masam2 manis camni...bila dh dpt yg lain tu dh tak pentg...

LiAnA said...

sweettnyerrrrr... moga sentiasa dilimpahi kebahagian yang hakiki amin...

Asmi Asmidar said...

sweetnyer..
semoge hepi selalu..

eZmALiZa said...

OMG! so sweet sis neena! bila la nak kawen ni..hahahaha... :D besh3... :P

sis, i love ur smile..so,lets join me..bcoz u are my 1st choice.. :)

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

omg comel giler gambar tu, terserlah kecantikan you dik

Cik Yayang said...

Sweet..
Semoga kebahagiaan ini berkekalan hingga ke akhir nya..amiin..:p

[z@ck] said...

ololooo
sweetnyaa..
=)

NeenaAnuar said...

Hidayah:
jangan lah jeles dear! insyallah... thanks atas doa mu itu dik! ;D

NeenaAnuar said...

sisdee:
betoi2.. tanpa diaorg sapalah kite kan! ahahaha...

NeenaAnuar said...

Amanda:
alhamdulillah... thanks dik! insyallah... akak pun doakan semoga bakal suami lisa terdiri dari para suami yg baik2 & bertanggungjawab yer!

NeenaAnuar said...

Azmiezas:
thanks sis! alolololo.. jgn lah jeless sis! :D

NeenaAnuar said...

Aini:
kakakakakaaka... dah ade calon lom? kalau ade apa lagi di tunggu? on jerk lar! hahahaa...

NeenaAnuar said...

Mimy:
thanks babe! ko ngan en. awak pun chomel apaa.. suke aku tengok korang gak... kaki karokkk tuuu! huhuhu... semoga korang berbahagia ke akhir hayat yer! ;D

NeenaAnuar said...

CuppyCakeMOmmy:
hehehehe.. thanks sis! Muaaahhhsss!! :D

NeenaAnuar said...

Suezen:
TQ dear! ;D

NeenaAnuar said...

Shu:
hahahaha... dia memang selalu kene tampor camgitu ngan akak! :p

NeenaAnuar said...

Deqna:
hahaha.. betoi2... totally agreed with you fren! ;D

NeenaAnuar said...

Lady:
TQ very much darling! I pray for you too! :D

NeenaAnuar said...

Purplelicious:
TQ sis! *HUGS*

NeenaAnuar said...

POSH:
hehehe.. paham.. you agak ke-bzzz-an lately nie kannn...

THanks babe! insyallah I harap en. teman tak berubah lah sampai biler2 hendaknyer! :D

NeenaAnuar said...

Mya:
hey dear! loorrr.. jgn sogan2 deh! komen ajerrr! hehehehe...

Thanks darling! ;D

NeenaAnuar said...

ecam:
huhuhuhu... thanks babe! tapi itulah kata2 yg lahir dari hati kecil ku! ceeeaaa...

thanks babe! *HUGS*

NeenaAnuar said...

Aishah:
thanks sis! alhamdulillah.. so far en. teman tak penah mengecewakan saya lah! harap2 ianyer berkekalan.. aminnnn...

NeenaAnuar said...

ratusiput:
hehehehe.. betoi tu sis! suke ngan ayat sis masam2 manis tu! hahaha...

NeenaAnuar said...

Kak Liana:
insyallah.. mudah mudahann... thanks sista! muuuuaaaahhhss!

NeenaAnuar said...

xkenalmakexchenta:
thanks dear! *HUGS*

NeenaAnuar said...

Eqma:
heheheehe... insyallah.. satu hari nanti pasti ezma akan kawin gak ngan si dia kann.. yg pasti kene abiskan study dulu yek!

hohohoho.. dah tengok dah... tengah dok godek2 gambar nie! thanks for tagging me yeah! ;D

NeenaAnuar said...

crazybeautiful:
TQ very much sis! *HUGS* :D

NeenaAnuar said...

cik yayang:
insyallah... aminnnn.. thanks dear! :D

NeenaAnuar said...

zack:
thanks sis! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails