COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, May 10, 2010

Villa 106 Part 2 @ Bagus Jati!


Rite now aku nak bawak korang jelajah bahagian "Rest Room" villa nie pulak!



_DSC1173 copy
Nie baru bahagian wardrobe, sinki & jamb*n... nampak tak ade pintu tu kan.. haaa.. ade lagi kat bahagian belakang tuuu taw....


_DSC1044 copy
Yang dekat belakang tirai which bersebelahan ngan pintu tu adelah ruang mandi with powerfull shower too... then ade ruangannn....


_DSC1045 copy
Jacuzzi! :D


_DSC1043 copy
dan massage bed!

Itulah perbezaan antara bilik jenis Deluxe SPA Villa yg aku duduk nie ngan yg jenis Superior Villa! Kalau duduk yg Deluxe SPA Villa nie it comes with your own private jacuzzi tub & massage bed! Kalau Superior tu dia tak der kedua dua bende alah nie! So aku nie biasalah.. gedik lebih.. nak duduk yg ade jacuzzi bagai kannn... hahahaa... ye lah.. alang2 ko dah travel jauh2... baik aku grab the opportunity! kat malaysia susahh woooooooo ko nak dpt tempat camgini pada harga yg berpatotan!


_DSC1174 copy
Okk.. nie adelah another bahagian kat ruang massage bed & jacuzzi tadi! Agak2 nak relaxx.. lepas berjacuzzi & massage.. leh lepak2 kat situ lak sambil menikmati kicauan burung yg berterbangan! Nampak tak pintu ajaib tuu! cute kan? hehehee...


_DSC1175 copy
Apaa yg ade disebalik pintu ajaib tu?


_DSC1040 copy
Hehehee.. tak der apa pun! it just a back door for your villa! :p
Tapi aku suke tol ngan back door dia nie.. loooks like rumah org kerdil dlm citer Snow White jerk saiz pintu dia tu... hehehe...

OK! The End for the villa's tour! Btw, korang nak tahu ker berapa cost tuk stay kat villa nie?? errmmm... aku ikut kata korang lah yer... kalau ade yg nak tahu... boleh lah aku kongsi ngan korang.... and also as for korang nyer info in case korang pun teringin nak pegi sini leh lah dpt idea sikit dari aku kann.... kalau takkk.. org tak tanyer... takkan aku lak yg cam sibuk2 nak bagi tahu berapa harganyer kannn.. hehehee.. :p

So, kalau korang nak tahu.. sila drop comment bagi tahu yg korang nak tahu yer... then nanti aku akan create satu entry about it! ;)

32 comments:

Unknown said...

dengan segera mau tau...mana taw ada rezeki nak p leh buat budget...tp mmg besar gilala villa ni....kalu kat mesia sekangkang kera pun mahal gile huhu

MiYOKO SuKi said...

Sis Neena, nk tau bape kos tdo kt villa nii...mcm best je...bkn mcm..mmg best giler...

nnti,bolela simpan duit nk berholiday kt bali....

IdaShamsury said...

of coz la nk tau..nnt klu kitaorg g sane dah leh la budget bp..wah..pasang impian..

suezen said...

mmg terbaik laaa thats place!

ratusiput said...

neena....!of coursela aku nk tau rega...leh g nnti sng bleh budget berapa....cpt2 wat entry khas utk harge!

Pepel BoNda AmaNi said...

wah bestnya.....memang sangat cantik

Atiqah Adnan said...

saya nak tahu!!
hee~ ni kat bali kan..?

Marlia said...

nak nak nak nak dan nak

Azmiezas said...

Sebenarnya from ur 1st entry pasal villa ni lagi akak nak tanya dah,brapa costnya..tapi

ingatkan ada,..rupanya suspens lagi..adess..

mrs.ecam said...

ish dh lme aku nk tnya kos die neena oi...tnggu ko abeskn n3 jek...mhl x nokk???? aku ni rakyat marhaen jek...agak2 klu under bajet leh la verangan nk g..ehek

shuhadah Zainol said...

seperti comment shu yg terdahulu.. mmg mau tau sgt kos dia berapa.. leh la suruh mr.fairuz kita simpan duit byk2 for our honeymoon nanti.. gediks nyer aku..hehhehe...

Emmelly Hanafi said...

amboi...cantiknye kak...

Lady of Leisure said...

cantiknya neena, ada katil berspa gitu.. the villa it self berkonsepkan spa wow i likeeee...
:)

NeenaAnuar said...

POSH:
ok ok.. akan I buat nanti yer!

memang babe! sangat besar menggillaa villa2 diaorg kat sana!

NeenaAnuar said...

TiTin:
hehehe.. alrite! nanti akak buat yer... yea.. u shud go there dear for holiday! berbaloi if u spent ur money there! :D

NeenaAnuar said...

Nurhidayah:
hehehe.. takpe.. bagus2.. impian tu penting.. coz ianyer boleh jadik kenyataan satu hari nanti! insyallah!

NeenaAnuar said...

Suezensuzanna:
hehehee.. memang pun babe! thanks! ;D

NeenaAnuar said...

ratusiput:
ok ok... wah ramai yg nak tau nie.. ok ok.. nanti neena akan buat satu entry wrap up tuk resort nie... so nanti kat situ neena akan citerkan yer!

NeenaAnuar said...

PuRpLeLiCiOUs:
memangg sangat2 best sis! :D

NeenaAnuar said...

Atiqah:
yup!!! ok.. nanti check out the entry keh! ;D

NeenaAnuar said...

Liea:
Wokeh! will do! :D

NeenaAnuar said...

Ecam:
hehehehe... sabar yek! akan aku buat entry about the cost nanti yek! check it out! :D

NeenaAnuar said...

Azmiezas:
hahahahaa.. alahai sian nyer! ok ok... nanti neena citer yek! :D

NeenaAnuar said...

Shu:
hihihihi.. ok ok.. roger! nanti akak buat yek! haruss awak paksa Mr. Fairuz awak bawak awak gi sana yek! :D

NeenaAnuar said...

Emmelly:
hehehe.. thanks emy! memang awesome tempat nie! :D

NeenaAnuar said...

Lady:
yup! memang the whole resort is like that dear! :D

InaAchik said...

humag aihhhhhhhhhhhhhhhh... meroyan aku nengok ni wei... giler gabak besar n cantiknya yang hampun... dinding berlumut pon nmpk cantik gak... :)
bila la gamaknya kakiku nk jejak ke sini... hu3

matahati-aishahazhar said...

besar betullah villa kat sana ye.. bilalah kaki ni nak melangkah ke sana.. veranggan dulu.. mana tau jadi kenyataan..

Mimy Hamid said...

Ya Allah lawa nya neena oii...cantik giler...kena plak ngan kamera ko yg cantik hasil tembakan encik teman..pehhh...beb citer lagi

NeenaAnuar said...

Iena:
insyallah beb! aku doakan satu hari nanti pasti kaki ko akan menjejaki tempat ini! :D

NeenaAnuar said...

Aishah:
memang besar giler sis! tapi memang betol taw.. angan2 tu penting.. neena dulu pun selalu berangan angan jerk... tup2 dah jadik jugal lar kenyataan... alhamdulillah... ;)

NeenaAnuar said...

Mimy:
hehehee... thanks babe! dont worry.. citer resort nie sampai hujung minggu nie baru abis taw! hahaha...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails