COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, May 25, 2010

I'm Sorry! Congrats! Geli Hati! & Tak Sampai Hati!


First and foremost aku nak mintak maaf banyak2 pada kawan2 yg tak dpt nak teka dlm tempoh yg sangat singkat aku bagi tadi! sorry sangat2 keh! sbb aku nottie sikit coz wat kat korang camgitu kan! haih! rasa bersalah lak! Actually semua tu berlaku secara spontan & aku tak der plan2 pun!


Anyway... CONGRATS to Sis Suzana Ikram! Dia adelah org pertama yg memberi jawapan ngan tepat! "akak... don't worry... your answer is acceptable... anting-anting = subang" hehehehe...

Sesungguhnyer aku geli hati sangat biler dpt jawapan dari korang2 semua... yg mencuit hati aku biler ade yg jawab sampai 3 kali.. tapi satu pun tak kena! aduiyaiii.. adik ku Yanie... sabar keh! sian kat awak.. but i loiikee your fight spirit! teruskan mencuba yer! jgn mengaku kalah yer! :D Ade gak yg bagi jawapan garfu lah ... kek lah! hahahaha.. seriously all of you sangatttt sweet lah! Really can touch my heart! aku memang terhibur baca comment2 dari korang!

Okk.. ternyata... majority bagi jawapan cincin besar tu kan? actually cincin tu kalau ade yg perasan.. aku dah pakai since my teh tarik session hari tu lagi...

And then ade gak yg jawab jam.. cuba tengok gambar aku kat header tu... ade kan jam tu? hehehe... Jam tu hadiah sempena our 4th annivesary last year...

Ok.... in total ade 4 org yg menjawab ngan tepat... selain sis suzana... mereka2 yg berjaya meneka ngan tepat adelah sis purplelicious, sis yatie & sis joijoi! So now aku ade satu masalah skg nie! aku ade masalah tak sampai hati! huhuhu.... ye lah.. memang aku dah janji org yg pertama jer yg menjawab ngan betol akan dapat token dari aku kan? tapi tu lah masalah aku skg nie.. biler aku tengok korang dah bersusah payah menjawab ngan betoi... tapi aku tak kasik apa2.. isk! rasa cam kijammm lah pulak! ok ok.. camgini lah... apa kata aku kasik korang yg 3 org tu token sagu hati kerana telah berjaya meneka dengan tepat! aku harap korang happy with it yeah!

Pada korang2 yg dah teka tapi jawapan tak tepat tu... jgn sedih keh!! Insyallah aku akan buat lagi teka teki camgini lepas nie... nak2 kalau ade bahan.. lagi senang aku nak wat! hehehe... aku kalau boleh memang nak bagi token kat semua followers2 aku... itu jerk lar so far yg boleh aku buat sebagai tanda appreciation terhadap korang semua!!

As for now at least a few peoples dah berjaya meraih token yg tak seberapa dari aku.... tapi wat masa nie dah berjaya di alam maya jerk lar.. yg realiti nyer bakal menyusul kelak yer! sbb aku lom wat posting pun lagi tuk yg my previous giveaway token for my b'day tu... insyallah esok aku gie pejabat post yer! hehehe...

So pada Sis Suzana... Sis Purplelicious... Sis Yatie & Sis Joijoi... jgn lupa email me your full address to me at cute_ena19@yahoo.com keh! ;)

20 comments:

Yaniez said...

hahaha... ada gak nama ku terselit disitu... tak kecewa la kak.. kan namanya teka...

pasal jam tu memang dah perasan gambo kat header.. pastu cincin tu lak memang cam penah nampak gambonya.. siap g cari balik... ekeke...

aksesorinya dah betul, cuma salah padan jek... huhu... best game akak wat tu.. hilang ngantuk kat ofis.. huhu

tahniah utk pemenang... yeahhhh... :D

Cik Yayang said...

Hai...bila la gamak nya turn aku yer...dpt token dari Neena..kah kah kah...doh le tak meneka, ada hati nk token token bagai..

Pst..Neena, cik yayang nk bagi something kt Neena ni...

Lady of Leisure said...

hehehe... ada yang teka garpu ek kikiki

mrs.ecam said...

ahaks....xpe...nme pong teka tkuk kn...spe btol die la dpt hadiah....ko x yahla rs bslh yg pntg pasni buat lg kuntes manyok2...hadiah kocik pong xpe....tau tau...hekhek

Suzana Ikram said...

ok neena.. nnti akk email address yer. tqvm.

tahniah wat pemenang yg lain jugak.

-anidaothman- said...

kakneeNa...sapalaa insan yg p TEKA gaARFuuu tu..ish hebat btoi en.teman kaLO GIFT PRESIE GARFu....ekekekek

BTW akak, enjOy dengan game niE......=)

matahati-aishahazhar said...

alahai den tak dapekla ye.. sipi pun tak dapat ke neena.. kot dapat hadiah tu sipi2 pun tak perlah.. satu kerat 2 hahahaha.. buleh...

Cik Ina Do Do Cheng said...

apa cerita ni.satu hari akak cuti,ada buat contest ke.nanti senang akak gi entry lama.

Unknown said...

bessnyer dpt hadiah....rugi I tak sempat cuba sbb tenet kat sini asik hang...mmg bukan rezeki anyway tahniah to all the winner...mesti gift tu sekiut puan blog ni hehe

Pepel BoNda AmaNi said...

wah baru masuk opis..tiba2 dapat token la plak..leh la main game kat arena pas nie..hehehehehe yehaaaaaaaaaaaaaa soka..soka... meh nak hugs2 sis skit... muaaaaaaaaahhhhhhhhhhh....tengkiu2 untie nin..

NeenaAnuar said...

Yaniez:
hehehee.. tu lah.. sian kat awak.. dah banyak kali jawab tapi tetap salah 'menembak'.. takpe.. next time cuba lagi yer! :D

NeenaAnuar said...

Cik Yayang:
insyallah.. pasti cik yayang akan dpt token dari neena juga nanti! :D

psttt... wah! apakah itu cik yayang?? teruja nyer nak tau nieee! huhuhuhu....

NeenaAnuar said...

Lady:
hihihi... cute kan! :D

NeenaAnuar said...

Ecam:
hehehee.. ok ok.. nanti dpt idea.. aku wat lagi yer! :D

NeenaAnuar said...

Ikiqzana:
ok sis! thanks! :D

NeenaAnuar said...

Nid:
hehehehe.. ehh.. mana tau kot2 dia nak bagi garfu emas belian ker kan! hahaha...

Thanks to you too coz sudi joint game akak nie yer! muaahhhss!!

NeenaAnuar said...

rATu kEBaYA:
sorrry lah my sista! tak dapek den nak menolongnyer ni hah! haahahahhaa.. takpe2.. next time akak cuba lag yer!! jgn serik tau! mana tau lepas2 nie rezeki akak pulak kannn! :D

NeenaAnuar said...

kak ina:
hehehe.. neena wat game mengejut semalam kak! :D

NeenaAnuar said...

POSH:
takpe dear.. mana tau next time you punyer rezeki pulak kannn.... hadiah nyer pun I lom sempat carik lagi babe! pemenang dah ade dah nie! hahaha..

NeenaAnuar said...

PuRpLeLiCiOUs:
Hugs hugs!! :D

baby nyer pasal.. untie nin terus cair! hahahaa...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails