COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, May 27, 2010

Jawapan Kepada Pertanyaan Anda!


Lupa lak aku nak citer pasal cara pengambilan
madu tu tadi... ramai gak yg bertanya about it!


Okk... based on apa yg dia tulis kat botol madu tu... dia kata.. amik 30 mins before meals and 3 times daily! Tapi aku buat masa nie amik sekali jerk sehari.. itu pun dah leh rasa kesannyer! hehehe.. kalu nak makan sehari 3 kali.. aku kene beli yg 1 kg tu teruih! baru lah bertahan selama sebulan sbb tiap2 hari ngap 3 kali! huhuhu...

Ade gak yg bertanyer... ade age limit tak dlm pengambilan madu nie? actually honey nie sesuai tuk apa peringkat umur pun aku rasa.. sbb it just as a supplement! lagi pun madu kan memang dah tertulis dlm al-quran... ianyer bagus bagi kesihatan selain dari buah kurma... tin & zaitun!

Lagi satu pertanyaan.. camner cara pengambilan? seelok eloknyer makan direct camgitu jerk! takyah campur ngan air or apa pun ... amik jerk madu tu secara pure!! lagipun dia manis kannn! sedappp apa! hehehee...

Ratusiput... ko ade tanyer camner nak dptkan madu nie kan? Kat JB ade Watson tak? cuba tengok.. biasanyer watson ade jual! tapi dia jual yg MGO +100 tu lah!

So aku harap dlm entry nie dpt menjawab segala pertanyaan korang tadi yer! in case korang ade nak tanyer apa2 lagi.. tanyer jerk... jgn risau.. kaunter pertanyaan masih dibuka! tang mana yg aku tau nak jawab.. aku jawab lah.. kalau aku tak tau.. aku kata lah aku tak tau.. :D

ESOK CUTI!!! SO.... HAPPY HOLIDAY PEOPLE! :D

10 comments:

Cik Yayang said...

Good Info..
Thanks, Neena..

Lia said...

oo takyah campur air ek.. lia dah terbiasa kena bancuh dgn air.. nanti kena try mkn terus lah..
thank's ye for info..

Unknown said...

good info la dear I pun teruja nak cuba tunggu yg lama tu habis heeh

A D I A said...

aha good info :) unt tambahan, unt org tak makan madu cam i ni, i amalkan honey lemon kat oldtown. ngada kan?

ratusiput said...

uishh...kiamat kalau jb takde watson.ehehe...t aku try cari la....atau pun try cari kat kedai ubat cina cam ko tu....ne tau ade kan...anyway neena aku nk cr yg 250mg gak cam ko bio cik kitol takble bercakap trus balik sini....ehehe

NeenaAnuar said...

Cik Yayang:
u're most welcome! ;)

NeenaAnuar said...

IdzaLia:
u're most welcome sis! yuP! tak yah campur2 air.. makan pure camgitu lagi bagus! :D

NeenaAnuar said...

POSH:
takpe babe... you can try out a few types.. kalau rasa tak sesuai.. just stick ngan jenis yg sesuai ngan badan you... coz sometimes bende ni very subjective... tak semua org sesuai kan... ;)

NeenaAnuar said...

Adia:
hehehe.. ok gak tu! :p

NeenaAnuar said...

ratusiput:
hahahahaa.... ok.. so carik lah yer! kalau dpt yg 250+ tu lagi mantop! sure en. kitol fengsaan nanti! ahakssss!! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails