COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, June 10, 2014

Terkejut Beruk Aku Bila Blog Gonjeng Nie Keluar Kat Majalah Intrend!


Kalau Kak Suhaila tak roger aku semalam.. sumpah aku tak tahu pun pasal hal nie! Huhuhu…


Terus suh en.teman gie beli majalah Intrend! Ahaha…


Serious tak sangka… intrend pilih blog gonjeng nie keluar kat ruangan Klik & Blog utk majalan keluaran nya bagi bulan nie! Oh tapi gambar kek tu macam dah lama jugak lah diaorg preview and buat screen shoot blog aku.. sebab entry tu dah lama kot aku buat! Hehe…


Di muka surat 130… memang satu muke surat tu penuh dgn highlight utk blog2 yg menarik boleh dilawati! Eehhhhhh.. cam konfiden jerrrr akak gonjeng nie blog dia menarik utk di lawati! Muahahaha… btw, ternampak blog si cantik manis Kathyjem pun ade disitu… Kathy memang aku follow and dia adelah my blogger friend jugak.. tak pernah jumpa.. tapi selalu berkomunikasi di alam maya sahaja and Kathy dah memang selalu masuk majalah pun..! hihi..:D


Blog gonjeng aku tertempek di dalam majalah Intrend yg cover girl nya adelah Fara Fauzana! Kalau korang belum beli.. baik gie beli cepat! Hehehe..



Ok.. seriously tak tahu nak ckp apa.. kang ckp lelebih kata aku nie cam poyoss plak… kot adepulak yg jeruih bibir dok ngomel.. “elehhh.. macam lah dia sorang jer yg masuk majalah!” “eleh.. kite dah selalu masuk majalah.. tak kecoh pun!” “elehhh.. masuk seciput camgitu pun nak gebangg kat blog”….


OK.. nie akak gonjeng nak ckp…. Elehhhhhhhhhhh… biaq pi lah akak gonjeng nie nak rasa apa pun.. or nak buat apa pun.. dia punyer blog dia punyer suker ahh!! Ahahaha.. amik kauu akak gonjeng tetiba kekwat bile dpt masuk majalah! Muahahha.. ok lah.. ok lah.. aku bukan nak kekwat lahh.. tak koser aku nak kekwat2 nie.. bukan dpt apa pun.. and that’s truly not me! Aku just abadikan kenangan terindah berblogging jer kat sini! Lagi pun serious memang terperanjat beruk pun bile dpt tahu blog nie boleh masuk dlm majalah! Tak tahu macam mana Intrend boleh pilih blog aku… iya lah… apa lah sgt blog aku nie kalau nak dibandingkan dgn blog2 lain diluar sana yg lagi hebat, gah dan famous amous kekdahnya!


Apa pun terima kasih lah pada team majalah Intrend yg telah pun memilih blog gonjengan aku nie utk ruangan Klik & Blog pada majalah keluaran nya kali nie! Serious I is terharu… and terima kasih jugak lah pada my blog reader kak Suhaila yg sudi berkongsi info nie with me semalam… kalau dia tak roger… memang sampai ke sudah lah gamaknya aku tak tahu pasal nie!


Satu lagi kenangan terindah tercatat sepanjang bergelar seorang blogger! Walaupun ia kecil.. tetapi ia memberi satu kenangan manis dan indah dlm kehidupan ku sebagai seorang blogger! Ia menjadi begitu indah apabila aku tidak pernah mencari ruangan publisiti.. tetapi ruangan dan peluang itu datang dgn sendirinya!


Thank you readers… love muchy muchos!


12 comments:

Anum said...

:) bestnya

MOMMYLIN said...

tahniah kak.. tumpang gembiraaa.....

Engku Artini said...

Cayalahhh!!

Unknown said...

congrats Neena...Happy for you..

kathy jem said...

Neena...kathy pon sama kawan baru bgtau ni..hehehe harus balik ni cari majalah intrend.. =D

Mimy Hamid said...

congrat beb..deserve it...blog cantik

didielife said...

congrate sis!! happy sangat for you..
Dd pun suka terjah sini jugak..ayat santai terbaik toq...

mekchu said...

alaa.. dorang pernah masuk majalah je.. tapi belum tentu dpt msuk tibi kan jeng kannnnn....

QasehnyaRania said...

tahniah :)
dua dua duka terjah. tpi jrng tinggal komen.hikhik

Chekgu Azrine said...

Tahniah..u deserved it sis..

Alyza Fisol said...

tahniah!!!! :) :) :)

http://www.lyzafisol.com/

Unknown said...

akak say adh beli intrend..:) ade blog akak hehhehe besttt sgt tgk

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails