COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, May 21, 2010

Center Stage & Travel Agent PT. Merrys Tours Di Bali Pilihanku!


Lupa lak nak story about Center Stage nie.... nak gak citer sbb gambar disnap oleh aku! ahak... ahak... aku tangkap jerk... en. teman lah yg wat setting.. aku bukan reti nak setting2 DSLR nie.. penin! kalau takat tolong snap lepas di setting aku pandai! *ceh! puji disendiri!*


Eh seyes! bukan senang okkk nak amik gambo guna DSLR nak2 ngan mode malam yg hanya gunakan available light tanpa menggunakan flash! tangan mesti kene stabil abisss... kalau tak stable jawabnyer gambar akan appear cam terkene simbahan asid! hehehehe... dah dah.. jom tengok gambar dari air tangan aku nie! :p


_DSC0255 copy
1 of da nite we olllzzz lepak sebentar di Center Stage tuk redeem our.......


_DSC0263 copy
Welcome Drinks @ Hard Rock Hotel!

Center Stage nie kirenyer cam open bar cafe lah yg terletak betoi2 kat depan pintu masuk HR Hotel nie... tiap2 malam diaorg ade live band performance from 8PM - 12 Midnight! So, tuk redeem free welcome drinks memang kene redeem kat sini... terpulang lah nak redeem siang pun boleh.. dia open jerk cumanyer tak der live band lah.... malam2 memang happening sikit kat sini.. sbb ramai org datang lepak sambil minum minum.. tapi kat sini tak der lah aksi dancing queen yerr.... sbb dia bukan category pub disco... dia more live bar cafe jerk.. kalau sapa2 nak berdisco dancing.. sila lah ke Hard Rock Cafe dia... kat situ memang disco and tempat dia tertutup.... aku tak der lah nak pegi ke HR Cafe dia tu.. jaman2 jahilliah aku dah tamat dah! hahaha.. aku nowadays lebih suke layan live band camgini jerk.. lebih relax & santai! en. teman lagi lah... disco club nie dia memang tak berkenan langsung... dia suke live band camgini jugak lah!


_DSC0262 copy
Seee.... behave jerk semua penonton kannn... :D

Ok now aku nak story pasal Travel Agent yg menjadik pilihan hati aku... tiap kali aku ke Bali.. Travel Agent ini lah yg menjadik pilihan aku bagi menguruskan segala urusan transportation & juga any touring activity!


_DSC0314 copy
Pt. Merrys Tours & Travel Service!
Nama aku yg tertera disitu sbb aku yg buat booking... :p dari bulan 2 tuu aku dah wat planning nak ke Bali nie! Aku biasalah... kalau part jejalan nie jarang wat last minute plan! :p

Pertama kali aku kenal ngan agent nie waktu my second visit to Bali in 2008. Diaorg ade bukak booth during matta fair in Sept 2007... so aku beli package hotel + full touring service ngan diaorg.. memang rasa puas hati sangat ngan agent nie.. diaorg sangat punctual.. harga yg di tawarkan pun sangat berbaloi! Seyes aku bukan buat omong kosong yeaaa... aku wat survey jugak taw... agent2 lain berapa diaorg charge kalau tuk transportation from Airport to Kuta Town.. touring activity pun camgitu jugak... and so far aku rasa harga yg ditawarkan agent nie adelah yg the best rates yg aku leh dpt so far!

Diaorg nyer cara tak der lah sampai nak memaksa maksa ko tuk amik full package ngan diaorg ker apa ker... diaorg tak kisah... cam aku nie lagi lah.. fussy giler.. macam2 aku suruh diaorg check itu ini.. hotel itu hotel ini.. end up biler aku dpt offer online purchase thru internet for Bagus Jati Resort tu... aku bagi tau kat agent nie yg aku dah booking sendiri hotel.. so aku nak diaorg tolong arrangekan transportation aku jerk! Oh ya... plus hotel hard rock jugak.. aku suruh diaorg arrangekan tuk aku.. sbb HR harga dia agak tinggi biler aku check online booking.. so biler check ngan agent nie aku dpt lagi murah.. so wat per nak membazir kann... and the best part biler aku ckp ngan agent nie yg aku tak dpt nak amik other hotel ngan dia sbb aku dah buat booking sendiri under Tune Hotel & Bagus Jati.. diaorg ok jerkk.. tak der lah cam nak marah2 or tak nak arrange apa2 tuk kite.. aku suruh diaorg amik aku dari tune hotel antar ke bagus jati diaorg nak jerk arrangekan walaupun aku tak booking hotel2 tu ngan diaorg! service camgini lah yg aku suke! :D

So pendek kata.. tiap kali kalau nak berholiday... anda perlu rajin dlm membuat homework yer... baru anda leh pegi berjalan pada harga yg berbaloi baloi! Ini style aku lah... aku memang akan survey sampai ke titisan terakhir.. tang mana yg aku leh dpt the cheapest rate.. kat situ lah yg akan aku tuju! :p

So dengan ini... memang aku recommend sangattt pada korang2 semua yg teringin nak ke Bali lepas nie... hire lah agent nie yerr.. insyallah.. anda akan berpuas hati... So far aku tak der apa2 masalah dan tak penah rasa tertipu pun! Kalau korang nak contact diaorg... just email them at rsv-merrystour@dps.centrin.net.id @ merrystravel@dps.centrin.net.id ..... or korang boleh add yahoo messenger Pak Yantok nie.. suyoto_merrystravel@yahoo.com ...Wah dah wat promotion free kat agent nie.. kene contact Pak Yantok mintak uwang royalti nie! Ahakssss!!!


P1020705
*archive picture*
Gambar kenangan bersama Pak Yantok.. the Director's of Merrys Tours & Travel!
*yg belakang tu bukan van kami yer.. tu public bus kat kuta town! hahaha...

Lupa pulak aku nak amik gambar taxi @ van yg agent nie gunakan sepanjang aku berada disana... Van dia ala ala MPV la... selesa sangat... van dia leh accommodate sampai 6-7 org gak lah.. dia kire per van taw... bukan per person! So kalau korang pergi berdua jerk.. lagi untung lah.. sbb very privacy gituuu.. diaorg tak campur2kan korang ngan org lain! Tu yg buat aku suke ngan agent nie. semua urusan adelah Private yerr.. So, nanti korang kalau nak booking... mention nama aku... Pak Yantok memang dah kenal bangatt sama gue! Ko sebut jerk Neena from Malaysia confirm dia ingat punyer! hehehe... So that on my next visit aku leh dpt discount rate lagi sbb promote agent nie kat korang! hahahahaa.. :p

16 comments:

shuhadah Zainol said...

yer pak Yantok.. tolong kasi uwang royalti untuk ms.neena yer...

Pepel BoNda AmaNi said...

skali skala layan live band memang best kan...dah lama dah xlayan live band nie... *bak kata sis..jaman2 jahiliah i pun dah berlalu..hahahaah kena lak membawa perut nie kan..maw nyer nak pegi tgk live band segala bagai.. :P*

pak yantok..nantikan kedatangan ku plak yer....tapi ngak taw bila dong.. :P

A D I A said...

sama la; zaman2 jahiliyah tu dah berakhir hehe. dulu takde lesen tergedik2 nak kuar. skrg dah kawin etc tak teringin pun nak gi. live band tu sesekali ok.

Diarihatiku1976 said...

fuhh.. bagus ni.. leh amik no dia ni.. kalo layan superbbb...

Deqna said...

pasni ko pun leh lah part time sekali ngan en teman wat photography kan...

ok nanti bila aku ke sana nanti aku akan cari pak yantok tu yer...aku mintak dia kasi diskaun kat aku pastu aku katalah aku ni kawan ko dari mesia.. hehe

Unknown said...

good review la apa kata u jer yg jadi organizer tour to BALI...comfirm I nak follow hehe

kalu terai travel agency sebut nama mrs neena ada discount lagi tak hehe

anyway u banyak kasik tips la dear
tq yer

Lady of Leisure said...

tq for sharing neena, mana lah tau kot satu hari nak ke bali, boleh la tanya kat neena kan..
:)

azzey said...

Neena: ur nuar dulu mmg kurus ek ???? hi3...

NeenaAnuar said...

Shu:
hahaha.. harap2 pak yantok baca lah comment shu nie! :D

NeenaAnuar said...

PuRpLeLiCiOUs:
hehehe.... takpe.. esok2 gie tengok ngan baby lagu2 twinkle2 lak!

NeenaAnuar said...

Adia:
hehe.. sometime camgitu lah kan.. before kawin.. macam2 yg nak sgt dibuat... lepas kawin.. dah rasa cam malas lak nak wat kan! :D

NeenaAnuar said...

Diarihatiku:
yup! mana tau lepas nie sis nak ke bali kann! :D

NeenaAnuar said...

Deqna:
hahaha.. tak der maknenyer lah!

alrite! no hal! :D

NeenaAnuar said...

POSH:
hohohoho.. organizer? fuh! mau berpeluh2 nak organize nie! hehehe..

hehehe.. maybe dpt kotttt...

u're most welcome dear.. I simply loves to share any information that I know so that senang kalau kot2 ade org nak pegi kann! :D

NeenaAnuar said...

Lady:
my pleasure! yup.. at any time.. just buzz me keh! ;D

NeenaAnuar said...

azzey:
yup! giler gilerr punyer kuruss! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails