COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, May 24, 2010

ooOOoPppSs!! Doktor Sah Kan Akuuuu Dah....


Jeng..... Jengg... Jengggggggggg........


Last saturday.. aku punyer follow up appointment @ PMC Bangsar! this is the 2nd appointment after my operation... Aku memang eksited giler tiap kali nak jumpa my lovely Dr. Marsita! Dok menghitung hari jerk for next appointment! tak penah lah aku rasa seronok nak jumpa doktor before2 this... but now I do! hehehehehe....


DSC_0124 copy
Sabar menanti..... alhamdulilah.. I was the first patient that day! Selalu aku memang dpt nombor 1 lah.. sbb pepagi buta dah terpacak tuk amik nombor giliran! hehehehe....


DSC_0127 copy
Sessi consultation!

Alhamdulillahh.... hasil check up... doktor mengesahkan yg akuuuuu punyer progress sangat sangattt baik! everything was great!! aku bersyukur pada mu ya Allah! *happy yg tak terhingga*

Oh ya... doktor jugak mengesahkan yg aku dahhhhhhhhhhhhhhhhh.... NAIK BERAT BADAN SEBANYAK 1 KG! hahahahaha... tu jerk propa tajuk aku tadi tu! huhuhu... nie semua akibat makan tak berpantang kat Bali lar nie! haih! reading berat badan from previous check up i.e. on last February... till now dah naik 1KG! chait! cepat jerk nak naikkannn.. tengok lah nak kasik turun nanti! perrgghh!!!


DSC_0128 copy
Tiap kali aku jumpa Dr. Marsita... sure dia kata aku patient dia yg paling cute sbb aku tiap kali jumpa dia mulut dok pot pet pot pet so dia kata dia terhibur & suke tengok gelagat aku! hahaha.. segann aii taw! so since doktor dah kata I cute... apa kata kite bergambar! kite tengok sapa lagi cute!! confirm Doctor lagi cute dari aku! seyes! aku suke ngan tahi lalat manis di atas bibir doktor tu! hehehehe...


Doktor Marsita giler sporting abis!!! berborak ngan dia tak sedar masa berlalu.. aku cukup senang ngan dia... ko boleh share apa saja story yg ko nak share ngan dia... dia akan layan ko ngan penuh keiklasan dan kasih sayang! tu yg aku sayanggg giler ngan doktor aku nie.... aku dah anggap dia cam mak aku pun yer gak!


DSC_0130 copy
I Love You Doctor!

Serious aku sangat2 sayangkan doctor aku nie... I'm so bless to have her as my doctor! Bukan lah aku kata doktor2 lain tu tak bagus..., bukan lah camgitu..... cuma dah memang ini doktor yg aku jumpa so far.. so aku rasa memang rasa serasi bersama doktor marsita nie... aku bukan apa... before jumpa doktor marsita.. aku penah lar pegi jumpa beberapa doktor2 lain... tapi yaaa ampunnn... kite sakit nie leh bertambah sakit biler tengok respond & reaction diaorg sometimes tu!

To you my lovely Doctor Marsita.... I wanna say a Big Thanks to you for everything! without your guidance & support as a doctor... I don't think I can be at this stage at this moment! TQ once again! Muaaahhhssssss!!!

p/s: aku tak tahu lah doktor aku nie baca ker tidak... tapi aku ade ckp ngan dia yg aku ade blog... pastu dia siap cakap.. "good! you should keep & write everything that happens in your life"... hehehe.....

42 comments:

shuhadah Zainol said...

sporting giler kan doc marsita tu.. siap leh bergamba sekali..sweet...ambik jadi doctor peribadi jer lah kak..

Cik Yayang said...

Amboi..
Siap tium2 doktor lagi...kalau org lain, namo jmpa doktor, tp lain pulak ngn Neena skrg ek..hihihi...

♥ciK-t0ge ♥ said...

aiyaKK sisss..
maTi2 iGt da.... naK ade baBy,,
hehehe...
tmbaH sekiLo ka???
takPe2..
tu naMenye snG aTi..
:P

Atiqah Adnan said...

sweetnye u darling..
yes u're cutee.. hihii~

mrs.ecam said...

eehhhhhhh pes time aku jmpe patient cium2 doc nih...mmg syg gile ko kt die ek...siap leh snap2 gambo lg...mmg sporting lah...tabik toyyoyoingla....psttt doc ko de iras2 raja azura la...kim slm die yerk..hekhek

Azmiezas said...

1st time akak nampak patient yg sayangkan doc nya sampai mcm tu..bagus la Neena ni,..dgn sape2 pun boleh 'masuk'..hehehe..

MiYOKO SuKi said...

bestnye dpt doc yg sporting cam tuu...lgpun, sis neena ni mmg peramah n senang je nk msk ngan sume org....ceria je kann...

Unknown said...

tapi mmg boleh nampak la keikhlasan doktor tu....u are lucky my dear...susah nak cari dok camtu...entah2 1kg tu ada budak kecik kot...mana tau ada rezeki coming soon ...i pulak yg terharu so sweet hehe

Pepel BoNda AmaNi said...

kim salam doc tue nyek..hehehehehe...bestkan kalu dapat doc yang best n sporting cam tue kan..

A D I A said...

hamboi2 siapa cium2 pipi dgn dr marsita. dia mmg best kan, i suka cara dia very motherly.

cepat2 klik tadi, suspen ingat u dah...

Lia said...

bukan senang nak jumpa doktor sporting mcm ni kan..
hehe..

eqbalzack said...

alhamdulillah.da semakin pulih....
makan byk2 lagi...naik 2 kg lak neena...hehe

NeenaAnuar said...

Shu:
ha'ah.. dia memang sangat sporting and very caring!
wah doktor peribadi? huhuhu.. tak larattt nak membayooo nyer dik non!! hehehe...

NeenaAnuar said...

ciK-t0ge:
hahahaha... suspen jugak rupenyer my title tu yer! hehehe... btw, thanks dear! :D

NeenaAnuar said...

Cik Yayang:
hahaha... tu lah pasal! skg nie bukan main semangat lagi aku nak jumpa doktor.. tapi ngan doktor marsita nie jerk lar yg neena seronokkk nak jumpa.. doktor lain tu tatappp 40 kali berpikir pikir! hehehe....

NeenaAnuar said...

Atiqah:
TQ very muchhh dear! Muaaaahhhssssss!!! :D

NeenaAnuar said...

Ecam:
hehehe.. aku dah anggap dia cam mak aku dah babe! dia punyer cara penuh sangat2 ngan sifat keibuaan! tu yg aku sayang sesangat ngan dia tu!

insyallah nanti biler aku jumpa dia aku habaq kat dia naaaaa.... :D

NeenaAnuar said...

Azmiezas:
entah lah kak.. rasa cam ade chemistry jerk ngan doktor nie.. dia pun layann jerk kerenah ting tong patient dia nie! hehehe... tapi yg benornyer neena rasa cam peluk mak sendiri! :(

NeenaAnuar said...

TiTin:
tu lah.. memang enjoy tau dpt doc. camgini.. kite pun tak stress biler nak jumpa ngan dia! :D

hehehe.. akak nie senggal gak dik.. kengkadang tu terhoverr peramah! kekeke....

NeenaAnuar said...

POSH:
alhamdulillahhh... syukur sgt I dpt dia as my doctor!

haih! dah check! confirm bukan... hehehehe....

NeenaAnuar said...

PuRpLeLiCiOUs:
Insyallah.. nanti kite jumpa dia kite akan habaq kat dia yg miss purple kirim salam naaaa... hehehe...

memang best sis! serius kite rasa cam relax and enjoy jerk sepanjang berada dlm bilik dia tu! :D

NeenaAnuar said...

Adia:
ha'ah.. betoi2.. :D

hahahaha... you pun terkena jugak yer! hehehee...

NeenaAnuar said...

IdzaLia:
tu lah.. kebanyakkan doktor penuh sangat ngan protokol kan.. so cam bosan jerk biler nak jumpa! doktor nie best.. sempoiii jerk! :D

NeenaAnuar said...

Abg EQ:
isk! abg eq nie! bikin spoill mood mau turunkan berat badan lah! hahahaa...

Lady of Leisure said...

bagus nya your dr... boleh anggap macam mak sendiri gitu.. sepatutnya macam tu la kan, dr ni kene mendengar luahan hati kita... itu la dr yg baik..

Mya said...

ala naik 1kg je neena.
u pun bkn jenis berisi. senangnyer nak turun tu.
yg penting happy2 selalu k :)

IdaShamsury said...

ee kak neena ni wt gempak je tajuk entry tu...

InaAchik said...

mmg giler baik doctor marsita ni...
sporting giler lak tu!
aku pon ader doc kesayangan gak tp lelaki. bayangkan kalo aku amik gambo kiss cam ko ngan doc kesayangan ko tu. terus masuk ICU aku kena belasah ngan achik! hahahhaa...

ratusiput said...

ceh suspen sungguh tajuk...aku yg bedebo2...ehehe...

azzey said...

Neena: Is it ur personal doctor ??? klu da personal doctor gud also !!!! Dah nek 1 kg ?? bp kg sume tu neena oiiii ........ ha3...

Emmelly Hanafi said...

oo...ni rupenye dr. marsita..
tgk rupe dia pon mmg sweet jek..hehe

Deqna said...

wah polok cium ngan doktor lagi.. aku nak wat camtu ngan gynae aku boleh tak? hehehehe mampus kena pelangkung ngan shah nanti..hehehe...

Mimy Hamid said...

baik giler ko ngan ms doc...best tul...aku gi checkup doc tukar2 je la..tak de doc yg sama..kata gomen kannn

NeenaAnuar said...

Lady:
tu lah.. alhamdullilah coz I dpt dia as my doctor.. rasa cam relaxx jerk tiap kali appointmen coz kite rasa cam very free to share anything with her! :D

NeenaAnuar said...

Mya:
okie dear! hehehehe.. thanks! :D

NeenaAnuar said...

Nurhidayah:
hahahahaa.. susspennnnnnnnnn! :D

NeenaAnuar said...

Iena:
hahahaha.... kalau lelaki aku pun tak wat babe!

NeenaAnuar said...

ratusiput:
kekekkeee.. jangan maraaa aaaaarrrr! ;p

NeenaAnuar said...

azzey:
tak der lar sampai personal doctor... hehehehe...

NeenaAnuar said...

Emmelly:
hehehehe.. dia memang sgt sweet pun orgnyer emy! :D

NeenaAnuar said...

Deqna:
hahahaa.. kalau shah bagi keizinan apa salahnyer kan??? hahahhahaa..

NeenaAnuar said...

Mimy:
gomen memang lah beb! tiap kali pegi.. tiap kali tu lah tukar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails