COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, January 31, 2013

Ruangan Iklan di Blog I'm Yourss!

Amboihhh.. ammboiihhh koranggg.. bukan main lagi majority dok mintak resepi kasih sayangg nampak nyaa! rasanya last year aku dah pernah update dah about it kat I'm Yourss ni! tapi takpe lah.. korang maybe nak tahu ngan lebih detail kot ehh?? Cuma nanti jangan tak percaya dgn apa yg aku ckp kan nanti udah lah ye! haha...  Ok.. segala permintaan dan pertanyaan korang tu akan aku cuba penuhi nanti!  Just stay tune @ I'm Yourss ok! :)

Ok.. semalam dah janji yg hari nie aku nak share lagi satu cerita bukak-bukak kann.. yeaaa.. as korang tengok title entry nie pun aku rasa korang dah dpt pun jawapannya!  Insyallah.. atas memenuhi permintaan dari sebahagian blog readers I'm Yourss nie,  bermula February 2013.. aku akan bukak ruangan iklan di blog picisan aku nie!

Ruangan iklan bersaiz 250 x 250! 

Basically aku bukan nak raih keuntungan.. tapi more pada nak bantu korang² yg ber-business nie utk menjalani konsep perniagaan secara sihat!  apsal aku ckp konsep perniagaan secara sihat?  haha.. ye lah.. terkadangg aku kesian bile korang tag² aku with korang punyer business advertisement.. then aku tak pernah pun approved at my FB wall! hahaha.. jahat aku kaannn??? eh bukan jahat.. jahat tu ganas sgt.. aku kire nakall lah! muahahaha.... 

Ok.. aku harap korang paham dan tolong lah pahami kenapa aku tak approved korang punyer tag request tu!  meh aku nak explain skit.. korang bayangkan lah kalau dah dekat 20 org dok tag macam² product kat wall aku... tak ker penuhhhhhhhh wall FB aku tu ngan ruangan iklan sahajaaa??  ibarat cam rumah aku penuh ngan barang² yg tak bersusun.. so kesimpulan nya aku adelah rimassss ok! haha.. 

Bukan lah aku nie budget retiss sgt sampai takmo approved korang punye product advertisement tu.. tapi ye lah.. aku memang jenis bangsa yg suke bende teratur, bersih dan kemas!  So, ia turut diimplikasi kan di Blog mahu pun Facebook!  Aku punyer perasaan.. kalau FB wall aku tu dok penuhh jeeerrr ngan all sort of advertisement.. serious aku dahh rasa cam org salah masuk rumah pulak kekdahnya!  sesatt dlm rumah sendiri lah gituuuu... hahaha..  lagi pun aku nie at times akan review balik all my older post.. aku memang jenis dasarrrr lembapp nak mamposs in replying comment! terkadanggg dah berbulannn bulann baruuuuuuuuuu terheggeh heggeehh nak reply!  So, itu lah salah satu punca kenapa dan mengapa aku open ruangan iklan di I'm Yours nie!

Jadi bersaing lah secara sihat dlm dunia perniagaan nie yerr.. kite jgn terlalauu asyik nak kautt keuntungan tanpa membuat sebarang pelaburan!  ingat.. yg medium pengiklanan ini jugak adelah salah satu bidang penting dlm perniagaan.. melabur utk pengiklanan insyallah akan memberi pulangan modal malah keuntungan!  Tapi dah nama pun ko berbusiness... kalau let say ko dah melabur tapi end up tak pulang modal.. then tu rasanya adat dunia perniagaan lah kan?  Tapi kalau tak buat iklan camne nak dpt customer ye dakk?  Ok.. nie kata² nasihat dari seorang blogger gonjeng yg pandai bagi pendapat tapi tak pandai buat business! hahaha.. takpe lah.. aku takyah lah buat business.. biar korang je lahh yg berbusiness.. aku tolong support kasik ruangan iklan kat sini aje udah! :D

If ade yg nak tahu berapa harga ruangan iklan 250 x 250 seperti gambar diatas dan sidebar blog aku nie.. sila lah email aku at cute_ena19@yahoo.com utk keterangan lanjut!  Insyallah.. harga yg ditawarkan berpatutan dengan Unique Visitor (UV) blog nie!  aku malas nak budget retiss nak print screen my Unique Visitor and tepekk kat sini... haha.. so sapa² yg berminat nak sewa ruang pengiklanan kat I'm Yourss nie.. Insyallah for sure will share with you guyss my Unique Visitor info!  Korang boleh je nak sewa selama sebulan... or ikut mingguan!  kalau setakat nak sehari.. then kite buat sticky post aje for 24 or 48 hours!  so semua tu kite boleh bawak berbincang!  

Ok.... dah.. tu je nak kaborr.. 

Tata! 

:)         


A Must Read Related Entries:-



4 comments:

Unknown said...

kak neena , nak iklan diri sendri boleh tak . hehehe

Wanney Din said...

thanks for your support neena :)

Dkna Abza said...

nak tumpang iklan blog dkna.my laaa ;P

Unknown said...

kak, sy nk buat iklan....mcmna nk contact?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails