COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, May 12, 2010

Special Entry for MekChu's Contest!


GUMMY POST!!!
~PLEASE SCROLL DOWN FOR NEW ENTRIES~


Ok.. entry nie khas buat cik puan organizer..
MekChu for the Best Vacation Photo Contest by Mekchu!


Memandangkan cik puan organizer dah roger2 kata aku yg dia tak leh nak view semua gambar2 yg aku pertandingkan tuk contest dia nie... so aku terpaksa lah buat a new post just as for her viewing! harap2 MekChu dapatlah view gambar2 aku yg tak seberapa nie yer!


Nama Glamer: NeenaAnuar (takder lar glamer pun.. takat combination nama aku ngan en. teman jerk! heheheehe)
Tempat Percutian: Club Med Maldives
Tarikh Percutian: 27th ~ 30th May 2009


Semua gambar2 nie aku upload thru blogger.com jerk! Aku harap MekChu dptlah view gambar nie yerr....

"I’m soooo sorryy MekChu! Tak tahu lah naper gambar2 kat entry yg
NIE you tak leh nak view pulak.."


Aku rasa bukan MekChu sorang jerk yg menghadapi masalah camgini... maybe ramai lagi my readers yg having the same problem kan?? Sorry laah yer.. bukan niat aku nak susah kan korang.. tapi aku memang tak upload pictures direct thru blogger.com nie coz gambar original akan bersaiz kecik & quality gambar jugak akan berubah... so aku rasa cam tak puas lah biler tengok biler quality gambar dah berubah... hehehe.... masalah jugak kannn biler mata nie dah immune dok tengok gambar yg terang benderang.... so pasal tu lah aku guna flickr tuk upload semua gambar2 aku.. then aku copy dia punyer html codes tuk pastekan kat entry2 aku...

Yup! salah satu sebab naper korang tak leh nak view gambar2 dari blog aku nie adelah kerana saiz gambar2 dari flickrs adelah sangatttt besarr! Flickrs takkan ubah or resize korang punyer original picture saiz... dia akan kekalkan quality sesuatu gambar... so kekdahnyer... memang kalau korang punyer internet slow... nak2 kalau broadband.. memang susah lah korang nak view gambar2 kat blog aku nie... kalau nasib korang baik.. dia akan download tapi lembap tahap kura2... tapi kalau nasib korang tak baik.. maybe korang tak leh view terus gambar2 tu semua.. I'm sorrryyyyyyyyy once again yeah! But perlukah aku tukarkan semula ke blogger.com jerk tanpa menggunakan flickrs? sobb.. sobb..

Tapi tulah.. ramai ker yg tak leh view pictures from my blog nie yeah?? I need your respond my dear readers! sapa yg tak boleh sila angkat kaki???? hehehee....

p/s: to MekChu, please let me know if you manage to all pictures in this entry yeah! thanks! :D

24 comments:

shuhadah Zainol said...

shu gambar akak yg pegang map smlm x leh view.. tp, now dah leh view dah... hehehe.. xmo..xmo.. nak yg gambar besau2.. baru syiook tgk..hehehehe...

Deqna said...

haah aku pun kengkadang menghadapi masalah yg sama.. kengkadang tak leh view... tapi biasanya dapat lah.. bergantung dengan tahap kelajuan internet.. tapi kalau ko ada letak video ke apa memang langsung aku tak leh tgk...

mekchu said...

haa.. kali ni baru bleh view.. seronoknya round d world.. thanks join contest..
-checked by mekchu-

Unknown said...

me pun kekadang bley...tapi kalu bley mmg PUAS tngk gambo2 tu....
video langsung ler tak bley....error memanjang huhu

IdaShamsury said...

ok je..leh view je

ratusiput said...

sbb gambo beso neena.kalau line kiok...mmg takble tgk gambo.kena tggu line laju je bru syiok tgk.kat opis aku ni nasib2 la...kalau ko nmpk aku komen disiang ari ni...means line ngah siuman.kalau takde tu...aku blogwalking je...hampeh kan...tak complete idup kalau tak bg komen ni..eheh...tp kena redha la nk wat camne..

mrs.ecam said...

kdng bleh kdng x bleh...tp kbnyakannyer bleh la...heeeeeee mmg puas klu bleh tngk gambo ko besarrrrrr punyer...hekhek

Lady of Leisure said...

so far pic u semua i leh view except yg smlm pic pegang map rasanya yg takleh..

eynda said...

Haaa...yg ni akak boleh view gambar :-)

NeenaAnuar said...

Shu:
oh sorry! yg gambar tu semalam memang dia ade error on downloading! akak sendiri pun tak leh tengok.. tapi akak dah betol kan dahh.. tu yg org dah leh view tuu...

ok ok.. buat masa nie akak masih kekalkan gambar2 yg besar gedabak tu! hehehe....

NeenaAnuar said...

Deqna:
Fren! ko potong jerk berukband tu.. pakai streamyx confirm ko leh view segala tok nenek! hehehee..

NeenaAnuar said...

churalliya:
Thanks dear! tak sabar nak tau sapa yg menang nanti! hehehee...

NeenaAnuar said...

POSH: sian kat you kannn.. zalim tol I niee.. hehehehee...

NeenaAnuar said...

Nurhidayah:
Cool! thanks dear! :D

NeenaAnuar said...

ratusiput:
hihihihi.. thanks babe! harap2 ko sabaq lar yer ngan blog aku nie! sib baik ade masa leh ade masa tak leh kann.. kalu sentiasa tak leh.. sedih gak aku nanti! huhuhu...

NeenaAnuar said...

Ecam:
alamdulillah.. sib baik kebanyakkan nyer boleh! hehehe... thanks babe! ;D

NeenaAnuar said...

Lady:
oh tu lah.. picture semalam memang ade problem dari pihak I.. dia tersalah loading.. tapi I dah betol kan dah.. by now dah leh view dah! thanks yer for your response! :D

NeenaAnuar said...

Kak Eynda:
hehehee.. yg nie guna blogger.com... confirm semua org leh tengok! hehehee...

Cik Yayang said...

Saya lah tu, salah seorang daripada yg tak leh nk view tu..:-(

MisZ DeAnNa said...

owh sayer ingat sayer nye tenet yg super lembab sampai xleh nak view.

rupanya ramai lg yg senaseb ek..

NeenaAnuar said...

Cik Yayang:
huhuhu.... I'm sorry my fren! camno nak tulunn nie? uhukk.. uhukkk..

NeenaAnuar said...

Deanna:
owh! awak pun senasib yerrr... siannyer! aduh! camner ni yer? errrmm...

InaAchik said...

aku nk luah perasaan gak... kalo kat ofis aku leh bukak... kalo kat umah... haram nk bukak blog ko. cam hari ni aku mc lepak2 kat umah, dr td aku bukak blog ko, berkumis tunggu tp br yg ni aku leh tgk. yg lain nmpk separuh2 jerk... xleh aku nk mengomen ngn pjg lebar... ksian x kat aku... tp bila tgk mmg puas giler r...

NeenaAnuar said...

Iena:
tu maknenyer ko di minta tukar dari beruk band ke streamyx! hahahhaa...

tapi serious beb.. aku dulu pun guna beruk band... pastu tak tahan tukar teruih ke streamyx... alhamdulillah.. tak der dah aku nak meroyan2 ngan tenet lagik! hehehee..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails