COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, May 20, 2010

BEST VACATION PHOTO CONTEST by Mekchu!


GUMMY POST!!!
~PLEASE SCROLL DOWN FOR NEW ENTRIES~


Perasaan menggedikk tuk joint contest sudah kembali... walaupun aku tak penah menang grand prize dlm mana2 contest yg aku penah joint sebelum nie.. tapi itu tidak mematahkan semangat aku tuk joint lagi contest2 yg mendatang... ceeeeeaaa.... ayat tak boleh blah aku! heheheehe...


First dpt tau about this contest from blog Aini! So jom tengok apa syarat2 penyertaan for "BEST VACATION PHOTO CONTEST" yg di organize kan oleh MekChu!



When?
*Berkuatkuasa serta merta hinggalah 20 May 2010

Who?
*Sesiapa yang ada blog secara otomatik boleh sertai

How?
* Tampal banner di atas di sidebar blog korang dan link ke entri ini ~ DONE!

* Jadi follower ikhlas mekchu.. tak digalakkan follow kalo tak rela ~ DONE dengan perasaan yg sangatt ikhlas! :D

* Buat lah entry khas mengenai contest ni dgn tajuk BEST VACATION PHOTO CONTEST by mekchu dan link ke entri ini ~ DONE!

* Tepekkan gmbr terindah korang semasa bercuti.. tak kisah lah bercuti kat mana sekali pun dan nyatakan secara ringkas kenapa gmbr tersebut dipilih.. Pemenang akan dinilai melalui kegembiraan/keceriaan/keriangan/keindahan/kecantikan/keseronokan percutian melalui gmbr tersebut ~ DONE! PLEASE SCROLL DOWN FOR PICTURES! ;)

* Sila nyatakan nama glamer korang, tarikh dan tempat percutian. Gmbr thn 90-an pun diterima ~ DONE!

* Dah siap semua, tinggalkan komen di entri ini beserta email address ~ DONE!

* Boleh hantar seberapa banyak entri yang boleh tapi hanya satu gmbr terbaik akan dipilih ~ DONE!


Ok.... So nie lah gambar2 yg akan aku pertandingkan kali nie..... Gambar percutian aku memang banyak.. tapi biler nak carik gambar2 yg bercirikan keriangan & keceriaan tak lah sebanyak mana rupenyer... but yet ade a few dari collection gambar2 percutian aku nie yg boleh nampak & menggambarkan KEGEMBIRAAN.. KECERIAAN.. KERIANGAN.. KEINDAHAN.. KECANTIKKAN & KESERONOKKAN!


LATEST UPDATE!

Cik puan organizer contest nie dah pun membuat 1 pilihan dari gambar2 yg aku pertandingkan hari tu... Thanks MekChu sbb memilih gambar seperti berikut!


P1030534

Nama Glamer: NeenaAnuar (takder lar glamer pun.. takat combination nama aku ngan en. teman jerk! heheheehe)
Tempat Percutian: Club Med Maldives
Tarikh Percutian: 27th ~ 30th May 2009

Naper aku pilih gambar2 percutian di maldives nie? Tak lain tak bukan sbb aku sgt2 teruja ngan keindahan alam semulajadi ciptaan Allah S.W.T. Pertama kali menjejakkan kaki di sana... aku sgt2 teruja ngan kejernihan air lautnyer yg membiru... banyak betol tone colour biru yg aku boleh lihat kat sana... aku juga seperti tidak percaya yg aku sudah pun menjejakkan kaki di salah satu pulau yg paling indah di dunia...



Hah!! amik ko!! giler kuasa tak aku??? mentang2 lah cik puan organizer kata leh bubuh jerk seberapa banyak gambar yg nak dibubuh then dia yg akan pilih satu sahaja gambar yg paling terbaik di mata dia.... maka aku ngan gelojohnyer bubuh jerk selagi ade gambar2 aku yg aku rasa nampak ceria sewaktu aku berholiday... harap cik puan organizer tak pening tuk memilihnyer! :p

Kalau menang sudah semestinyer aku happy! kalau kalaahhh... tak jadik hal.. sbb dah biasa dah pun tuk jadik pengalah! muahahahahaa... apa yg penting buat aku adelah biler tiap aku joint contest... AKU ENJOYYYYY!!!

p/s: ade lagi satu contest aku nak joint nie... huhuhu.. memang dasar giler contest aku nie taw.... :p

26 comments:

Lady of Leisure said...

good luck neena... i suka pic u yang kat maldives tu... hheehe

QaRaMi HasHim said...

siyess!!! blog ni gempak..
pic smer hebat2... wow!!!

btw, jom singgah blog terbaru saya.
http://malaysianhotblog.blogspot.com

saya perlukan sokongan anda semua..
be my follower k....

NeenaAnuar said...

Lady:
TQ dear! I pun suke yg maldives tu.. pasai tu gambar maldives yg paling banyak! hehehe...

NeenaAnuar said...

Qarami:
TQ very much! keep on bloggin keh! ;)

Pepel BoNda AmaNi said...

bercuti memang sangat menggembirakan...terserlah kat semua pica u sis....gud luck k..

NeenaAnuar said...

Purplelicious:
hehehee.. thanks sis! :D

Azmiezas said...

Akak konfem,..sure Neena boleh menang punyer,..pasal akak salah sorang jurinya..hahaha..

InaAchik said...

bebbbbbbbbbbbbbbb... gambo gedix ko mmg best2!!! cantik menarik tertarik mak nyah oi...

aku x berjayala nk wak aksi lompat2 tu... nanti laki aku kate nmpk cam berat n buruk sgt kalo aku wak aksi lompat tu...

aku nk cuba nasib gak r...

Mama Zharfan said...

just dropping by to see the pics entry...sooo lovely!!!

NeenaAnuar said...

Azmiezas:
hahahaha.... macam2 lah akak nie! insyallah.. mana tau ade rezeki menang lah kot! kalau tak dak pun tak pe... lepas nie masuk lagik contest2 yg mendatang! huhuhu... btw.. thanks kak! :D

NeenaAnuar said...

Iena:
hahahaha.. thanks beb! aku kalau suruh gedikk laju jerk! hahahaa...

alaaaa.. ko cuba jerk! mana tau menarik biler ko main lompatt2 tuuu... hihihi..

Haaa.... jom lah joint beb!! ko kan kaki suke berjalan! so harus banyak gambar2 holiday jugak kannn... lagipun rezeki & nasib masing2 kite tak tau kan... tak semestinyer gambar yg menarik tertarik akan menang yer dak! hihi.. apa pun yg penting kite enjoyyyy! :D

NeenaAnuar said...

mama zharfan:
hi sis! thanks coz sudi singgah sini! singgah2 lah selalu yer! thanks! :D

Unknown said...

beb kalu I organizer konpom u menang punyer....sumer picture tu lawa2 sgt...tp paling bess aksi melompat tu...tingin nak buat hehe

good luck ya....contest ni pun cam bess ajer hehe

♥ Juliana Violet ♥ said...

waahh... im sure you boleh menang...
=)

Mimy Hamid said...

good luck ...ko mmmg ptt menang..sebab ko deserve..gambar cantik..menarik..buat org rasa nak pegi tau..go go neena..kalah jgn mengalah yer

mekchu said...

hi neena, kat office blocked flickr la pulak.. dun worry, nnti sue bukak kat umah. neway, thanks join contest..
-checked by mekchu-

NeenaAnuar said...

POSH:
hehehee.. thanks darling! aksi lompat tu suruh lar Mr. Y amikkan.. confirm jadiknyer nanti! :D

eh... come and joint lar dear! mana tau you pun ade rezeki ker kann!

NeenaAnuar said...

Vee:
huhhuu.. tak tentu jugak dear! rezeki masing2 kite tak tahu kann.. I joint just for fun! kalau menang alhamdulillah.. kalau kalah tak pe... dia nak suruh I joint lagi lar tu di contest2 yg mendatang... ahakss! :D

NeenaAnuar said...

Mimy:
TQ very much babe!! insyallah kalau ade rezeki aku menang lah kann.. kalau tak der takpe.. bukan rezeki lah tuu.. thanks for your support babe!

NeenaAnuar said...

Churalliya:
owh ye ker! alamak.. kalau kat umah pun you cuba nak bukak tapi tak berjaya.. make sure you let me know keh! thanks! :D

eynda said...

Semua gambar lawa2 (actually ada yg takleh nak view...)

NeenaAnuar said...

Kak Eynda:
TQ sis! ;D

LiAnA said...

wahhh kalau akak amik pic lompat.. sure burukkk.. si gumuk melompat riang wakakaka

NeenaAnuar said...

Kak Liana:
eh! tak cuba tak tau taw kak! tak der lak gomokk.. sure cun nyer! :D

NeenaAnuar said...

churalliya:
alrite sis! :)

Unknown said...

you have enjoyed the great tour of Maldives ,great.
maldives holidays

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails