COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, May 25, 2010

Sessi Tekaan Dah Tamat & Inilah Hadiah Yang Aku Terima


Ok... Dengan ini aku mengumumkan... sessi teke meneka dah TAMAT! :D


Waahhh... sakan2 korang meneka yek! hehehe.. TQ TQ TQ sooo much pada korang2 yg sudi meneka! Aku really2 appreciate korang punyer semangat meneka tu!! Hehehe....

Ok... kan aku dah citer dulu yg aku memang tak nak apa2 dari en. teman sempena b'day aku tahun nie! pastu dia kata tak pe.. nanti kalau dia jumpa apa2 yg aku terbekenan or dia sendiri terbekenan.. dia akan belikan!

So... sewaktu berada di Bali hari tu.... dah dekat Air Port waktu nak balik nie..... lalu kat Duty Free punyer tempat! waduh waduh! kok aku dah terbekenan ngan 2 barang ini donk!!!


DSC_0135 copy
Gelang Tangan & Subang from Swarovski!

Aku tak tahu camner aku leh terbekenan ngan 2 bende alah nie! Aku lalu kat situ.. sekali imbas tengok.. terus terbekenan dihati! En. teman dah tengok aku dok belek belek punyer lama.. dia tanyer nak ker? aku tersenyuummm lembu! hahahaha....

Terus dia kata.. kalau nak amik lah! dia belikan as b'day pressie tuk tahun nie! wahh I loikkee!! terlompat2 kijang aku kat situ! hahahahaa.... actually kat Malaysia pun ade butik Swarovski nie.. cuma aku tak penah lah pulak beria-ia nak masuk and tengok tuk beli apa2 pun before this... but till aku ternampak kat Airport Bali tu yg aku entah cam teruss jerk jatuh cinta ngan barang2 tu! hehehe.. memang saja gedikk aku kann nak beli kat luar.. tak nak beli kat Malaysia! hahaha...

Ehh!! tapi betoii tau! untung woo aku beli kat sana! Diaorg punyer duty free memang muraahh aaarr!! aku tak paham ngan duty free kat malaysia nie... melainkan langkawi lah.. tengok coklat kat KLIA pun cukup lah! kata duty free tapi harga mahal nak mammmm jugak aku tengok! aku rasa rokok & arak jerk yg leh dpt murah kalau kat KLIA tu... kalau perfume pun takat murah RM10-15 jerk!

So balik sini aku compare kan harga yg aku beli kat duty free tu ngan kat butik swarovski kat KLCC... memang betoi lah dpt harga duty free.. sbb beza harga dlm RM200 tuuu.. so kire worth it lah aku beli kat sana kan.. sbb dah alang2 kat sana.. tapi kalau takat tak ke sana.. baik lah beli jerk kat sini.. RM200 tu kire cost ke sana jugak lah kek dah nyer kannnn... hehehe..

But serious aku memang tak target apa2 pun nak beli anything for me! Sbb memang aku dah niat tak nak apa2 pun.. I'm just happy coz I have him! tapii nak wat cammnooooooooo! dah jodoh aku kali nie terlekat ngan si Swarovski nie pulak! ahaksss!


DSC_0142 copy
First time aku ade bracelet camgini....


DSC_0140 (2) 2 copy
aku suke bentuk subang camgini!

Swarovski nie merupakan batu kristal yg baik dan bagus quality nyer! So dia bukan diamond yer kawan2... en. teman lom cukup kayaaaa nak beli bapak2 diamond cam yg kat subang tuu.. hehehe... tapi kalau dia cukup kaya pun aku tak nak dia belikan aku diamond bapak2 gajah camgitu.. buatnyer hilang ker apa ker! mau aku meroyan seumur hidup! hilang duit beratus ribu dlm sekelip mata! huhuhu.... cukup lah cicin kawin aku jerk yg berdiamond wat masa nie! :D


DSC_0143 copy
It valids for 2 years warranty and it comes under international warranty! So if anything goes wrong ngan barang2 nie... leh jerk bawak ke mana2 outlets Swarovski di seantero dunia! :D

Happy sangatttt dpt pressie nie from en. teman! sesungguhnyer dia dah kering idea nak bagi aku apa for my b'day present semenjak dua menjak nie... sbb leh dikatakan majority barang2 aku dah ade.. nak2 handbag, wallet, baju & etc! so kalau nak beli pun wat tambah collection jerk lar!

Tapi Swarovski nie sgt special wat aku.. firstly coz ianyer di beli di Bali and secondly coz aku tak penah lagi ade collection batu crystal from Swarovski! :p

Serious memang giler aku tengok collection2 Swarovski hari tu! Geramm.. rasa kalau boleh nak tambah lagi macam2.. tapi mau en. teman tinggal kan aku kat sana jerk takyah balik.. dia suruh aku jadik tukang urut kat sana jerk teruih! hahaha.... Itu baru aku tengok yg Swarovski nie yer.. korang belum tengok all da branded Handbag collection... Specs & Watches! perrrrgghhhh! memang giler aku tengok babe!!!! sumpahh murah okkkkkkkk! kire worth it lah bile ko dpt jimat around RM100-RM300 per items kan??? So sapa2 yg ke sana.. jgn lupa tuk singgah diaorg punyer free duty taw! kaalu ade uwangg.. kasik borong barang2 branded tu sekali! hehehe....

Actually hari tu nak amik gambar kat tempat free duty tu diaorg tak kasik lah! tension tol aku! en. teman baru nak kuarkan camera.. park guard dah sound dah! NO CAMERA PLEASE! uish! tension gue!

Ok.. agak2 dah tau sapakah pemenang yg bertuah itu? Nanti aku wat satu special entry yeah! Thanks once again for your participation guys! ;) *HUGS*

26 comments:

-anidaothman- said...

CHANTEK mcm si pemakai.......

IdaShamsury said...

x sempat nk teka..huhu

shuhadah Zainol said...

ala..comfirm x dapat...huhuhuhu...

Suzana Ikram said...

harap menang la yer.. hehehe

anting2 atau subang benda yg sama tau neena. :)

Pepel BoNda AmaNi said...

cantik earing tue...

joijoi80 said...

tekaan yg tepat... tp dah terlewat..

Unknown said...

mmg cantik...I pun geram gak....hehe
tapi sedey tak sempat teka huhu

kelass hadiah tu i like hehe

MiYOKO SuKi said...

earings n bracelet tu mmg cntik gilerr....sis neena sgt bertuah dpt En. teman tuuu....

aloo...tak menang laa...sbb, sy teka cincin td..sob..sob :(

takpela...next time, sure ade rezeki lg...

[z@ck] said...

whoaa..i loike =)

Lady of Leisure said...

adoi neena i ketinggalan tak sempat nak meneka sebab skrg baru sempat blogwalking tadi keluar jap huhu
anyway gelang ngan subang tu sangat cantik.. :)

Yaniez said...

alamak.. kan betul salah lagi... ekekke

apa pun tahniah kepada peneka tu.. :D

Cik Yayang said...

Cantik..
Cik yayang tak sempat nk meneka2 pn..hari ni seharian tak on internet, siap kan kerja, kalau tak mmg tak siap kerja aku..hihihi...apa2 cantik hadiah2 itu...:-)

NeenaAnuar said...

Nid:
TQ darlingggg sweetie! :D

NeenaAnuar said...

Nurhidayah:
alahaiii.. ciannyer! takpe.. try next time keh! :D

NeenaAnuar said...

ikiqzana:
yes sista! you got it! congrats! :D

NeenaAnuar said...

Shu:
takpe.. cuba lagi di masa akan datang yer! thanks coz mencuba! :D

NeenaAnuar said...

PuRpLeLiCiOUs:
TQ sis! you dpt taw token saguhati from me! congrats! :D

NeenaAnuar said...

joijoi80:
takpe.. still dpt token saguhati from me! congrats! :D

NeenaAnuar said...

POSH:
alolololo.. jgn lah sedih dear! nanti I wat lagi yer! and for sure akan kasik extended hours + days! hehehe.. sorry sgt yer.. jgn tecik ati taw!! lepas nie mana tau ade rezeki for you pulak kan! :D

TQ so much babe! muuaaahhhsss!!!

NeenaAnuar said...

MiYOKO:
Uuiiisshh!! ingatkan sapa tadi.. dak titin rupenyer! awat tuka nama? hahahhaa.. but cute nama tu! :D

anyway.. TQ so much dear!

don't worry.. next time cuba lagi yer.. mana tau ade rezeki adik lak kann! :D

NeenaAnuar said...

z@ck:
TQ dear! ;)

NeenaAnuar said...

Lady:
sorrryy sesangat darlingg!! alahai.. rasa bersalah sangat lak pada sapa2 yg terjah blog I lewat tadi! :(

takpe.. nanti lepas2 nie I akan wat lagi yer! mana tau you punyer rezeki pulak kannn! :D

TQ darling! ;)

NeenaAnuar said...

Yaniez:
hehehe.. TQ yanie coz tak putus asa dlm mencuba! :D

NeenaAnuar said...

Cik Yayang:
TQ cik yayang! takpe.. kerja tu lebih utama kannn! :D

Suzana Ikram said...

horreyyy.. thanx neena.
mula jer teka dah tahu cincin gan subang bling2 tu adalah jawapan nya. coz cantik dimata. lepas teka baru negok pic neena g bali ada x pakai assoseri tu. nasib ler x pki. hehehe

cantik assoseri tu seperti org yg memakainya.

happy belated birthday neena.

NeenaAnuar said...

ikiqzana:
eh.. akak jawab cicin ngan subang ker org gelang ngan subang nie? hehehe.. takpe.. jawapan yg pertama yg diguna pakai! :D

u're most welcome sis! TQ for your compliments tooooo! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails