COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, May 20, 2010

Dekat Kedai Rock Sampai Pukul 12 Tengah Malam!


Masa yg paling seronottt... harus lah time bershopping kan kalau time2 holiday niee... tak banyak pun tak pe... janji ade satu buah tangan as ole2 balik ke Malaysia udah!


Aku takder lah nak shopping menggila sangat kat sana sbb dah 3 kali pegi kannn... so yg dolu2 pegi tu dah menyoping cam nak rakkk... so now kene behave sikit... beli apa yg teringin ajer! :D


_DSC0087 copy
Pose rock lar kunun2 tuuu! hahahaha... Yeaa.. ini adelah tempat wajib masuk yerrr kalau berada di sana..


_DSC0239 copy
En. teman yg beria-ia sangat nak tambah collection t-shirt Hard Rock Bali dia... dulu first time pegi dah beli dah satu shirt berkolar... this time dia nak carik normal t-shirt jerk!


_DSC0240 copy
Dia memang dah berkenan abiss ngan T-shirt cukelat tuu.. Tapi malangnyer tak der saiz! yg ado satu tu hah yg dia tengah dok pegang tuu.. tapiiii malang lagi baju tu ade tanda2 kekotoran cam tompok2 putih yg jelas kelihatan... so dia adelah sangat sedih sbb tak dpt nak amik t-shirt tu!

Nak jadik citer... boleh pulak semua saiz L tuk t-shirt2 Hard ROck tu abis? memang tak bleh blah betoi la... kiteorg dok tengok2 dari design yg berkenan sampai yg tak berkenan dah kekdah nyer.. tapi boleh kat dua dua outlets abis tuk saiz L.. yg tinggal S, M, & XXL! memang en. teman tak leh amik semua saiz2 tu... oh ya kalau ade yg tak tahu... Rock Shop nie ade 2 outlets taw... satu dlm kawasan hotel... and satu lagi kat bahagian luar hotel which open to org awam.. kalau kat dlm hotel tu mainly for org2 yg stay kat situ lah.. tapi sama jerk pun barang2 yg dijualnyer... tak der beza pun... tapi tu lah.. abis dah dua2 outlet kiteorg gie terjah.. tapi tetap hampa!! t-shirt yg bersaiz L nan ado!


_DSC0242 copy
Eh tapi en. teman shopping apa tu???


DSC_0105 copy
Taaaaaaaaaaddddddddaaaaaaaaaaa!!!

Ngeh.. ngehh.. ngehhh.. baju tuk aku lerrr! hehehehe... sorry yek.. baju komot comot.. kekdahnyer waktu snap gambar baju nie kat umah kelmarin.. ianyer masih lagi berbungkus dlm plastic... aku lom sempat lagi nak antar dobi tuk cuci! pasai tu aku tak pakai baju nie sambil posing2... aku gantung kat hanger jerk tuk tatapan korang! hehehe.. takpe2.. next time aku pakai pastu aku posing dosing yekkkk! :p

Santeekk tak baju aku tu? tak cantik tak pe lar... tapi tu en. teman yg pilih tuu... dia yg suke & berkenan sangat2 ngan baju body knit tu... lagipun baju tu Limited Edition Version by Hard Rock Bali! Lagi lah teruja dibuatnyer... actually dia ade warna biru & pink.. tapi en. teman yg dah pilih pink buat ku.. so aku ok kan aje lerrr! In fact memang pink lagi chantek dari biru pun! Itu pun aku bernasib baik ade tinggal saki baki 2 helai jerk baju bersaiz S nie.. kalau tak.. gamaknyer aku pun kempunan gak cam en. teman!

Aku mula2 tu memang tak der perasaan langsung nak beli apa2 kat sini coz dulu dah penah beli sekali... tapi en. teman lah nie.. dia dok racun kata wahh!
"beli lah.. kalau tak beli rugi wwoooo.. dah ar limited edition.. and I rasa baju nie lagi chantek dari yg you beli dulu"ko tengok bukan main dia meracun aku... but yet aku rasa cam berbelah bagi.. nak ker tak nak.. nak ker tak nak... pastu biler dia kata.. "takpe.. yg nie I shoppingkan tuk you" wahhhh apa lagik!! ngan laju jerk tersembul dari mulu ku perkataaan "OK BUNGKUS!" hahahaha....

Eh.. korang jgnn... part2 shopping mapping nie... bukan senanggggg okkk en. teman nak kata dia belikannn... dia bukan kedekut.. tapi dia memang haji bakil! wakakkakaka.. tak lah tak lah... mana ade.... en. teman punyer style.. hanya akan shopping biler bende tu betoi2 berbaloi jerk! bukan cam aku nie haa.. dah nama pun hobby ber-shopping... so baloi tak baloi kengkadang balun jerk! so pasai tu jarang arr en. teman shopping tuk aku nak2 dlm hal perihal baju2 nie.. selalunyer aku shopping guna duit sendiri jerk... yelah.. nama pun kite bekerja kann.. dah ade income sendiri.. so pandai2 lah kalau rasa nak meyoping dlm keadaan overdose tu guna lah duit sendiri yer... lagipun takkan asyik nak rembat duit laki jerk! siann gak kat dia.. banyak lagi tanggungjawab yg lebih afddal dia patot buat tuk aku! :D

Ok... cukup ngan iklan tu... jom sambung balik citer shopping tadi... so en. teman beli ker tak nie? Nak beli mendenyer kat Hard Rock Hotel Rock Shop tu kalau dah tak der saiz L! Tapi!! dia bernasib baik.. coz ade satu lagi outlet Hard Rock.. tapi bukan under hotel.. but Cafe! So we ollzz pun pegi lah ke Hard Rock Cafe punyer Rock Shop! Jangan confuse yer anak anak... Hard Rock Hotel lain.. Hard Rock Cafe lain.. HR HOtel tempat tido... memang ade 2 outlets of Rock Shop... and HR Cafe tempat makan... ade satu lagi outlet Rock Shop! sytle baju agak berbeza bagi dua jenis outlets nie..... sbb dia akan tulis HR Cafe or HR Hotel!

So, memang nak jadik rezeki en. teman.. survey2 kat HR Cafe punyer Rock Shop.. jumpa jugak lah satu T-Shirt yg berkenan dihati dia...


DSC_0107 copy
Againnn... dlm keadaan comot komot! :p

Fuh! sampai kol 12:30 tengah malam kiteorg menyoping! walhal bukan banyak sangat punn yg dirembatnyer.... yg lama tu sbb session memilih tu ler! Owh lupa lak.. ade satu lagi yg sempat aku rembat kat rock shop hari tu... bende nie memang dah lama aku carik.. hari tu carik kat Hard Rock Gold Coast.. tapi tak jual lah plakkkk.... this time jumpa kat Bali.. so apa lagik.. kasik rembat larr! :D


DSC_0108 copy
Landyard! Rasa cam staff Hard Rock jerk biler pakai landyard nie pegi keje tiap2 hari... hehehe.. actually aku nak bubuh pass LRT & pass pintu office jerk! Korang nampak tak door access card yg warna biru tu? hah! kang aku citer part nie!


_DSC0285 copy
Nie pun aku beli sebagai kenang kenangan dari sana... tapi selipar nie aku beli in 2008 dulu... dah lama dah la... and also ade satu small mug berwarna biru camgini jugak... tapi lupa lah pulak nak amik gambo! :p

Okkk.. yg pasai door access card berwarna biru kat atas tadi tu kann... actually card tu diaorg kasik pada setiap guess yg stay kat hotel nie... which is normal actually.. cuma yg unik nyer HR akan kasik kite card tu siap ngan simple landyard camgini....


_DSC0312 copy
Nampak tak Card nie lain lak rupenyer... tadi biru kann... yg nie purple... haa... yg biru tu in 2008 and yg purple nie yg latest aku pegi baru2 nie....

So sepanjang berada dlm hotel tu... memang guess digalakkan tuk pakai tag nie camgini....


P1020704 copy
*archive picture*

Soo... senang dioarg nak kenal and bagi access pada guess yg stay kat HR Hotel nie... but something yg interesting pada aku about this door access card nie.. biasanyer kalau kat mana2 hotel biler time kite nak check out... reception akan collect balik access card nie kan?? haa.. tapi yg syiok kat sini diaorg leh siap kasi as souvenir lagi taw! tapi guess kene pandai... sila lah buat muka tak malu ngan memintakkk card tu yerr... hehehe.. aku asalnyer tak tau pun yg card tu leh dpt bawak balik... tapi waktu first time stay kat sini.. waktu nak check out tu aku ckp kat budak reception tu yg cantik lah card nie.. aku sukeee... tanpa ade sebarang intention nakkan kad tu diwaktu itu.... ngan penuh keikhlasan lah aku dok puji card tu... sekali budak reception tu siap ckp..... "really?? you want this card? yeah... you can take it back with you!" aku ngan terbeliakk bijik mata tanyer... "really????" budak tu jawab... "Yeahh! sure.. why not! you can 2 cards if you want too!" rasa nak fengsann sekejapan disitu! ahakss!!!

So now aku dah ade 2 collection card nie.. 1 blue color & 1 purple color!
Ceh! macam lah korang kisah sgt pun ngan card nie kan... huhuhuhu.....haha.. takpe.. yg penting aku kisah! so lepas2 nie mana lah tau kot ade warna pink lak ker! :p

p/s: actually ade satu lagi bende yg aku shopping kat Bali hari tu.. tapi bukan brand Hard Rock lah.. nie brand tepi jalan punye! hehehe.. nanti aku sharing2 ngan korang yek! :D

32 comments:

hanabanana said...

bestnye! kak, nak tnye, brg2 souvenier hard rock tu mhl tak? klau shirt yg en teman bli tu harge aroung brpe? takyah bg precise pun takpe, just nak tau sbb kite nk bajet bli adiah tuk org je. btw, dah pg hard rock penang? best jugak tau! :)

Lia said...

uishh.. siap blh bwk blk access card tu.. nice le t -shirt hard rock tu..

mrs.ecam said...

aku kesah psl kad tu sbb aku nan hadoooo...hukhukhuk

matahati-aishahazhar said...

neena nape tak nampak pic baju neena yg en. teman beli tu..

shuhadah Zainol said...

wah... suke la selipar tu kak... tp, pic baju yg en.teman beli kat akak tu shu x dpt view la..huhuhu...

Azmiezas said...

best nya shopping..

Mimy Hamid said...

neena ko len kali bisnes la kt blog..ko rajin travel..bisnes FM pun laku tau...terutama aku..konpom beli...hehehe

♥ Juliana Violet ♥ said...

baju pink tu cantiklah neena...
auuwww..
=)

Pepel BoNda AmaNi said...

part soping memang besttttttttttttttt..card la sis..access card tue..nak2 yang purple kaler tue..huhuhuh

Unknown said...

U all mmg rock & roll la...org lelaki kalu offer bukan selalu harusla grabkan...bessnyer rugi kalu tak beli...hehe

psst: baju tu cantikla dear...nanti dah pakai kasik posing yer hehe

Lady of Leisure said...

bestnya lepas berspa bersoping lak yer neena.. hehehe tak sabar tunggu next entry..
:)

NeenaAnuar said...

hanabanana:
satu T-shirt dia standard dlm range RM120 - RM150 which bergantung pada design.. kalau kemeja lagi mahal.. leh cecah RM200++...

hehehe... belum sampai lagi lah dear... memang ade plan nak gie niee.. insyallah satu hari nanti! :D

NeenaAnuar said...

IdzaLia:
hehehe.. tu lah.. terkojot gak biler leh dpt bawak balik card tu.. Thanks sis! ;)

NeenaAnuar said...

Ecam:
jap2.. aku repeat dialog yek!

"ko ade?????"

hahahaa... jgn maraaaaaahhh noooooooo!!! :p

NeenaAnuar said...

rATu kEBaYA:
aramakk.. sorry lah kak.. rasanyer ade error lah tu.. cuba akak tengok balik skg... rasanyer dah leh view dah now nie.. kalau tak leh lagi.. bagi tau yer!

NeenaAnuar said...

Shu:
shu cuba check at Hard penang ade jual tak? akak beli kat sana baru RM25 duit kite... shu pun tak leh tengok yerr.. tapi by now dah leh tengok dah kot rasanyer! sorry yek! :D

NeenaAnuar said...

Azmiezas:
hehehe.. memang heaven! tapi lepasss dah shopping terussss rasa cam nak gantung diri! ahakss!

NeenaAnuar said...

Mimy:
owh! ade org wat business camgini ker babe? first time aku dengar nie... hehehe...

NeenaAnuar said...

Vee:
hehehe.. TQ darling! :D

NeenaAnuar said...

PuRpLeLiCiOUs:
hahahahaa... maap lar darling.. I pun ade satu jerk.. yg biru tu ade dua! hehehe... yg latest punyer budak reception tu kedokot nak kasik dua.. kalau tak leh kite kasik sis satu yg purple tu! :D

NeenaAnuar said...

POSH:
betoi2.. hehe.. tu yg I grabbbb tu! :D

psttt: ok ok.. nanti I posiing yer! :D

NeenaAnuar said...

Lady:
best best jugak lady.. tapi poket makin kempis tu yg tak best tu! heheheh....

azzey said...

Neena: mmg shopping ni terapi tuk oeg pompuan .... hi3..

ratusiput said...

tak penh masuk lg hard rock ni...iskk kite owang pompuan ni...kalau dlm tgn bwk 10k pun leh abis kan...syioookkkknye soping..eheh...

InaAchik said...

rock kapak la t-shirt ko tu beb! sesekali laki belikan mmg tinggi value dia tu... hu3...

Mimy Hamid said...

neena ..mmg ada...ko try la...aku support ko..tp jgn memahal..hehehe

nairaariaa said...

dapat holiday then shop lg best...huuu...

NeenaAnuar said...

azzey:
yes... exactly! :D

NeenaAnuar said...

ratusiput:
betoi2... bagi berjuta pun confirm leh abis kannnn! hahaha...

NeenaAnuar said...

Iena:
hahahaa.. janji rockkk babe!

betoi2.. sgt bernilaiii tuuu! :D

NeenaAnuar said...

Mimy:
oh ye? ok ok.. insyallah.. nanti aku cuba yer! :D

NeenaAnuar said...

nairaariaa:
hehehee.. :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails