COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, August 19, 2010

Pemenang Mummysyafie Giveaway!


Semalam.... keputusan mummysyafie giveaway dah keluar.... ingat tak contest yg mana satu? alaaaa... contest yg anda & kek tuu... kan ker bersungguh aku meniup b'day aku yg ke 30 puluh tuuu... hahaha...

So nak tahu sapa yg menang??  Jom kite tengok keputusannyer!


V


V


V


V


V



Baby Najmi adelah pemenang bagi kategori kanak-kanak.....  Congrats to Mekchu sebab pertandingkan gambar anaknyer yg sangat cutee & natural ketika meniup lilin... sampai menjejeh jejehh air liur dia... hehehehee.....


Dan pemenang bagi kategori dewasa @  budak tua bak kata Mekchu adelahhh....... jengggg... jengggggggggg.... jengggggggggggggggg......


V



V



V



V



V



WoooooOOOOooooohhhhhOooooOoooooo!!!!!!!

Seriuss tak sangkaaaaaaa nie weiiiii!!! aku memang tiap kali masuk contest tak penah meletakkan harapan nak menang walapun hakikatnyer sapa tak nak memang kann... ye lah.. mana tak nyer.. dah hampir 13 contest aku jointt... and this is the firsttt time aku memang Grand Prize okkkkkk... first time memang contest You've Got Style dari Kak Eynda... tapi itu aku memang atas pilihan khas juri i.e. peserta favourite Kak Eynda sendiri... then second aku memang contest "Best Vacation Photo Contest" by Mekchu.... yg itu aku dpt 2nd place... alhamdulillahh.. rezeki naik satu persatu kannn..... and now aku memang Grand Prize teruss! huhuhuuuu.. alhamdulillahh.. rezeki bulan Ramadhan agaknyerr.... :D 

So kalau korang nak tengok camner cara pemilihan pemenang dibuat.... silah singgah ke blog Mummysyafie yerr... siap ade gambar pihak juri yg sedang membuat pilihan lagik! hehehehe..... 

Insyallah selagi ade contest yg sesuai ngan aku... aku akan jointkan diri... at least kalau tak menang pun.... kite dpt kenal ngan kawan2 blogger baru kannn.. cam skg nie dah kenal Mekchu... dah kenal Mummysyafie.... wah lepas nie nak masuk contest apa pulak yek?  dlm draft box dah bersusun dah gak tu actually! hahaha.....

p/s:  suke tengok  banner Congratulations mummysyafie... cantikkk sangat!

21 comments:

MiYOKO SuKi said...

wowww...congrats, sis....
bestnye menang grand prize lg tuu...

tp, gambo sis tu mmg best..sbb ade gambo sis kt kek tuu..hihihi...

lepas ni, bole la msk contest byk2 lg kann.. :)
sy da give up...tak penah menang pun.. :(

InaAchik said...

tahniah beb!!! mmg patut menang sebab bersungguh btol pose ko nk tiup lilin tu...

mekchu said...

setuju sgt.. bukan nak menang pon.. tp kalo dah menang tu credit la sgt2 kan.. hahaha.. (mekchu cover, x nak menang konon...)

beraya sakan la najmi & neena thn nih.. rasa mcm nak temukan korang berdua jek..

ratusiput said...

wah tahniah2..mmg murah rezki ko bln pose ni beb...

Queen said...

congratzz...dia punye muncooong..ahahah...

kadang sayu je tgk org sambut bzday..sob..sob....

ahaha...tetiba je emo kan...gedik tul aku nieyh

Deqna said...

wah...bestnya menang contest.. apa lah agaknya hadiah dia yer...

saya memang motor.. eh tetiba..

-anidaothman- said...

wah..tahniah kakneena...rezeki Boolan posa nieh...BTW gamabq tuh memang chanTik.......ehehehe

shuhadah Zainol said...

congratulation kak neena... hadiah dr sarawak tu.. mesti best giler kan...

agak2 sape la yg bertarung ngan akak tu... 2 lawan 1.. hehe...

Unknown said...

tahniah neena..bestnya

Cik Yayang said...

Berbaloi Neena tiup lilin tu sesungguh hati..hihihi..
Tahniah Neena....

Nur Irfan Juezrie said...

tahniah2..best woo.. dpt hadiah apa akak?

Yaniez said...

wahhhh tahniah kak Neena...

Miracles Of Life said...

Pic ni mmg cun n mmg dh agk akn menang..

Congrate k.Neena =,)

NeenaAnuar said...

TO ALL....

TQ VERY MUCH FOR THE WISHES! LUV U GUYSSSSSSSSSS!! MUAAAAHSSSSSSSSSSS!!!!

Cik Ina Do Do Cheng said...

Congrat, rezeki bulan ramadhan yang mulia.memang neena patut menang pun.gambar tu photogenik.

NeenaAnuar said...

kak ina:
THANKS AKAK... ;)

Mimy Hamid said...

thaniah beb..bermakna beb..3 series besday kan kan

Mya said...

wah menang ek.. congrates...

NeenaAnuar said...

Mimy & Mya: thanks babes! ;)

Unknown said...

cayalah sis u deserve it gambo tu mmg kiut...tahniah yer

NeenaAnuar said...

POSH:
TQ babe! I lak rasa terhutang budi ngan you.. coz tahu contest nie pun dari you! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails