COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, August 26, 2010

Cerita Wangsa Bowl & 2 Pinggan Mee Goreng Mamak!


Lepas abis sessi berbuka @ Strudels... ade yg balik & ade yg stay..... sapa yg stay???


DSC_2347 copy
NeenaAnuar, AwienRudy, ZaLee, AnnBujal, MimyMegat & Eri-Chan!

Lee ajak kiteorg main bowling... tapi hanya 3 pasangan yg main... si Ann, Bujal, Eri-Chan & Mimy semua pakat jadik penyokong handalan.... hehehehe..... diaorg nie semua kaki karok... takpe lepas raya nanti korang lak organize session karaoke yek... confirm gegakk gempitaa bilik karok tu nanti! :D


DSC_2351 copy
Lontaran dimulakan ngan Lee....  oh sila tahu yg dia sangattttt eksyen on that day!  sebab apa?


DSC_2348 copy
sebab wife dia yg beranak 2 nie sangat steady biler main bowling... Za memang gilerrr sempoii... terrorrrr siottttttt main bowling... banyak kali strike!  balingan dia tak laju punn... takat 12-15 km/j jerk!   jelesss aku.. nak kene menuntut ngan dia nie.... adekah aku perlu beranak 2 jugak tuk jadik terror cam dia? teeeeeettttttttttttttttttt......


DSC_2338 copy
balingan seterusnya dari bro rudy!  dia dok geram ngan Za gak... sbb dia susah giler nak strike... tapi balingan nyer sentiasa maintainnn.... hihihi....


DSC_2350 copy
kemudian diikuti oleh Awien.... balingan awien pun leh tahan hebatnyerr....


DSC_2340 copy
Haaaaa... nie lah org yg paling takkkk terorr sekali dlm permainan bowling.... memang jadik bahan usikan si Lee aku hari tu... hantoooo tol mamat tu... takpe2.. mentang2 lah bini dia terorr kannn.... ko jgn main2 Lee... nanti aku beranak 3.... mana tahu aku main sumenyer strike! hahahahaha.....


DSC_2342 copy
sama lak style aku ngan mamat kat sebelah nie... kire ok lah.. aku ade 2 pin... dia ade 1 pin.... hehehe.....


DSC_2343 copy
then baru lah en. teman... nasib lah ade en. teman.... dpt lah coverkan sikit kemaluannn aku.... huhuhu....!!


DSC_2344 copy
acehh... cehhh.... cehhhh.... gaya pro lah kononnn laki aku tuuuu.....

We ollzz main 2 games..... Dan keputusannyerr.................


DSC_2361 copy
1st Game... Mr & Mrs Lee di tempat pertama... then diikuti oleh Mr & Mrs Rudy... di tangga terakhir Mr & Mrs Anuar... uwaaaaa.... sadisss tol tengok markah aku kat sini.....


DSC_2363 copy
di game kedua.... pasangan NeenaAnuar & AwienRudy hanya sekadar bertukar tempat dari game pertama...  jadik lah... pasangan daddy & mummy tu tatapp kekal maintain....  so manalah si Lee tu takkk ekksyen bangatt sama gue!!!!


DSC_2346 copy
see... muke org velagakkk..... :p


DSC_2354 copy
TQ to all of you yg setia menjadik penyokong2 hebat kami sehingga ke penghujung game... sorakkan korang terbaeeekkk! :D

Abis game... semua org dah kelaparan balik dah... so teruss lah kami semua ke NZ sahaja... memang NZ dah  jadik tempat wajib kiteorg lepak dah skg nie kalau ke area Wangsa Walk tuu.....


DSC_2370 copy
owh... waktu amik gambo nie Za.. Lee & babies dah baliik.... tapi memang salute tol ngan anak2 depa nie... nak2 si Airisy... relaxx & cool gilerrrr...  tahan betoi si budak kecik tu sampai ke tengah malam.. sikit pun tak merenggekkk! cumanyer si abg Darwisy jerk yg dah makin nak besar makin giler aktive... tak larat mummy & daddy dia nak kejar sat bowling area tu! hehehe....


DSC_2366 copy
pukul 1 tengah malam... nie lah menu bersahur akuuu.... penangan cik bulan nak menyinggah gamaknyer... sampai 2 pinggan aku tibaii... tapi 2 pinggan tu kire aku share2 gak lah ngan en. teman... tapi yg pasti rasanyer aku makan lagi banyak dari dia kottt... hihihi... sedap pulak rasa mee goreng kat NZ nie... harap2 consistent lah taste dia... kalau jadik cam tauhu bakar tuuu.. tak syok lah!  cuma senggal nyer mamak nie aku mintak dia buat pedas... tak pedas mana pun dia buat... so harus aku mintak cili potong lak... perrrghhhh... barulah terangkatttttttt! :D

Sib baik kali nie tak kena 'halau' cam hari tuuuuu..... kaalu takk.. confirm esok2 mamak tu tengok muke kiteorg... awal2 dia say no entry kott! hahahaaha....


20 comments:

Cik Yayang said...

Za tu mmg dari jaman belajar dulu lagi kitaorg kalah ngn dia..nmpak lembut jer balingan nya...

Lee terror dah ek skrg? aku rasa dia start terror lepas kawin ngn za ni kot? kalau tak slalu je masuk longkang...sama DENGAN je ngn aku..ahaks!

InaAchik said...

x serik2 ko yer ngan insiden 'dihalau'... dah la tempat cam x berubah jerk!

shuhadah Zainol said...

wah..syoknya depa..men bowling ni best... kalau shu pon x lepas peluang.. tp, xde la teror mcm kak za tu..hehe...:)

mrs.ecam said...

mi grng tu nmpk mabeles...ko nih mmg ske wat aku terliur ek...spe nk carikkn mi grng mamak tu tuk aku nih??? laki aku otosen nih??? hah jwb neena...jwb...huhuhuhuhu

Mimy Hamid said...

aku mmg giler karokkk...pasni harus gogonizeee...za terror kan..lembut jgn disangka..tp ko sgt kelakar main neena..aku terpaksa ckp..hahaha...giler ko kena sakat...best kan malam tu ..ha yer la pastu ada kes lak jadi lepas NZ tu..tak pepasal mak hiba...huhu

mekchu said...

pelanggan tetap NZ.. hehehe.. lama2 nnti dah tak kena halau.. dun worry

SURIA AMANDA said...

Lisa x tgok dah sapa yer main bowling tu..mee goreng tu yang jadi penarik entry ni...weiii...kena carik gak ni...

Unknown said...

bess pulak tngk mee goreng tu harus terai ni I pernah pi tak terai nasi kandar dia...bessnyer korang main bowling together2 paling bess semua satu kepala hehe

mummysyafie said...

macam teringin lak nak makan mee goreng for berbuka..

kaler baju n bola sama pink la neena

nairaariaa said...

hehe...69 da ok la tu akak...hehe~nnt beranak msti leyh jd gamer negara nie...huuu

NeenaAnuar said...

Cik Yayang:
ooooo.. patutlah dia terror... memang fav games rupenyer... hehehe..

NeenaAnuar said...

Iena:
hahahahaahhaa.... tapi kali nie tak di halau pun beb.. sebab dah sedar kediri! hehehee....

NeenaAnuar said...

Shu:
heheehe.. memang dia terror! :D

NeenaAnuar said...

ecam:
alolololo.. apa kata ko gie jerk NZ tu and tapau wat balik umah makan... :D

NeenaAnuar said...

Mimy:
ok.. so ko organize for karok keH! :D korang memang... suke gelakkan aku kan.. kire ok lah tuu.. aku jadik penghibur korang! hahahaa...

NeenaAnuar said...

mekchu:
hahahaa... harap2 gitu lah! :D

NeenaAnuar said...

Amanda:
hehehe.. hah dah jumpa lom mee goreng tu? :D

NeenaAnuar said...

POSH:
memang mee goreng tu mabeles beb.. pas nie try tau! :D

NeenaAnuar said...

mummysyafie:
sekali sekala tak makan nasi best gak kann.. nak2 dpt mee goreng yg mabeless camgini... hehehe..

hahaha... kebetulan lak bola sama ngan baju! matching gituuu! ;D

NeenaAnuar said...

nairaariaa:
perrghh.. gamerr negara teruss tu... huhuhu... :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails