COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, August 18, 2010

I Am Maru! The Strangest Cat On The Planet!


Helloo.... My name is Maru!  Come and enjoy my action in this video clip! ;)



Hahahaha... cuteeeeeeeeeeeeeeeee gilerrrr kannnnnn??? aku & en. temann geram betoiii laaaaaaaaaa tengok gelagat dia!  badan dia bersihhhhhhhh sangat2... bulu dia cantik.. berkilattt... tangan ngan kaki dia bersihhh betoi eehhhh.. kucing kaki tangan ker? ahhh.. belasah lah.... pandai tuan dia jaga...

Aku kannnn.... kalau boleh nak jerkkk bela kucing camgini tau!  en. teman lagi lah... dia sememangnyer pencinta kucing... tapi yg menjadik penghalang skg nie aku nyer sinussss nie!  tension tool... alangkan nan ado kucing pun aku dah dok achummmm! achummmmmm! doploh pat jam... inikan pulak nak bertemankan bulu kucing yg bebas berterbangan sana sini dlm umah aku nie?  mauuu aku fengsaannnnnn aku dibuatnyer!  sesakkk napasssss silap hari bulan!

Entah lah... dah naik busann ngan sinus niee.. pantang sejuk sikitt... pantang ade abuk sikitt... mula lah dok achummmmmmmmm memanjang.... and at timesss silap hari bulan kalu makan banyak belacan pun dia leh jadik cam satu alergik lak dah! :(

Eh... jap.. jappp.... aku sebenarnyer dah jauh melalut nie... dari nak citer pasal si Maru.. now dah citer sampai ke sinuss pulak dahhh... lagi parah dah sampai ke sambal belacan! hahahaha... ko layannn kan aje yerrrr... :p  

p/s:  setiap kali tengok kucing.. mesti teringat Poposh milik Posh.... Ari & Molly milik Lady.... Monty & Taco milik Awien!  gerammm betol ngan kucing2 diaorg nie semua! :D

20 comments:

Lady of Leisure said...

neena tq sebab buat entry pasal maru ni.. sangat comelllllllll... my husband pun suak rasa nak tengok banyak2 kali...
lady dulu pagi2 mmg selalu bersin skrg dah immune kot hehe.. lelebih lagi arri and molly ni bulu panjang kan.. kalau neena risau sinus try yang bulu pendek, banyak yang jenis comel and cantik contohnya american short hair, corak kat badan dia ala2 maru ni comell sangat hehe..

Miracles Of Life said...

my hubby mmg ske kucing.. skunk dia ade 6 ekor.. tp sy xske.. kucing2 tu pun tkt dgn sy.. hee..
Yg plg dia syg " sassy ". kucing dia yg clor grey !
Tp kucing bijakkn, mcm2 dia tau ttg tuan dia.

rudybahar said...

so, kesimpulannye, jom pegi SPCA kat ampang, amik sekor kucing..ehehehe, kami leh tolong teman kan bersama2 cik teman sekali...hehehhahahaa

Unknown said...

alala tomeinyer kucing ni....geram tngk..tapi kalau alahan mmg payah sikit nak bela...tp kalau dah syg sgt bela jer...yang penting mesti rajin berus bulu dia & kasi makan vitamin hehe

ratusiput said...

dulu pnhla bela kucing ngan family aku.2 ekor secara berasinganla.satu mati sebab termakan lipas yg dah kena spray.satu lg pun sama mati gak...pastu cam fobia nk bela.skang cam teringin tp nantila...tak sedia lg.haritu g bli hamster je 2 eko bela...satu nama upin.satu nama ipin.anak2 aku la yg bg nama tu..

Queen said...

kiuutt....mek tak suka sangat bela kucing...main2 dgn kucing kat tepi jalan atau kat rumah org jela...heee..

sebab tak suka bulu dia terbang2...alahan..ne

BabiesMom said...

HAIYOOO SIS.. INI BANYAK COMEI OOOOOOOO.. TOMEI TOI LOR KUCING NI... ASAL SUKA SGT DIER NGAN KOTAK ERK... AHAHHAHA...

Azmiezas said...

geramnye..

NeenaAnuar said...

Lady:
u're most welcome dear...

hehehe.. thanks for the info yek... kire nyer leh lah bela kucing gak camgini... nanti nak pi survey anak tucing lah pulak! ;D

NeenaAnuar said...

NurSolehah:
waaaaaaa.. banyak tu 6 ekorr.. dia leh geng ngan en. teman nie! hehehe...

NeenaAnuar said...

brodin:
hahahahahahahaahahaha...... :p

NeenaAnuar said...

POSH:
huhuhu... tu yg terbantut i nak pi bela kucing tuuu... anyway... will try out sooner or later! :D

NeenaAnuar said...

ratusiput:
hahahahahahaha... lawak lak aku baca tang dia mati makan lipas yg dah kene spray tuu.. tapi at the same time aku sedih gak sebab dia dah mati... cian ko kannn....

NeenaAnuar said...

Queen:
yeaa.. me too ade alahan yg terukk.. :(

NeenaAnuar said...

lady XOXO:
hahaha... memang pun... akak ngan en. teman pun paling suke time dia menggelongsorrrr masuk dlm kotak tuu.. cute gilerrrrrrrrrrrrr... ;D

NeenaAnuar said...

Azmiezas:
kannnnnnnn.... geram tol tengok!

Mimy Hamid said...

aku lak...dulu pembela kucing tp bila mati adehhh kesedihan melampau tak mo takmo...tp aku mmg suka kucing

Sofie Sofiah said...

domoknye Maru....geram....gelak gile bile die lari masukkan kepala dlm kotak...looks very Fun to play with that box...~ =)

NeenaAnuar said...

Mimy:
tu lah.. confirm cam fobiaa jerk kann....

NeenaAnuar said...

Sofiah:
hahahaa.. yea.. me too suke tengok action dia yg tuu... :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails