COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, August 31, 2010

Contest Aku & Ray Bon!


Salam Hari Merdeka to all of you guys!

Cam mana sambutan hari merdeka korang? pasti ade yg bershopping sakan hari nie... ade yg pegi tengok bunga api malam tadi... lepak ngan kengkawan.... pergi tengok perarakkan sambutan hari kemerdekaan.. ade gak yg balik kampung and gie for holidaay maybe.... errrmmm.... so aku sambut cam mana? haaa... tungguuuuuuuuuu..... :D Anyway, tak kisah cam mana pun cara korang menyambutnyer... apa yg penting... kite perlu menghargai jasa2 org2 terdahulu dlm memperjuangkan kemerdekaan negara kite nite... ceaaaaaaaaaaa.... tetiba aku jiwang patriotik lak aku kannn... hahaha....

OK lupakan dulu pasal sambutan hari merdeka tu.... coz waktu nak draftkan citer pasal hari merdeka aku baru terperasan kat draft box aku ade satu contest nie yg aku tak joint lagik... tarikh tutup esok.. aiyok!! last minitt joining contest... hehehee...

Contest Aku & Ray Bon nie... aku telah di tag oleh adik Nurhidayah... TQ Hidayah coz ingatt kat akak.... ok jom tengok syarat2 contest niee....

Syarat2 contest :

1) Mestilah warganegara Malaysia sahaja tanpa mengambil kira had umur ~ ALRITE!

2) Terbuka kepada blogger lelaki dan perempuan ~ ALRITE!

3) Korang mesti mempunyai blog sendiri bagi memudahkan sesi terjah blog ~ ADE.. ADE... :D

4) Tidak diwajibkan menjadi follower Caer ....tapi credit diberikan pada sahabat2 yang sudi beramah mesra dengan caer ~ I DAH FOLLOW DAH... :D

5) Mesti memakai kaca mata yang menampakkan korang yang stylo , macho , anggun....ngeh3 ~ CONFIRM GAMBAR I PAKAI CERMIN MATA..... HEHEHEE....

6) Gambar boleh edit tapi jangan terlampau menonjol ~ OK... CONFIRM GAMBAR NIE SANGAT ORIGINAL TANPA SECALIT EDITING.... :D




7) Copy banner contest dan linkkan terus pada banner contest....terpulang sama ada nak letakkan dalam entri atau pada bahagian sidebar blog korang....kalau buat dua2 lagi baik... ~ ALRITE!

8) Tinggalkan kesan kat ruangan comment box yang siap dilinkkan bagi memudahkan proses terjah blog korang ~ ALRITE!

9) Tag 2 orang sahabat blogger pada akhir entri ~ ALRITE!

10) Tarikh tutup contest : 1 September 2010 ~ ALRITE!

So dengan ini aku pertandingkan gambar yg ala2 vogue da vasss gitu! hahaha... vouge lahhh sangatttttttt.... :p


DSC_3074


Skg aku nak tag... IENA... MEKCHU... POSH... MIMY... ehhh.... jap2.. alamak dah terTAG lebih dari dua dah nie... hehehe... takpe lah... so pada sapa2 yg nak joint... jom joint contest nie ramai2 yek... sempat lagi nie.. esok tarikh tutup! :D


8 comments:

Lady of Leisure said...

wah nampak vogue lah hehe

shuhadah Zainol said...

mmg vogue sgt...gud luck kak neena..;)

Mimy Hamid said...

aku nak join...tunggu ek walau lambat...sbb aku sunglases mmg sukeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

InaAchik said...

wowwwwwwwww... vesfedevas hoke!
k2, aku carik gambo ngan rayban jap.
harus join yg ni... nak bersaing secara sehat ngan ko neh. heheee

[z@ck] said...

wah..vogue gituuu

Unknown said...

nicela ur pic...jenuh nak korek gambo pakai sepek ni...Trade mark aku kan gantung spek atas pale hehe

mekchu said...

tq dear tag me.. sempat ke nak join nih?? dah last minute sgt nih..
tp ur pic mmg cantik.. kalo mekchu jd juri lagi, mmg awal2 dah top 5

NeenaAnuar said...

THANKS ALL FOR DA COMPLIMENTS! BTW KEPUTUSAN DAH KELUAR AND I TEWAS! HEHEHE.. TAKPE... JOINT CONTEST YG AKAN DATANG LAK! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails