COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, August 24, 2010

The Expendables! 2 Perkara Yg Tak DiRancang Telah Berlaku!


2 rancangan yg tak di duga..... pasal the expandables... kami semua berjumpa..... hihihi....

Berpunca dari panggil si Rudy yg bertanyakan pasal isu berbuka.. terus berjangkit ngan pertanyaan.. “kiteorg nak tengok wayang malam nie.. nak joint?” terussss aku ngan en. teman terjebakkkkk.... hehehee.....



Kiteorg tengok citer The Expandable @ Wangsa Walk....  Aku skg suke jerk tengok wayang kat sini.. sebab senang tak crowded.. and also seat dia best..... overall citer nie ok lah not bad.... full of action... and giler punyer ganassss.... tak censored langsung! Aku pun pelik.. skg punyer filem tak dak penapisan ker? Slumber jerk scene bunuh membunuh secara kejam di paparkan... aku ok jerk tengok camgitu... lagi aku suke... coz it’s real.... hehehe... tapi cuma concern kan golongan2 remaja & budak2 jerk lah... walaupun dia dlm kategory 18PL...

Yg nak di jadikkan cerita.... pada asalnyer hanya kami berempat.... i.e. pasangan NeenaAnuar & AwienRudy.... sekaliiiiiiiiiii tiba2 tanpa diduga.... seseorang telah menalipon HP ku... waktu tu kiteorg dah berada di ruang legar pawagam.... tak sempat aku nak jawab... line dah terputus.... tengok2... rupenyer si IenaAcik yg kakinyer suke berjalan tuu yg call aku.... so aku pun call lah dia balikkkkk....

Aku: yer makcikkk.... ada apoo?

Iena: oooooOOooo.... korang tengok wayang yekkk..... jalan laju jerk naik tangga...

Aku: eeeeerrrrrkkkkk!!! Ko kat mana nie? Mana ko tahu?

Iena: haaaa.. aku nampak korang.. si nuar pakai baju kuning menyala kannn... aku cam si nuar... tapi minah sebelah dia tu aku tak berapa nak camm!

Aku: ha’ah weeiiiii... betol lah si nuar pakai baju kuning.. ko kat mana nie? Tapi apsal lak ko tak kenal minah yg sebelah dia tu? *sentap*

Iena: ye lah.. aku tengok lain macam jerk rupenyerr.... sumpah aku tak kenal! Hahaha...

Aku: siott ko.. ye lah.. aku dah berubah wajah yek.... hihihi.... weii.. ko kat mana nie? Bagi tahu arrrrr!

Iena: aku nampak korang tadi waktu naik tangga... aku kat bawah nie haa.. tengah beratur nak beli tiket wayang gak... aku dok lah menjerit panggil nama ko.. Neena!! Neena!! Korang jalan jerk wat tak tauuu....

Aku: (sambil berjalan turun ke kaunter pembelian tiket... nak carik gak aku si cik kaki nie) weii... sumpah aku tak dengar kehh.... hahaha....

End up tertentang mata lah kami berdua... hihihi.. tak sangka tol leh lak timing tengok wayang we ollzz sama.... and yg lagi best.. biler si Iena & Achik pun nak tengok citer The Expandable @ the same timing ngan kiteorg gak... hehehe.. gamaknyer satu panggung wayang lah kami berenam... cumanyer aku ngan awien duduk sekali... Iena jerk yg terpisah and duduk di row yg paling depan.. sampai tobat si achik tak mo tengok wayang di barisan hadapan dah lagi katanyer! hehehe.....


DSC_2101 copy
Sebelum masuk panggung........


DSC_2103 copy
sempat kiteorg berlaga punggung dulu! :p  en. teman giler kuasa... gambar sharp kat dia sorang jerk!

Lepas abis wayang... masing2 cam lapar.. terus we ollzz zaassssss ke NZ... owhh... ku rindu sama tauhu bakar NZ....  tapi malangnyer this time dia punyer kuah tak cukup uuummmmpphhhhh lah!  tak pedasss.... so rasa muak sikit.. yg first time aku pegi dulu bestt.. puas hati biler makan... sampai order 2 pinggan lagi.. this time sepinggan pun rasa cam susah jerk nak abiskan......


DSC_2107 copy
isteri2 yg rancakk bergossiiippppppppp! hahahahaa....


DSC_2110 copy
kiteorg siap bersahur sekali gus... hihihi....

Tapi memang lawak abis lah malam tuu.... macam2 isu yg kiteorg borakkan... gelakkk jgn ckp lah... cam nak roboh atap NZ tu biler aku & si Iena berpadu suara.... antara isu yg aku tak leh lupa sampai skg adelah KEMALANGAN, KEMATIAN, SEJARAH dan KIMIA!!! adoiii... sampai hilang2 suara akuu.. yg paling tak tahann biler si suami2 yg sangattt sporting nie berpadu suara biler berbicara.....


DSC_2115 copy
yg en. teman tak abis2 ngan citer kimia nyer.... yg rudy sentiasa ngan citer sejarah nyer... & yg paling lawak biler acik bukak citer kemalangan... adoiiiiii... laaaa.. pecahh perott weiii....

Sorry lah.. aku tak dpt nak citer satu persatu apa yg kiteorg borakkan malam tuu... tapi yg pasti... kiteorg semua dok rockkin' gilerrr malam tu! huhuhu.... lepak punyer lepak... sedar tak sedar.. sampai dah kene 'halau' ngan staff NZ!  hahahaa....

So sebelum bersuraii.. aktiviti gedikk harus adee... kalau tak takk completeee okkkkkkkk! :p


DSC_2116 copy
nie trademark Awien... kalau bergambar ngan awien harus buat camgini.... :D


DSC_2117 copy
nie pulak trademak si Iena... sila bulat kan mata korang kalau bergambar ngan dak Iena....


DSC_2119 copy
nie takkan korang tak tahu kott.. of course lah trademark aku... part moncong moncong niee... so jgn lupa letakkan jari di pipi @ di dagu ketika bergambar ngan ku yerr.... hihihi.....

Biler dah sampai umah... barulah terasa semputtttt.... tapi jgn risau... kiteorg nie takkan serik nyer! :D

14 comments:

InaAchik said...

memang sungguh x dirancang. tp giler lah sampai kena halau x thn tu! x pernah lg aku ader peristiwa kena halau! sampai meja balakang dah 4 kali berganti orgnya, kite ttp setia x berganjak. plg x tahan, masuk toilet pon dgr suara kite wei! adoiiiiiiiii... mmg semput!
jgn kate serik wei!!!
byk lagi 'sejarah' nk kaji nih! kemalangan tu agak2 r! hahahhaa...

Mimy Hamid said...

cehhhhhhh...sempat korang kan...hahaha...

Unknown said...

bessnyer korang berjimba...nak2 satu kepala lak tu...hehe

mummysyafie said...

best nye leh tengok wayang ramai2..

Anonymous said...

Neena & Iena & readers =

pengalaman awien malam tu....
adoi... biler teringat balik, esp. subjek kematian... adoi yaiii, tak insaf jugak...:D sampai teleng kepala awien dok kat tengah... dengar 2 suara berpadu... bahaya2... kena pakai ear plug next time kalo keluar ngan depa berdua ni... :D

The next day... student tegur... 'Wow teacher your voice like Ella lah, sore troat??...'... Sore troat pekemendanya... dok gelak macam siren kecemasan semalaman sampai ke sahur... :D

Perghhh tak serik lagi, sambung pada hari2 yg seterusnya... hhhhehe.. that's call Laughter over Life. Bravo to Neena & Iena dan para suami tersayang kita semua =D and thank you guys for a fun un-expectable nite. Superb.

nasaoji said...

saya pulak yg jatuh cinnnttaaa sgt ngn wide lense nih!..

nairaariaa said...

akak slalu kuar dgn member akak yg nie kan?bes fren ek...sgt syok kuar smpai sahur...tp muka still fresh...xda pom org nampak n nantok...hee~

NeenaAnuar said...

Iena:
tu lah pasal beb... takpe.. sekurang kurangnyer muke kite dah glamm kat NZ! eh tapi apa kes nak glam kat kedai mamak?? hahahaha...

kekekekee.. tau takpe... jgn segan2 nak godek sejarah antara kite lagi kann... tang kemalangan tu memang tak leh blah lah weii! :p

NeenaAnuar said...

Mimy:
hehehehehehe....

NeenaAnuar said...

POSH:
memang best beb kalau dpt lepaking ngan meember2 yg satu kepala niee... nak2 yg giler2 nie.. hehehe....

NeenaAnuar said...

mummysyafie:
skg kalau tengok wayang berdua dah cam kurang kick lak.. kalau berduan lebih suke tengok kat umah jerk... hehehe.. so kalau nak tengok ngan kawan2 lebih fun and enjoyable kalau tengok kat panggung! :D

NeenaAnuar said...

Awien:
hahahahaahaha..... sian awien.. takpe next time awien siap2 bawak ear plug ek! hehehehe...

NeenaAnuar said...

nasaoji:
hehehee.. apa lagi.. suruh lah cik abg angkut satu! :D

NeenaAnuar said...

nairaariaa:
ha'ah dik.. mana kawan2 yg kerap keluar kat blog akak nie.. diaorg2 tu lah my close frens!

nak nampak ngantok camner dik.. asyik dok gelakk tak berhenti.. hehehehee..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails