COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, August 27, 2010

Nie Bukan Entry Emo... Tapiiiiiiiiii.......


Hanyalah sekadar meluahkan perassaan dan berkongsi cerita.... ;)

Hari nie baru aku terperasan yg rupenyer ade stalker @ musuh dlm selimut dlm fren list FB aku.... aku cukup tak paham lah ngan org2 camgini.... diaorg nie berpura-pura berkawan ngan kite semata-mata nak dptkan info pasal kite tau... eh korang penah tak lalui perkara camgini?

Aku rasa cam tak boleh blah lah ngan org2 camgini.. felikkss bin ajaib betoi laaaa... diaorg nie tak suke kite... tapi diaorg tatapp nak amik tahu hal kite... asal eh??? aku kalau dah tak suke org.. tak hingin aku nak amik tahu hal org tu... tapi yg diaorg nie dah lah tak suke aku.. tapi yet diaorg nak kawan aku and nak baca blog aku... seyes saiko kan? hehehee...

Takpe lah.. aku rasa org2 yg jenis camgini nie.. diaorg nie adelah 'PEMINAT FANATIK' aku niee... pasal tu diaorg dlm pada tak suke tak suke aku pun... tatap nak kawan ngan aku and nak baca blog aku... hahahaa..  aku nie jenis straight to da point jerk.. bukan & jauh sekali nak buat musuh ngan org.. cumanyer cam aku kalau dah tak suke org tu... aku tak de lah sampai nak gie wat kerja2 umpatan sana sini... aku just wat bodo.. and just like hi hi bye bye jerk la.. namun kata aku nak rapat tu idak lahhh... coz aku tak boleh nak hipokrit tunjuk cam aku baikk gilerrr ngan org just b'coz aku nak nampak cam baik ngan semua org... tuk apa kan?  and then aku takkan nak amik tahu hal dia pun.. jauh sekali nak menjatohkan org yg aku tak berapa berkenan tuu.. tapi yg aku pelik.. cukup ramai org skg nie cukup suke nak jatohkan org yg diaorg tak suke... asal eh?  diaorg dpt apa weiii?? yg aku tahu diaorg dpt dosa adelah... takpe lah.. dia nak bagi aku pahala lebih tuuuu... hehehehe...

Then lagi satu org yg berani tang belakang.. biler depan aku kecoottt perot.. tak berani nak bersemuka.. apa kekdahh nyer labuuu ko wat camgitu... kalau betoi taiko... sila lah bersuara  depan I... jgn bersuara belakang2.. main belakang tu harammmm ok! hehehehee... :p

Tapi aku tak kisah lahh.. lantak ko lah kat situ.. ko nak wat apa pun.. aku cuma terdetik lah kat hati nie.. apalah sebenarnyer yg diaorg dpt ngan wat camgitu kan... errmmmm......

Apa pun... aku bersyukur sangat2 ngan kawan2 yg aku jumpa kat alam maya blogging nie... korang semua memang awesome and gorgeous lah! alhamdulillah... I can feel that u all are really sincere to be my fren!  seriously aku suke berkawan ngan korang semua... nak2 yg aku dah kenal secara personally & jugak yg aku kenal through blog2 korang... to all followerss.. I love all of you tooooo!! coz I know biler korang suke nak kawan ngan aku baru korang follow blog aku kannn.... to my silent readers... pada yg aku tak kenal... I sayang korang jugak... thanks coz sudi be part of my fren walaupun secara 'bisu'... hehehe... tapi pada yg silent readers yg aku kenal.... haaa... nie yg bahaya nie.... diaorg nie maksud nyer nan ado blog... tapi aku kenal secara personally... and at the same time diaorg nie lah yg cuba nak skodeng blog aku and cuba nak get info about me... yea.. this are the people.. maybe not all.... but some of them aku memang kenal diaorg and know who they are.... Aku tahu diaorg nie sebenarnyer tak sincere nak kawan ngan aku.. tapi cuma nak amik tahu hal aku then seterusnyer menjatohkan aku... TQ sbb pada korang sbb sudi click2 blog aku yek!  memang terserlah korang PEMINAT FANATIK aku! hahahaha....

Kawan2 yg memang rapat ngan aku secara alam nyata.... yg nie tak perlu di pertikaikan lagi lahhh... sesungguhnyer diaorg nie semua kawan sejati aku... diaorg2 nie lah buat aku tak kering gusi... sampai kejung2 perot dibuatnyer biler tiap kali berjumpa... sesungguhnya aku sayanggggg bangattttt sama kamoooo semua okkk!! :D

10 comments:

mizzura said...

dia sebenarnye cemburu tu...tak de kerja lah nak jadi stalker org lain..ye dak...ahhahahhaa..

ratusiput said...

abaikan je...letih nk melayan org camni..!~

Anis Azalea said...

sambungan dar FB ek neena..rilek..i pun tak kose dgn org2 mcm ni tp rasanya i takdela org2 mcm ni dlm FB list.selalu i pastikan i kenal org tu if diorg nak add. kalau stranger..sorila mmg aku reject jek awal2...

SURIA AMANDA said...

x yah layan la org mcm ni kak neena..jeles x bertempat..kalau nak jadi mcm akak..usaha la..x yah la nak emnjatuhkan orang..mmg betul la artikel kat blog Lisa..melayu mmg x leh tgok melayu lain berjaya..yang penting Lisa sayang akak...mmmmuah!!!

Unknown said...

I semalam baru kene bertubi2 kat shoutmix ingat nak put entry kat blog fikir2 punyer fikir buat bodo jelah...sakit ati gak sampai terbawa2 kat rumah...sampai sanggup tukar different IP bila I dah band setiap IP yang dia masuk...tp Mr Y dok pujuk jgn give up ini asam garam sebagai blogger tak suker blahla yang sibuk tu apsal....tuhan jer yang tau ...sorila terpanjang komen kat sini at least i'm not alone ada gang geng kene sama cam I...so kita buat bodo & doakan org yang sakit ati ni insaf....kalau dia ada kat sini atau kata mana2 blog hopefully dia ambil iktibar yer amin

nasaoji said...

memang ader org camgitu kak..tak suka, tp, wajib nak tau tang kt..sb jeles ler tuu..ala, pk jer, "aku hebat, tu dai tak suka, dia nak gak amik tau.." ;)

Mimy Hamid said...

aku neena..prinsip aku...kawan ikhlas...jujur tak puas hati ckp depan...jgn kemain korang kata2 sesedap mulut je...aku jenis terus terang...pedih ke pahit aku terima..btw..thanks beb menjadi kawan...appreciate sgt..

mummysyafie said...

neena, dulu aka pun selalu dapat masalah camnie. ada anon tu komen kutuk² kat blog. pastuh..akak bawak ip dier gi bhg forensit IT ni..done² tu dapat tahu sapa punya engkara. paling mengejutkan orang tu satu jabatan ngan akak..

kat fb pun ada yang tak suka kiter tapi beriya² add..orang jenis camtu akak accept je tapi tak bagi dier tengok pic..takat wall je..

nairaariaa said...

uikkhh..ade gak...dlm diam ttp memerhati...bahaya nie...huuu,btol kan akak,berblog n berkawan nie buat rasa sgt bahagia...hee~

NeenaAnuar said...

TO ALL...

THANK YOU VERY MUCH FOR YOUR SUPPORT AND COMMENTS! I REALLY APPRECIATE IT! LUV YOU! MUAAAAHHSSSSS!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails