COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, August 18, 2010

Contest Anda & Handphone!


GUMMY POST!!!
~PLEASE SCROLL DOWN FOR NEW ENTRIES~


Nie contest yg dianjurkan oleh my blogger fren! selalu nyer aku masuk contest dari kawan2 blogger yg aku tak kenal.. biler dah joint contest baru start berkenalan.. tu lah kelebihan joining contest nie yek.... secara tak langsung leh tambah kawan & kenalan! :D


Contest pasal anda & handphone! actually mula2 dia buat contest pasal pengantin & handphone... tapi disebabkan feedback ramai yg kata nan ado gambo ngan hp... end up dia tukar syarat contest....

So ni syarat-syarat penyertaan nyerr.....



1. Jawab 3 Soalan yang aku berikan. Buat satu entri khas. ~ DONE!
~sOaLaN~
1. Aku buat kontes ni sempena apa??
2. apakah nama timangan pasangan aku???
3. senaraikan blog² aku dan pasangan aku..(hint...ade 4 semua nya :wink:)

2. Upload satu (1) gambar anda di mana anda sedang menggunakan handphone/telofon rumah/public phone/walkie talkie ~ DONE!

3. Jadi follower http://cikbedahlaser.blogspot.com dan add blog aku dalam bloglist korang (ni utk korang taw update terbaru..lepas drpd tempoh ni...nk delete...delete la...) ~ MEMANG DAH LAMA FOLLOWW.... :D

4. Copy banner di atas dan letak dalam entry korang serta sidebar kemudian linkkan. (utk aku tahu korang join contest aku) ~ DONE!

5. Jangan lupa link kan aku kat entry korang ekkk... ~ DONE!

6. Lepas dah setel semua... tinggalkan komen di entry ni.. beserta dengan link entry korang tadi.. ~ DONE!

7. Tarikh Tutup Penyertaan adalah pada 180810 (18 Ogos 2010 jam1808) ~ ALRITE!

8. Sebarang pertukaran infomasi akan diberitahu dari masa ke semasa.. ~ ALRITE!

9. Pemilihan pemenang akan dibuat oleh juri-juri tak pro kami... (rahsia...takut ade sogokan..hahahaha) ~ ALRITE!

10. 3 pemenang akan dipilih...hadiah...belum pasti lagi... ~ ALRITE!

Dan ini lah gambar yg ingin aku pertandingkan..... ;)

Disebabkan aku tak ade gambar ngan HP waktu kawin dulu... so aku bubuh lah gambar nie dlm contest nie... and rasanyer nie lah satu2 nyer gambar aku ngan HP yg dicaptured oleh en. teman secara candid & natural... waktu nie aku tengah berborak ngan akak aku.. tak sedah pun biler masanyer en. teman snap gambar nie...

Skg aku nak jawab soalan cepumas nie pulak! :D

1. Aku buat kontes ni sempena apa?? >>> Bersempena Hari Lahir cik bedahlaser yg jatuh pada tanggal 18 ogos yg juga merangkap kepada hari Ulangtahun perkahwinan dia dan suami...

2. Apakah nama timangan pasangan aku??? >>> abgnakkal

3. Senaraikan blog² aku dan pasangan aku..(hint...ade 4 semua nya :wink:)
>>> http://cikbedahlaser.blogspot.com
>>> http://abgnakkal.blogspot.com
>>> http://cikbedahcontest.blogspot.com
>>> http://msrpictures.blogspot.com

So to all of you yg ade gambar ngan HP... jom joint contest nie beramai ramai jom! ;)

24 comments:

mekchu said...

w/pun candid tp still cantik gmbr tuh.. mmg teserlah neena ni suka bergmbr.. nak tya tips mcm mana manage folder gmbr...

shuhadah Zainol said...

HP ade..tp, pasangan sehidop semati lom ada lagi... x cukup syarat nak join..hehehe...

[z@ck] said...

handphone tadak kamera.sobssss

SURIA AMANDA said...

hp ada..gambar ngan hp takde..x pernah amik...hehehe..nak join tapi tungguuuu...Lisa cari gambar dulu...

suezen said...

tuudiaa..model hp..moga terpilih!!!:P

♥ Juliana Violet ♥ said...

hye dear...
sorry lama tak menjengah...
check out this...
http://vee-midastouch.blogspot.com/2010/08/bbq-dinner-16-oct-10.html

nadiah said...

salam kenal,cantik gambar tu,good luck...
jom join GA ni,mana tau bertuah...

http://aisumi-style.blogspot.com/2010/07/jom-join-contest-gift-to-lucky-person.html

thanks

cikbedahlaser said...

waaa feeling2 ha tipon...
tgh ngadu masalah kah itu??
ok cek..
time kasih join....
tq tq

mummysyafie said...

nak masuk kontes ni kena cari pic bertelefon jap..agak² ada tak dalam simpanan yer..

gud luck neena..

NeenaAnuar said...

mekchu:
hehehe... TQ mekchu!

tips manage gambar? hahaha.. en. teman yg filekan semua gambar2 raw dlm hard disk dia! :D

NeenaAnuar said...

Shu:
loorrrr... single minggle pun boleh lerr darling!

NeenaAnuar said...

z@ck:
alololo.. ciannyerr...

NeenaAnuar said...

Amanda:
cepatt joint! :D

NeenaAnuar said...

suezen:
hehehe.. Thanks dear! ;D

NeenaAnuar said...

Vee:
hi vee dearyy.. its ok.. i know u must be bzz... :D

thanks for the invitation.. anything will update you ok! :D

NeenaAnuar said...

nadiah:
hi salam kenal..

thanks sbb sudi singgah my blog.. will visit that link soon! thanks! ;)

NeenaAnuar said...

cikbedahlaser:
hihihi... all the best to you tuk pilih pemenang! ;D

NeenaAnuar said...

mummysyafie:
hah.. cek cepat.. mana tau ade kan.. leh joint contest nie.. :D

thanks sis! ;)

Lady of Leisure said...

all the best neena pic cakap phone tu lawa, nampak bersahaja.. :)

nasaoji said...

alaaa..kt bru bc...:(

nak gak masuk..

tak dak rijki.. ;(

hehehe..

Unknown said...

I tingin gak nak masuk tapi takde gambor dgn phone...but I like ur pic very natural hehe

NeenaAnuar said...

Lady:
TQ ladyyy... ;)

NeenaAnuar said...

nasaoji:
ehhh... penganjur dah extend tarikh tutup contest... baik joint cepat! :D

NeenaAnuar said...

POSH:
hehehe.. takpe beb amik jerk gambo skg with any phones.... then joint ler...

thanks babe! ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails