COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, August 19, 2010

Bodekkan Pertama Sudah Berjaya.... Yiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaa..............


Hoyeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoyeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (sila jerit sekuat-kuat hati ngan nada yg paling tinggiiii sekali! hak.. hakk... :p)

Ok.... Bodekkan pertama aku dah menjadik!!  Setelah di peluk.... cium.... ngomol.... opppsss!!! dan  jugak seterusnyerr...... which tak perlulah aku nyatakan disini.... hahaha.... akhirnyer en. teman bersetuju gak nak belikan tiket murah nie!  

TQ Beeeeeeeeeeeeee!!!!!! Ngeeeeeeeeeeeeeee...... Rezeki yg ade perlu di share ngan isteri terchinta supaya ianyer lebih berkattt gituuuuuuuu....... hahahaha..... ye lah betol lah kann.. biler isteri happy... for sure isteri akan mendoakan yg terbaik & lebih baik buat suami... insyallah rezeki suami akan lebih2 bertambah lagiiii di masa akan datang... :D


 Lokasi percutian kami kali nie biarlah rahsiaaaaaaaaaaa.... hahaha.... jgn marah ekkk! :p

Aku biasalah... sentiasa jerk  merahsiakan tempat percutian aku biler tiap kali nak pergi bercuti... so aku kekal kan lah cara camgini yek... boleh gitu?? so baru lah surprise tuk korang kann.... and of course korang pun tak sabar nak tunggu aku balik and update kat blog kan? hahahaha.. pasann sungguh minah nie! :p

Ok... apa yg pasti.. tempat percutian aku kali nie adelah satu tempat yg aku tak penah pergi lagi... dan jugak satu tempat percutian yg aku dah target nak pergi dari tahun lepas... but end up rezeki nyer nak pergi hanya pada tahun hadapan....harap2 semuanyer berjalan ngan lancar... so that rancangan awal yg dibuat nie akan tercapai... insyallahh... korang doa-doakan lah yg terbaikk buat aku sekali yek....

Actually trip nie merupakan our 5th Wedding Anniversary celebration.... which fall in this November... tapi disebabkan promotion nie hanya valid to travel from April - August next year... so aku postpone kan lah holiday anniversary aku tahun nie ke tahun depan... lagi pun tempat yg aku nak pegi tu memang besttt sikit kalau dpt pegi in between in that month....  tapi itu tak bermakna aku tak pegi mana2 during anniversary aku hujung tahun nie... owh 5 tahun tuuuuuuuuuuuu...... aku terujasssssssss okk... hehehe... insyallah kalau ade rezeki... buat pre-anniversary vacation kot... but budget punyer holiday lahh.... janji awayyy together2....  hihihi.......

Biasalah.... biler Air Asia tengah buat promotion.. aku adelah org yg paling haru biru sekali.... gilerr tengok harga tiket murah2... aku tak purchase any ticket waktu Air Asia wat free seats hari tuu.... sebab traffic nak masuk website air asia cam lahabauuu!  tensionnnnnnnn nak mammmmmm okkkk.... sesakkk gile! end up tak beli satu tiket pun... tak pe lah... at least this time punyer low fares promotion not bad!  harga memang low gilerrrrr..... cam contoh kalau time free seats ko bayar around RM500 only for other charges & taxes... so kalau during low fares nie... amount yg kene bayar RM500 (other charges & taxes) + RM100 for return flight ticket... ok lah kannn? not bad huh?  kire ko rugi around RM100 jek lah camgitu kalau tak dpt beli tiket during free seats tuu....

So pada korang2 yg nak beli tiket murah.... silalah ke laman web Air Asia nie yek.... Dia ade 2 jenis promotion.....



Promotion utk RM 1....



dan jugak utk Air Asia X yg bermula dari RM99 & Free Seats to India...


Apa yg pasti... aku tak beli tiket ke India yerr..... hahahahaa..... dan jugak ade lagi satu yg pasti.... sessi membodek aku tak abiss disini yerr... shopping tuk raya lom lagi niee! weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee........

44 comments:

Miracles Of Life said...

nak ke mne tu.. sabah or obesi lg..
hee

Best... best..best..

Alida Ali said...

Menariknya..g mana ni dlm ke luar negara...

MiYOKO SuKi said...

bestnye dpt hubby yg sporting giler cam en teman....:)

sis pegi korea kannn.....

CidaZam said...

erkk.... menyesal... suami ku suruh ku booked tapi ku dengan slumber cakap ramai org confirm line slow pluss tak dapat punya :(

macammana ko dapat? wakaka... try pun idok...

Deqna said...

nak itoooooooot... ko gi mana nie.. alah takmo lah rehsia2.. ngan aku pun rehsia gak ker? hihihi..

ko cam biasa asal nak gi vacation mesti ada pre-vacation..pendek kata vacation sesado lah korang nie..

mekchu said...

pegiiiiiiiiii manaaaaaaaaaaa???? ala.. nak holi holi holiday jugak.. hong kong kah??

mrs.ecam said...

wah3 manjanggggggg ko g holiday ek...jeles aku tau...keh3

ratusiput said...

wah best la ko dpt g hanimun.aku pun anniversery dh dekat tp cik kitol takde kan... :(

-anidaothman- said...

bestnyaaa jenjalan luar masia lagik...saya takleh keluaq masia..sbB PTPTN memberi sekatan..huhuhuhuh..so jenjalan dalam MASIa jaa laa....KAKNEENA eNjoy your trip tak sabaq nak tau kemna destinasinYA..ehehehe

[z@ck] said...

Air Asia la yg membuatkan saya gedik nk balik Msia..huhuhu

Azmiezas said...

jalan lagiii...eee..jeles..

ke mana tu??..hehehe..nyibuk jer..

nasaoji said...

ada bulan mei dulu, deme kc mula dr0 hegenye kan..dpt msg dr AA, tp, time tu kt tgh pantang.. kwn booked p bandung dpt 100++ jer.. :(

wahh..berjln lg..yey yey..dpt tgk gambo lawo2.. ;)

ieda said...

selamat bercuti dikk .. kemana2 punn janji pergi dan pulang dgn selamat ... :))

NeenaAnuar said...

NurSolehah:
heheheee.... kan dah kata... 'biarlah rahsiaaaaaaaaaaa'.... :p

NeenaAnuar said...

Alida:
dlm @ luar? hehehe... will reveal soon! ;D

NeenaAnuar said...

MiYOKO:
hehehee... thanks sbb do the guessing! Korea kerr??? errrrrrrrrrrmmmmmmmmmmmmmmm.... :p

NeenaAnuar said...

mrs.hanibunny:
hahahaha... memang lerr takkan dpt kalau dah camgitu gayeee nyer! :p

NeenaAnuar said...

Deqna:
jommm lerrr followwwwwww... aku ok jerkk! :D

tu lah.. tiap kali harus ade Pre-holiday kannn... aku gi mana tu.... leh tak aku berahsia this time? ahakkkk!! :p

NeenaAnuar said...

mekchu:
hehehee... Hong kOng cam mekchu pegi hari tu kahhh??? jeng... jengg.. jenggg... kite tunggu jawapan nyer satu hari nanti! :p

NeenaAnuar said...

ecam:
hehehee.. jom lar pergi holidayyyy! :D

NeenaAnuar said...

ratusiput:
alololo.. cian ko kann.. tak pe.. ko belated kan lah celebration ko tuu... nanti dia balik leh gie... :D

NeenaAnuar said...

NiD:
alahaii.. cian nyer dia.. takpe... pelan2 keh.. thanks btw! :D

NeenaAnuar said...

z@ck:
hehehe.. Air Asia memang selalu bikin org tidak keruan! :D

Cik Ina Do Do Cheng said...

Jangan lupa update gambar percutian.naklah tahu kat mana.ini yang surprise ni.

NeenaAnuar said...

Azmiezas:
hehehee... ke suatu tempat yg belum pernah di lawati oleh neena.. ke manakah iaa??? jeng.. jeng.. jengggggggggggggggg.... :D

NeenaAnuar said...

nasaoji:
takpe dik... Air Asia nie kerap gak wat promotion... so kalau ade lepas nie jgn lepaskan peluang yek! :D

NeenaAnuar said...

ieda:
thanks sissss! :D

NeenaAnuar said...

kak ina:
oohhh.. itu sudah pasti akak ku... nanti pasti blog nie penuhh ngan gambooo percutian jerk! :D

A D I A said...

amboi nak ke mana tu? mcm nak agak je nak gi mana ehehehe, sure time summer tu. i ni nasib tak baik ke apa tah tapi susah tul nak dpat tiket murah ni.

NeenaAnuar said...

Adia:
hehee... cuba lah teka.. :D

takpe... Air Asia nie sentiasa jerk wat promotion.. nanti lepas bersalin leh jalan2 ngan baby lak yer! ;)

shuhadah Zainol said...

amboi berahsia noo.... share la.. sharing is caring maaa...;P

InaAchik said...

aku dah agak confirm ko bodek gi bercutinya... :)

yana2605 said...

kak nak tau, smlm pas baca entry nie hati sy duk tertanya akak nak gie mana la kali nie kan tp balik umah tak da la pikirkan..pastu bole lak mlm tadi sy mimpi akak gie LONDON siap sy jumpa akak kat sana lagi..gie holiday sama2..jumpa akak pakai baju alar2 musim luruh tue yg coat panjang2 warna biru..ishhh...cmna akak bole masuk dlm mimpi sy lak nie...aduhaiiii..apekah mimpi sy nie memberi pentujuk...huhuhuhuhu

Mimy Hamid said...

pssst jalan jekkk...tak sabar aku nak tau kemana ko pegi...pulak tu gambo ko very the cantekssssssssssssssss..terkesimaaa

Mya said...

wawawwiwi... bestnyerrrrrrr...

mummysyafie said...

kalau nak balik sarawak pakai tiket promotion ni kena tempah awal2

kemana agaknya neena n hubby nak gi nie?

NeenaAnuar said...

Shu:
hehehee.... lambat lagii nak pergi nyer... so biar lah rahsiaaa dulu yekk! ;p

NeenaAnuar said...

Iena:
hahahahaha... :p

NeenaAnuar said...

yana:
huhuhuhu..... sampai ke mimpi awak akak timbul yek? insyallah mana lah tahu kot2 kite sama2 bakal bercuti di London suatu hari nanti! hahahaha....

NeenaAnuar said...

Mimy:
hehehe... sabaqqq nooooooo... lambat lagi.. tahun depan tuu! :D

NeenaAnuar said...

Mya:
heheheheehehehe... :D

NeenaAnuar said...

mummysyafie:
betoi2.. at least dpt tiket murah kan kak...

ngeeeeeeeee.... ke manakah? sama2 kite tungggguuuuuuuuuuuuuuuuuu... :D

Unknown said...

wow bessnyer nak gi bercuti ni yang tak sabo nak tunggu update ni hehe

NeenaAnuar said...

POSH:
hehehehee... sabarr menanti yer darlinggg! ;D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails