COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, August 10, 2010

Congratulations to Purple!


Nampaknyer baby dah tak sabar nak lihat dunia.... keluar awal dari jangkaan....



_DSC0624 copy

A Big Congrats to sis purple (Yus) diatas kelahiran baby sulung nyer yg selamat dilahirkan secara normal di Hospital Serdang lewat petang semalam.... Baby & mommy are doing fine!

Semalam aku dpt MMS dari Yus... ya ampunnnn.. comeyyyyyy betoi baby girl dia... disebabkan ramai yg mintak nak tengok baby girl Yus... so aku sharing sharing lah kat blog aku nie yer... sbb aku rasa ramai kawan2 blogger yg kenal Yus a.k.a Purplelicious nie kannn....


DSC02849
Baby Chomel kan? Geramm tengok pipi dia.. nie bakal kene cubit cam si marissa jugak nanti ngan Untie Nin niee... hahaha... so jaga2 baby kalau berjumpaan ngan Untie Nin nanti! :p

Nama baby aku tak pasti.... aku sendiri tak sempat nak pegi visit Yus... lagi pun esok dah nak start puasa... and not tooo sure biler dia akan balik berpantangg di Kedah... kalau ade kesempatan insyallah will visit her... if not lepas raya lah kot kekdah nyer baru dpt jumpa kawan blogger aku yg sorang nie! :D

Apa pun tahniah sekali lagi buat sis pepel & en. shukri... selamat lah berpantang di bulan ramadhan... dan bersabar lah waktu nak ganti puasa tahun hadapan! hahahaha.... :p

17 comments:

-anidaothman- said...

chumiLnyaaa anak kakyus......aduss, pipi bam-bam....tak sabaq nak visit BONDA & BABy nieh..thank's kakneena sharing kat sini

SURIA AMANDA said...

comellll....tembamnya pipi dia...wah..tahniah kak yus...selamat beraya dgn baby dan selamat ganti puasa tahun depan yek...

CuppyCakeMommy said...

rindu nak bau baby newborn..

CidaZam said...

comel... pipi dah siang2 tembammmm....

shuhadah Zainol said...

mmg comel giler... muka sebijik cam bonda dia... thanks kak neena... sharing2 ngan kitaorang...;)

mrs.ecam said...

hoohh dh bslin ek si pepel tu??? alhamduilillah....cotila die sbln dr berpose....hihi...cumel nyer ank die ek...mmg geram nk cobit2 pp ank die...boy ke gurl nih...ank aku dlm perot ni duk tendang2 aku la ms aku tngk gambo bb purplelicous nih...heeeee

Lia said...

alalaaa.... comeynya... geramnya tgk...baby pipi merah ni..

ratusiput said...

amboi minah tu patutla sunyi sepi je blog dia dh beranak gupenye...ehehe...eh nin baby dia gerl ke bot ni...geram kan tgk pp dia...cam nk pintal2..

Lady of Leisure said...

sangat comel baby purple... tahniah purpleeee
:)

ratusiput said...

aku dh ulang bace buat kali yg ke3...baru terperasan itu baby girl...ehehehe..

Cik Yayang said...

alhamdulillah..tahniah buat Yus..
Puteh melepak nampak anak nya, pipi tu mmg tembam sgguh..:-)

suezen said...

tahniah tuk purple:)..baby yg comel:)

InaAchik said...

masa dia dtb umah aku sabtu lps, mulut aku cabul ckp sehari dua lg bersalin lah ko ni... kemain marah dia... sekali masin plak mulut aku ni... hehhehee
QAIREEN NUR AMANI sgt cute...

Mimy Hamid said...

bonda dah dapt baby...tomey nya....bonda dia kuat jalan tu yg si tecik tomey ni kuar cepat..inaaa...itu ke nama nya....hamboiiiiiii sah sedapp

Pepel BoNda AmaNi said...

thanks dear...kita memang xsempat la nak berhapdet lagi..nie pun curi2 on9 kejap sementara en shukri on lappy...thanks sebab sudi share pasal amani kat sini..tenkiu untie nin..nanti bulan 10 kita jumpa ye...tapi kena pakai protect nie takut untie nin picit pp amani..hehheheh...

azzey said...

Neena: mmg chumelll....kulit putih melepak!

Unknown said...

mmg comeila baby dia tak sabar nak tunggu dia hapdet pasal baby kan hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails