COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, August 31, 2010

"Posh76 GiveAway Anniversary 2010"


GUMMY POST!!!
~PLEASE SCROLL DOWN FOR NEW ENTRIES~


My blogger fren.... POSH buat pertama kali nyer organize Give Away contest di blognyer... so demi memberi support pada kawan2 blogger... maka haruslah aku menjointkan diri... lagi pun... aku kan memang rajin jerk menjoint-joint contest niee! :p

Jom tengok syarat2 penyertaan!

1. Terbuka kepada semua tak kira dah kahwin ke belum lelaki atau perempuan.  ~  CONFIRM I PEREMPUANN.... ;)

2. Kene jadi follower kalau tak disqualified (paksa... takdelah lepas ni kan ada bnyk GA so senang u all nak tahukan new info).  ~  MEMANG DAH LAMA DAH I FOLLOW YOU PUN KANNNN... ;)

3. Tak perlu letak gambar anniversary ke apa.. tapi kalu maless nak mengarang boleh letak gambo yang berkaitan dgn anniversary yer (mudahkan) korang mesti nak tau kenapa apa aku tak buat entry submit gambarkan sbb susah kang kalu anak dara atau bujang nak letak gambar apalak tak sesuaikan.  ~  CONFIRM I AKAN LETAK GAMBO! ;)

4. Gambar aku tu pun tak perlu letak kat entry u all.  ~  ALRITE!

5. Buat satu entry kat blog u all dengan slogan "SAYA INGINKAN ANNIVERSARY saya disambut dengan .......(ikut suka korangla nak panjang berapa bnyk) slogan ni berdasarkan samaada realiti (sah2 untuk yg sudah berkahwin bercerita pengalaman annivesary u all kan)...tp untuk tidak mengecewakan bagi pasangan belum berkahwin pun boleh... ala2 fantasi gitu.  ~ ALRITE!

6. U all kene TAG sekurang2nyer seorang blogger untuk buat GA ni dan siapa referral u all untuk GA ni. ~  ALRITE!

7. Lepas wat entry kat blog sila linkkan entry tu kat komen supaya senang nak tengok & nilai ~ ALRITE!

8. Tarikh tutup: 31/8/2010 (lambat tinggal)  ~ ALRITE!

9. Hadiah????? Hadiah yang dah confirm terang2 ler dari Pra Honeymoon kitaorg based on this picture yer... ~ PENANG MALI! :D

10. Aku akan memilih 6 peserta dengan slogan paling unik, kreatif & menarik tetapi hanya satu peserta namanyer akan dicabut untuk berpeluang memenangi hadiah....so sila buat paling bess yer!  ~  INSYALLAH KALAU ADE REZEKI... ;)

Okk.... disebabkan blog aku nie sangattt terkenal ngan gambar... harus lah aku tempekkan gambo tuk GA nie! Ibarat pepatah aku mengatakan... "entry tanpa gambar adelah sangat membusan kan!" hahahaha... :p

Slogan saya berbunyik begini......

"Saya inginkan Anniversary saya disambut dengan satu suasana yg cukuppppp romantiss seperti berlayar di atas kapal mewah secara berduaan sahaja.... ataupun menginap di resort yg terletak di kawasan hutan!!!  Yg paling penting.... hanya kami mahu berdua-duaan sahaja tanpa sebarang gangguan.... kami berdua hanya mahu menghabiskan masa bersama-sama dengan......................................


_DSC1339 copy
ber-candle light dinner bersama dikawasan bilik kami sendiri supaya lebih privacy.....


_DSC1362 copy
dan juga bersantai-santaian di dalam bilik yg mempunyai ciri2 kelainan seperti ini supaya boleh menghidupkan lagi suasana romantis antara kami berduaa........"

Ok now aku nak tag dak Iena!  Referral aku nan adoo.. sebab aku amik GA nie direct dari blog POSH!  korang yg aku tak tag... kalau rasa2 mau mencuba nasib.. meh lerr joint GA nie ramai2 yek... the more the merrier gituu.... :D

p/s:  tang aku bercuti dlm hutan tu dah pun terlaksana kat Bagus Jati hari tu walaupun pergi bukan kerana percutiaan annivesary... tapi yg tang nak naik kapal mewah tu tak dpt chan lagi nie... kapal star cruise aku tak mo.. aku nak yg private punyer kapal mewahh... wahh.. boleh gitu?? confirm tak tercapai cita2 aku tu.. melainkan en. teman jadik pemandu F1 lah satu hari nanti! hahahaha......


14 comments:

azzey said...

Neena: gud luck lah ye......

Unknown said...

wah thanks dear sudi buat...ko nyer anniversary mmg ada kelassss & full of idea...good luck ..insyallah ada rejeki tak ke mana hehe

Blogger said...

very romantic photo of you. aku bujang tak menyambut anniversary.

mummysyafie said...

mak aii..neena..pic u mmg cantik..gud luck taw

♥ciK-t0ge ♥ said...

hahaha... sis neenaaaa!
MALATOPPPPPP!
wish u luck! :)

mekchu said...

romantis nye.. itu bilik tido neena ke?? teramat cantik okeh..

InaAchik said...

romantik giler weiiiiiiiii...
xnak masuk r aku! sebab dh terang2 kalah ngan ko! so kesimpulannya: MALAS NAK MASUKKKKKKKKKKKKK... *bluek!!!

NeenaAnuar said...

azzey:
thanks beb! ;)

NeenaAnuar said...

POSH:
hehee.. TQ beb! ;)

NeenaAnuar said...

Benrauf:
thanks! takpe nanti dah kawin leh celebrate anniversary secara berdua! :D

NeenaAnuar said...

mummysyafie:
TQ so much sis! :D

NeenaAnuar said...

ciK-t0ge:
TQ deary! muaahhss! ;D

NeenaAnuar said...

mekchu:
hehehe.. thanks mekchu! ehh tak der lah! tu bilik tido tumpangan jerk selama 3 hari 2 malam kat Bali.. hehehe.. I wish I can have that style of room! huhuhu...

NeenaAnuar said...

Iena:
cet! ko nie.. belum bertanding dah mengaku kalah! apaaaa daaaaaaaaa! :p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails