COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, August 9, 2010

Dari Semacam Leh Jadik 2 Macam!


Tengah syok2 makan longan hari tu
nie borongan longan kali ke-2... tetiba jumpa plak spesis kembar camgini.....



DSC_0996 copy
gambaran secara jauh satu macammm.... kalau di close up & di zoom ngan lebih mendalam di bahagian yg berlubang tu leh jadik 2 macammm wooooooooooooo.... :p

Aku terusss rasa scarrryy jerk nak makan.... kapla hotak dah turn jadik lain... jadik laguuu mana... aku tak nak habaqq... sebab aku tau hangpa semua lebih bijak dari akuu! hahahaha.... eh tetiba lak keluar longhat utaraa! :D

p/s: lagi sehari nak puasa... so baik keluarkan entry2 yg berunsur sengal nie awal2.... :p

18 comments:

Iena said...

1st tgk, mmg semacam...
bila ko suh zoom in, aku try tenung dlm2... skali... mmg MEMACAM!
hahahahhahaaaa... neena melucah!
gelak goleng2 aku!!!

SURIA AMANDA said...

notty eh kak neena...kena terkam malam kang baru tau..hahahah

Queen said...

hihihihi...apela..itu namanya imiginasi terlebih had..ahahhaha


selamat berpuasa!

azzey said...

Neena: mana ada 2 macam .....SATU MACAMMMMMMM je tu....ha3....

Mia-Ina said...

aduh..hehehe

ikiqzana said...

ye la betul.. nmpk lucah jer kan.

klu akak pantang nmpk buah kembar mcm ni pasti nk mkn.. maklum la suker sngt klu dpt baby kembar.. hihihi

Shu Shinju said...

no comment!!! hehehe...;p

Eri-chan said...

nak pose neh....jgn tak buat apa yg x patut buat sblm msk bulan pose...hehehe..
terkam apa yg patut la..hehe

NeenaAnuar said...

Iena:
wakakkakakaaka... eehhh.. aku tak ckp bahan lucasss keh.. ko yg ckp! terbukti ko memang otak kuning!! :P

NeenaAnuar said...

Amanda:
hahahahaa... sib baik idakkk! :p

NeenaAnuar said...

Queen:
kekekeke... :p

selamat berpuasa to you tooo! ;)

NeenaAnuar said...

azzey :
hahahaha...

NeenaAnuar said...

Mia-Ina:
hah! nampak apa tu sampai aduh? :p

NeenaAnuar said...

ikiqzana:
hahaha.. akak nampak yek?? :D

haa'ah.. sama lah kite kak! verangann jerk nak dpt anak kembor! :D

NeenaAnuar said...

Shu:
hahahahaha...

NeenaAnuar said...

Eri-chan:
hohohoho... dah siap2 buat qada' dulu yek! :p

POSH76 said...

walaupun mmg nampak semacam tapi mcm petanda baik jer tu...entah2 nak dpt baby kembar kot hehe

NeenaAnuar said...

POSH:
hohohohohohohoho.... :p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails