COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, August 18, 2010

Rindu Sama Benci Bilang Cinta!


Korang layan tak citerrrrrrrrr..............



DSC_1945
Benci Bilang Cinta?

Aku memang sehari tak leh nak missed! kalau missed mula lah rasa lain macam.. gundah gulana sungguh.. tapi sib baik lah Astro nie memang suke wat siaran ulangan.. so tak der lah aku terlepas satu episod pun! hehehehe....

Aku suke ngan jalan cerita drama nie yg full of pengajaran & iktibar... kisah cinta juga tidak kurang hebatnyer! menampilkan pelakon2 yg sangatttt hebat and talented membuatkan aku suke tuk follow drama nie... and sila lah tahu yg bukan aku sorang jerk dok follow drama nie... en. teman pun layannn sekali okkkkkkkkkkk... hahaha... aku pun cam tak percaya jerk.... setahu aku.. dia mana suke layan drama2 melayu or indon nie.. tapi akhirnyer dia tewas sama ini drama! ahaksss!! tu lahh... kutuk aku lagi selalu tengok drama2 camgini... haaa.. kan sekarang dah sangkut.... yg lagi best tuu kengkadangg dia lak yg hoverrr dari aku biler tengok drama nie! hahahahaha...

Dlm drama nie... kiteorg paling suke tengok watak.....


DSC_1950
Abg Madon!

Dia nie memang pelawakkkk yg paling mantopp sekali lah! memang terbaikk... suke aku ngan cara lakonan dia... cara dia bercakap.... cara dia mengekpressi kan air muke dia... memang sempooiii jerkk.... en. teman pun suke ngan dia... kalau keluar jerk abg madon... confirm we both akan terkekek-kekek ketawa biler melihatkan gelagat dia.... and also.. dia lah yg banyak memberi mesej2 yg berunsur pengajaran & iktibar dlm cerita niee.....


DSC_1943
Mak & Bapak Winda pun best gak! Aksi diaorg sangat mencuit hati!

Now Benci Bilang Cinta dah abis.... rindu giler aku nak tengok drama nie... even tho ade jerk ulangan setiap hari sabtu kalau tak salah aku... tapi the main drama yg dah abis... tak syok aarrr.... rinduuuu bangatttt mau lihattt.....


DSC_1956
Dimas (Muhammad Ibrahim Bin Johny Wong a.k.a Baim Wong... nama sebenar) yg sweet.. macho & sangat murahh ngan aksi air mata nyerr....


DSC_1955
dan jugak aku rindu sama Winda (Andriani Marshanda... nama sebenar) yg sangat ternyata sangat manja... cutee... and gile gile....

This is one of the best indon drama that I've ever seen! dulu2 aku suke gak tengok drama Hikmah... yg tu pun best gakk...

Errmmm.. nampaknyer kalau rindu2 sama Winda & Dimas... aku nyanyi lagu Benci Bilang Cinta jerk la.... actually lagu nie memang 1 of my favourite song! waktu mula2 keudara di radio dulu.. memang aku gilerkan lagu niee.. tiap2 hari dok nyanyi dlm toilet! hehehehe....


BENCI BILANG CINTA - RADJA

Sudah berulang kali aku percaya
Namun ternyata tak ada beda
Kau anggap mudah yang dulu ku salah
Hingga aku menyangka
Diri ini bagaikan tak berarti di matamu

Bila kau malam gelap aku bintangmu
Ku terangi dirimu dengan cintaku
Agar kau bisa mencintai cinta
Dan menyayangi cinta
Setulus kau menyayangi dirimu kekasihku

Jangan benci bilang cinta
Jangan marah bilang sayang
Jangan mendustai hati
Bila engkau memang suka
Jangan kau merasa jauh
Bila kau dekat denganku
Jangan kau menganggap cinta
Mudah datang mudah pergi.....

14 comments:

Azmiezas said...

Ye lah..akak pun rindu gak..sama Dimas n Winda..

psst:..cite yg ganti BBC tu x brape best la,..hero dia mcm sengal jer..

BabiesMom said...

tngok sis.. besh.. tapi skang citer tu dah habish uwaaaaa ganti cinta kirana ape ntah... ha uh tak rasanyer ulangan on sat kot sis

azzey said...

Neena: sker amik gambor kat Tv GAK YE?.....X TGK SGT PON.....TP MY MUM YG MMG LAYAN BETUL CITER NI.....

shuhadah Zainol said...

ala..x minat la cite ni.. myb sebab x ikut dari mula kot.. mak & abah shu layan la cite ni sampai habis... tapi shu suka lagu BBC tu... best...;)

mekchu said...

tak tgk sbb kalo tgk mesti kena ikut... hehehe.. kalo tetiba tgk2 info tak de cerita, layan jugak BBC nih..

Unknown said...

I pun suker tngk sinetron ni dari tngk drama melayu ...hehe

-anidaothman- said...

best citer nie...mak bapak winda nie selalu bikin ribUt-ribut...eheheheh...

NeenaAnuar said...

Azmiezas:
ha'ah lah kak... neena pun try tengok hari tu... tapi memang tak menarik perhatian punn..

NeenaAnuar said...

lady XOXO:
yeaa.... tu lah pasal.. cam boring jerk citer tu kan!

NeenaAnuar said...

azzey:
hehehe... idok ler suke.. amik just tuk pastekan kat blog nie hah! hahaha...

NeenaAnuar said...

Shu:
haa.. citer nie memang kenee layan dari mula baru pahaamm... :D

NeenaAnuar said...

mekchu:
heheehe... memang betoi.. sekali dah terjebakk... confirm kene follow sampai sudahh! :D

NeenaAnuar said...

POSH:
betoi2... citer camgini jauh lebih baik dari citer melayu kite skg nie..

NeenaAnuar said...

NiD:
ha'ah... diaorg tu memang lawak gilerrr... :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails