COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, August 2, 2010

Nothing Special with GCB!


Last week... aku dinner kat Mc'D... teringin nak try limited edition punyer burger by Mc'D!



DSC_0882 copy
GCB... Great-Tasting Chicken Burger!


DSC_0883 copy
Antara ingredient2 hebat yg digembar gemburkan...


DSC_0895 copy
mari kite lihat... dimanakah kehebatannyer!


DSC_0891 copy
Sessi penyimbahan cili sos! aku palinggg favourite cili sos Mc'D sebab pedassssss! kalau kat fastfood lain... cam hampehh jerk dia punyer cili! tak rasa pedas langsung! btw, en. teman makan Big Mac... aku sorang jerk yg try burger baru nie...


DSC_0890 copy
errrmm... adekah ianyer mencapai tahap piawaian citarasa aku?

Sesungguhnyer tidak! Seriously ianyer tak berapa nak up to my taste lah! Even en. teman rasa sikit burger nie.. dia pun tak berapa berkenan... memang gedik nak sehati sejiwa gak perasaan tak suke tuuu kan! hehehe.... Kalu nak compare.. aku lebih prefer Mc'Chicken & Prosperity Burger lah! Yg GCB nie entah lah.. rasanyer cam quite flat lah! Mc'Chicken punyer sos lagi sedap! :D Sorry lah yek... aku tahu ramai yg dah try burger nie.. and ade yg suke... and ade gak yg tak suke... so aku dlm golongan yg tak suke lah pulak jadiknyer! hehehe... So sapa2 yg tak penah try lagi... baik gie try sendiri.. and rasa sendiri yer... sebab citarasa kite berbezaaa kann.... ;)


DSC_0893 copy
Layan fries pulak.... aku suke jerk ngan fries niee.. tapi tu lah.. selalu nyer aku akan share jerk ngan en. teman.. sebab fries kan very oily.. not good for my body! eceh! :p


DSC_0884 copy
Sapa2 yg suke ngan burger nie lah jerk joint contest Mc'D nie... disebabkan aku tak berapa berkenan... sorry lah aku nak joint yek!

Boleh tahan harga burger nie tau.. kalau ala-carte around RM8++ and kalau amik set around RM11++.... errrm... lepas nie kalau gie Mc'D nak makan Mc'Chicken pulak lah... dah lama rasanyer tak makan! :D

21 comments:

nasaoji said...

ala kak, kt suker r GBC tu..

mmg lain org, lain perasaan merasanyer kan.. ;p

alalalla..suker la itu beger....

shuhadah Zainol said...

betul la kak... selalu gi mc.d dok makan big mac la chicken mc deluxe lah.. mc.chicken dah dilupakan.. cian dia...shu pon dah lama x makan mc.chicken..

MiYOKO SuKi said...

sis Neena, kite serupa...sy pun geng ngan akak...tak suka GCB niii...
dahla mahall...takde besar mana punn...sy prefer Mc chicken ngan chicken Mc deluxe....

tp, tgk gambo akak cam sedap je mkn tuuu....berselera sggh..

Suzana Ikram said...

x pernah lg cuber makan buger ni..

nairaariaa said...

tak penah try,..tp kwn ckp tak best sgt...yg besa lg bes...hee~

tak jadi nak try da..ramai je tak suka..hee

Cik Ina Do Do Cheng said...

dah sah-sah terjegil biji mata tu , dah sah sedaplah tu.akak belum try lagi.nak cubalah nanti.

Unknown said...

tapi tngk u makan buat I pun tingin daaa...mesti cuba walaupun indah khabar dari rupa...ini pun ala pocketful la ni...tapi rege dia tu mahal sgtkan hehe

Pepel BoNda AmaNi said...

amoih sampai buntang mata..leh masuk kontest mata menawan nie.. :P...mc'd yang sedap..double cheese heheheh...

azzey said...

Neena:x pe Neena..yg ni x menepati piawaian..is okay..tunggu yg seterusnyer...kot2 blh dpt sijil SIRIM terus!! ha3......

Deqna said...

eh aku suka giler ngan GCB nie... abis2 pantang hari tu terus gi beli.. dah 3 kali gak dah aku melantak GCB nie...

mc chicken pun aku suka gak.. tapi bila ada gcb ni terus lupa mc chicken..

NeenaAnuar said...

nasaoji:
hihihi... ok lah tu awk suke... at least laku jugak lah burger GBC tu kann... kalu dah semua org tak suke.. sian pulak Mc'D jual burger tak laku kannnn! :D

NeenaAnuar said...

Shu:
hehehe.. jom kite makan mc'chicken sama2 jom! :D

NeenaAnuar said...

MiYOKO:
hahaha... selera kite serupa yer! gambo tu akak tak makan pun lagi.. baru action nak makan jerk tu! hihihi...

NeenaAnuar said...

ikiqzana:
cuba lah kak.. mana tahu akak suke ngan burger niee.. ;)

NeenaAnuar said...

nairaariaa:
eh.. jgn camgitu.. try ler sekali... mana tahu u will like it! lom cuba lom tahu tau.. selera tak sama kengkadang tu... hehehe..

NeenaAnuar said...

kak ina:
hahahaa.. akakk.. terjegil tu action sebelum makan... with high expectation cam sedah lerrr.. sekali biler dah makan... aramak.. tak sesuai ngan selera neena lah pulak... haa.. akak cuba lah tau.. mana tau akak suke! :D

NeenaAnuar said...

POSH:
harge memang leh tahan mahal.. tapi for 1 time trial ok lah.... so selamat mencuba yerr! :D

NeenaAnuar said...

PuRpLeLiCiOUs:
hahaha... next time nyer contest mata.. confirm aku nak letak gambo nie! :D

NeenaAnuar said...

azzey:
hihihihi.... biler lah agaknyer tu kann! :D

NeenaAnuar said...

Deqna:
haaa.. ok lah tuu.. at least ko membantu sales mc'd nie kann.. kalau dah semua org tak suke.. sian lah pulak kat mc'd... so dah beli buat kali ke-4 lom nie? hehehehee....

Pinkjambu said...

salam kenal²..
saya mmula mkn beger nih, kemain sedap beno rasanya, mmg puji melambung ler, pehtu seken taim mkn, udoh rasa ayam masak kicap.. kekeke.. *saya syak org incharge bahagian beger, tuko² org, klo kene cara, insyaallah sedap ler* (kemain syak gaya penah koje mekdi.. keke)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails