COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, July 5, 2010

Tag World Cup!


Hari nie adelah hari TAG!


Aku akan cuba tuk langsaikan hutang piutang TAG aku yg dah hampir sebulan dua tertangguh niee.... sorry sangat2 pada yg tagging me.. baru sekarang aku nak langsaikan utang2 korang tu... jgn ingat aku lupa yerr... takkk... demi menghargai korang2 yg sudi tag aku... insyallah aku takkan hampakan perasaan korang ngan buattt dekkkk or tak tahu ngan tag2 korang tuu! :D

Ok.. sebelum World Cup nie abis... baik aku langsaikan TAG nie dulu.... Thanks to Mekchu coz sudi bagi tugasan tag kisah Saya & WC nie!


Cute lar banner nie MekChu! :D

Tag nie di ilhamkan oleh MekChu sendiri.. creative gak MekChu nie yer..... hihihi... katanyer saja nak menyemarakkan bahang world cup yg sedang berlangsung sekarang nie which dah pun nak hampir ke penghujungnyer tak lama lagii... So MekChu kata citerlah serba ringkas pasal world cup nie and then tepekkan lah banner WC tu kat side bar blog masing2.. then sambil2 tu korang sulamkan lah ngan promote blog MekChu sekali yerrr...

Ok... some of you yg dah lama follow blog aku maybe dah familiar with MekChu kan? alaahh... aku ade joint contest yg dia anjurkan dlm bulan May yg lalu... Contest Best Vacation Photo Contest which aku dah pun terpilih sebagai pemenang ke-2... TQ once again to her! :D

Dari contest nie lah aku berkenalan ngan MekChu... waktu tu dia dlm process nak pegi cuti2 ke Hong Kong! Aku baca citer2 dia ke Hong Kong... menarikkk sbb aku tak penah sampai lagi ke sana... so lepas nie kalau nak ke sana.. at least dah ade rujukkan dahh... hihihi... and then seriously dia tak sombong! nie bukan nak mengampu atau apa2... aku bukan lah seorang kaki bodekk yer! hahaha.. *tetiba* but seriously to me dia adelah salah seorang dari organizer contest yg tak sombong and give a very good respond to all participants! So far dlm lists aku dah ade 4 organizer contest yg boleh dikategorikan sebagai kurenggg mesra alam! tapi takpe.... aku akan tatappp maintain over peramah! coz tak rugi punn... ahakss!! :p

Rite now citer pasal WC pulak! Owh! Tup tap tup tap dah nak sampai ke penghujung WC dah pun kannn... bermula since 11 June 2010 and now semifinals akan berlangsung pada 6 July 2010 (Uruguay vs Netherlands) & 7 July 2010 (Germany vs Spain) dan kemudian diikuti final pada 11 July 2010 (aku rasa2 cam Germany vs Netherlands nie.. hehehee)... sesungguhnyer WC kali nie banyakkk gilozzz upset result kan? all da giants2 team dah pun bungkus balik! and I'm sure ramai gilerr awek2 melalakk biler team abg ronaldo dah bungkus waktu stage 2 lagi... hihihi... Actually aku nie tak de lah specific or minatt giler2 on pada mana2 team.... cuma aku ngan en. teman memang suke sokong underdog team! hehehe.. so baru thrill nak tengok... kalau sokong yg terror2 tu bosan sikit... coz dah sememang nyer terror kan! :p

Lagi yg palinggg tak boleh blahh biler en. teman tengok bola cam dia pulak coach tuk satu2 pasukan tuu! aku nie sikitt lagi jerk nak kene sakit jantung disebabkan kejutan2 yg dia buat waktu tengok bola sama2 ngan aku kat umah!! jerittt tak hagak2... tiba2 melompattt dari kerusi sambil tendang2 angin! and yg paling best satu hari tuu.. aku tengah kat dlm bilik air.. aku dengar jeritan dia giler punyer kuat... aku terkejutttt berukkkkkkkksss taw! melompat aku kat dlm bilik air.. aku dah cuakk ingatkan perompak masuk umah ker... dia dah kene acu ngan pisau perompak ker.. sekali aku bukak pintu bilik air.. tanyer apahal.. sambil tersenggeh dia kata... "sakit hati betoi ngan cara diaorg main... itu pun tak leh nak gol!!! peluang dah ade depan bijik mata!" takk ker aku rasa nak pergi terjahh jerk dia dlm keadaan bogel supaya dia tak payah concentrate kat bola tu lagi and concentrate kat aku jerk terussss????

Anyway... lupakan pasal anggau en. teman tuu... biler dah sampai peringkat suku akhir nie... dah sah2 team yg kuat2 gak lah bertanding.. so awai2 aku dah pilih pasukan Argentina.. sbb adenyer Maradonna yg cute miut tu! haaa.. jgn ingat aku pilih sbb player yerr... aku pilih sbb jurulatih dia taw! hahaha.... actually aku suke gilerr tengok aksi Maradonna biler Argentina menang... cute abisss!!! dah lar katekk.. pastu dia siap lompat suruh org dukung dia lagi! hahaha....

Tapiii!!! malangnyer!!!! Argentina telah pun kecundang di tengah jalan! ArrrgghhH!! tapi memang diaorg main cam hampeh pun! German did it very well!

Nak tengok muke frust akak?


DSC_0131
Teruihh berpaling muke! tak kose aku nak tengok giant screen tu lagi dah! hahaha.... air pun tak sempat nak sedut... German sudah kasik sumbat satu gol! parahh!!
*will story about this outing later2 yeah! ;)*


Disebabkan German punyer coach agak hensem.. so now aku akan sokong German lak lah! Lalalalalalaalalaalalaala....

Ok.. dengan ini aku nak TAG beberapa org kawan....

~ Nairaariaa
~ Nurhidayah
~ Iena
~ Shu
~ Nid
~ Lady XOXO
~ + sapa2 yg sudi nak wat tag nie! mari lah memeriahkan session WC skg nie yer! :D

19 comments:

MaDaM LiEzA said...

salam.. neena ade emel tak? nak ty something he he he he

BabiesMom said...

sis... toceh2 tag me sis... ARGENTINA ARGENTINA... tensen toi kalah aritu kan sis

shuhadah Zainol said...

wawawawa.... saye diTAG..hehehe..

actually, byk cite pasal WC ni..hehehe.... thanks kak neenaku sayang....:-)

Pepel BoNda AmaNi said...

go german..sebab ada klose yang pehhhhh sangat mantap kat padang....

♥ Juliana Violet ♥ said...

hensem ke coach German?
rugi tak tengok... :)

InaAchik said...

me kena tag?! pasal bola???
SOKAKKKKKKKKKKK!!!
even aku nyer team dh kecundang... aku ttp setia ngan WC!
nanti mak wak yer nok...

-anidaothman- said...

akak...NAMA SAYA ada jugak yaa
alamak spnjg dok tgk tak dak laa Shoot gambaq...tapi yg malam agenTina lawab jerman..nida tak layan sebab taudaH.....JERMAN akan mara kedepan....eheheh....sian nak tgk maradona yg bersubang telinga kiri kanan tu ha....haruslaa dia sedih..4-0..ADEIHHHH

Azmiezas said...

akak pun banyak hutang..

sampai lupa dah, sape yg tag akak..hehehe..

NeenaAnuar said...

MaDaM LiEzA:
salamm... this is my email... cute_ena19@yahoo.com ;)

NeenaAnuar said...

lady XOXO:
hehehe.. tu lah.. geram kan!

NeenaAnuar said...

Shu:
sama2 adik ku sayang! :D

NeenaAnuar said...

PuRpLeLiCiOUs:
hehehehe... yeay! ramai2 kite support german! ;D

NeenaAnuar said...

Vee:
hehehee.. boleh lar.. nak kata sangatt ensemm tu tak lah jugak! :D

NeenaAnuar said...

Iena:
haa... buat yer! :D

NeenaAnuar said...

NiD:
hehehehe.. tu lah.. sungguh kesiann sama dia kan! :D

mekchu said...

sweeeeeeet gile entry ni.. neena dah buatkan sue kembang smpai tak kuncup2.. hahaha... thanks dear dah jwb tag & tlg promote belog oren mekchu sekali..

NeenaAnuar said...

Azmiezas:
hahahaa.. tu lah.. neena biler dpt jerk terus copy and paste kat draft... so that tak lupa! kalau tak confirm miongg! :D

mekchu said...

eh, cop!! watermark tu dah finalize ke belum?

Unknown said...

pasal bola ni mmg fail nasib baik tak kene TAG hehe

tapi minat GERMAN bley hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails