COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, July 20, 2010

PREDATORS! Aku Pun Nak Bagi Ibu Jari Ke Atas Jugak!


Jumaat lepas.... satu plan secara mengejottt telah pun berlaku! Nie semua angkara si tokey
CST nie hah! dia nie kalau nak jumpa atau wat apa2 plan ngan dia.. memang main stok mengejutt punyer! ye lahh.. org busyyy kannnnn... mana lah ade masa sangattt... so biler dah dpt peluang tuu.. gunakan jerk lah sebaik mungkin!


Asalnyer berpunca dari gambar yg diupload oleh isterinyer si Za kat FB! pastu aku komen kat gambar baby Darw & Air ISY.....

"Za semalam org call tak dpt... ingat nak ajak gie makan briyani! hehehee...."

Pastu hubby dia lak yg interprem.....

"Huh, nk buat plan sentiasa tak ajak org disini"

Tak ker aku tepuk dahi! huhuhu.. tapi memang pon.. kiteorg selalu kalau ade apa2 plan to hang out ker apa ker memang on weekends jerk lar kann.... tapi tu lah.. org yg deal ngan org kawin harus lah sibuk di hujung minggu... pakat kata Jumaat - Ahad memang fully booked jerk lar... so nak jumpa kawan kami yg bernama Rosli Mohamed nie memang cukup payah! Pastu dia reply lagi kat FB ckp... "Jom tengok wayang malam nie wei"

Tu maknenyer dia free lah tu kalau dia dah ajak tuu.... so kiteorg pun OK kan jerk sebab rasanyer dah lama giler pun kiteorg laki bini nie tak tengok wayang... the last movie yg kiteorg tengok was "Shrek The Last Episode" in last May! So alang2 mamat tu dah freee... baik pegi! kalau tak kangggg tak tahu bile lagi dpt chance nak jumpa tokeyy yg makin masyukkk nie! hehehehe....

So petang lepas balik keje tu terus check online tiket.... last minit plan confirm lah seat dah banyak yg sold out! Tak decide pun nak tengok citer apa sebenarnyerr... masing2 kata tak kisah nak tengok citer apa pun ok! end up we ollzz just janji berjumpaan pukul 8 malam dii......


DSC_0308
Wangsa Walk Mall! Oh yaa.. kami pergi secara 3 pasangan hari tu! Cik yayang nak joint.. tapi hari kerja adelah susah buat dia sebab dia duduk nunnn di hujung KL! kiteorg nie semua kat are Ampang jerk! tu yg boleh anytime jerk tuk berjumpaan! sorry cik yayang.. next time kite gather2 lagi yer! ;)

Yaaa ampunnnnnnnnnnnnn!!! punyer lah ramaii umat kat sana! nak carik parking pun sampai full okkkkk... ku first time ke sini.... sampai leh tersalahhh lah before nak sampai sini... bukan kata tak tahu kat mana location wangsa walk nie... tapi dlm kotak pikiran aku dok targett Jusco AU3 Keramat! Disebabkan aku yg drive... ngan confident nyer aku menuju ke Jusco AU3 tu.. siap dah bagi signal nak masuk parking.. sekaliiiiiiii.. "TING!!!!" kepala hotak aku connect balik!

Teruss tanyer en. teman... "ehh.. nie wangsa walk ker? bukan kan??? kite janji kat wangsa walk kannn??"

en. teman ngan slumber badak & tersenggih kambing jerk jawab.. "ha'ah yek! nie jusco kann??"

Aku tanyer lagi... "yg you pun diammm jerk duduk kat sebelah nie wat per? you pun sama 2 x 5 cam I gak ker ting tong nie?"

en. teman jawabb... "ngeeeeeee... I pun tak perasan lah! hihihi"

Maka aku pun secara pantas mengubah haluan! dari situ ku main bantai jerk jalan yg tak penah aku lalui... ku belasah main ikut signboard hulu kelang & wangsa maju... sib baik jalan tu terus2 keluar kat pusat bandar wangsa maju! hah! dah sampai kat Wangsa Walk nyer area! hahaha... ade gak hikmah nyer tuuu.. kalau tak rasanyer tak sampai lagi kottt kalau ikut MRR2.... hihihihi....

Sampai sampaii.... Lee, Za, Awien & Rudy dah pun berada di sana... so terus calling2 tuk jumpa kat TGV tuk beli tiket! main redahh jerk! tawakal.. kalau ade... adelah.. kalau tak... nasib lah! En. teman nak tengok Inception! tapi fully booked tuuu! aku tak berapa gemarrr citer tu walaupun hero nyer Leonardo De'Caprio! hehehee.... aku sukekan action movies! so harus lah aku lebih prefer nak tengok Predators! tapi aku ok jerk kalau tengok citer lain punn.... ikut majority lah! but since majority pun tak tengok lagi citer Predators.. then timing tuk tengok Predators pun around 10PM... and kebetulan pulak citer tu jerk yg masih ade kekosongannn dengan lokasi tempat duduk yg masih boleh di pertimbangkan.. maka we ollzz pun memilih tuk tengok Predators!


DSC_0320 copy
Weeeeeeeeeeeeee.........

Kami cuma dpt the best seat at D rows! which is 4th row from the big screen! Perrgghh! aku kalau ikutkan tak berapa gemorr lah nak duduk depannn camgitu biler tengok wayangg! coz confirm sakit tengkok nanti! tengok secara mendongak adelah tidak puas! tapi on that day aku cam tak kisah sangat lah.. sebab memang da main point nak outing with kawan2 kann.. so apa pun seat nyer nanti aku terima jerk!

TapIIIiiiiiiiiii!!!! serious lain lak kisahnyer!!! aku ngan en. teman sama2 have the same feelings! lepas abis tengok wayang... kami sama2 kata yg... "eh.. syok pulak tengok wayang depan2 camgitu yek! tak sakit pulak tengkok niee... and then puas tengok big screen which is betoi2 depan bijik mata kite.. tak der gangguan kan!"

Serious weh! this is the first time aku really enjoy duduk di barisan hadapan and have fun in the cinema... pandangan aku tak der gangguan langsung.. direct jerk screen tu depan bijik mata aku! nak2 tengok citer yg penuh action nie.. lagi lah bestt!! ye lah sometimes kalau kite duduk barisan yg belakang2 nie... kan ker pandangan kite ade gangguan ngan kepala org2 yg duduk di hadapan kite kan! camner pun kite leh nampak org.. tapi yg nie bestt... aku rasa pawagam baru kat TGV wangsa walk nie diaorg buat dah lain lah! tak macam TGV2 yg lama cam kat KLCC & Sunway Pyramid! seating kali nie diaorg buat lebih selasa aku rasa... ruang kaki dan jugak bentuk seat dia lebih selesa pada aku lah! So pendek kat lepas nie kalau nak gie tengok wayang kat wangsa walk.. memang purposely aku nak beli kat barisan D! hehehehe....

Actually lepas beli tiket wayangg.... kite org gie makan dulu sebab wayang pun start kol 10 malam kannn... so kene lah isi perot dulu.... Kiteorg try out this outlet.... Georgetown White Coffee! First time aku makan kat sini.....


DSC_0294 copy
The Pretty Wifey! :p


DSC_0297 copy
And The Handsome Hubbies! :p

Basically kopitiam nie sejibikkk cam Old Town White Coffee! Menu2 yg diofferkan pun cam lebeyyy kurang jerk aku tengok! ade lah satu dua menu yg berlainan! but majority nyer semua samaaaa! So aku order....


DSC_0296 copy
Prawn Mee and yg putih tu Awien punyer order.. tak ingat pulak apa nama dia! hehehehe....


DSC_0299 copy
Air aku order Soya Cendol with Gula Melaka!


DSC_0295 copy
en. teman order nasi lemak rendang!


DSC_0298 copy
Yang si Lee... dah kenyang bersama I-PAD nyer! hahahaha... mamat nie memang hantoo gadget! laki aku skg nie dah kemarukk nakkan I-PAD nie pulak dah! nie semua influence member baik dia nie lah nie! hehehehe.... *tapi secara jujurr aku pun suke gak ngan I-PAD tu! besttt wooo!!! :p*


DSC_0300 copy
Si cantik manis Za makan Char Kuey Tiow and Ice Chocolate! Asal nye yg boleh kiteorg terjah kopitiam nie sbb Za memang terinnginnn nak pekena Ice Chocolate tu! hehehe....

Okkk.. secara overall... pada akuuuu..... food dia cam tak berapa nak mengancammm anak tekak aku! Pilihan aku tatappp Old Town White Coffee is da best so far!!! aku punyer prawn mee cam hampagas! Tapii en. teman nyer nasi lemak redang tu sedap! aku leh suggest korang makan tu kalau korang ade perasaan ingin mencuba & makan di outlet georgetown kopitam nie! And then air soya cendol gula melaka aku tuuu biasa2 jerk! nothing special! rasa cendol dia tak sedap! pahit cam banyak sangatt kaporr kot! tapi en. teman order air watermelon! yg tu sedap! giler pure rasa tembikai! Ehhh!! apsal yg en. teman order semuanyer sedapp??? biler aku punyer order semua jadik tak sedap??? Ok.. lepas nie aku nak suruh en. teman order tuk aku!! apa yg dia rasa nak makan.. itu lah yg aku akan makan! lalalalalalaa... :p

Okkk.... lepas makan.... teruss kami bergegass ke tingkat 2 tuk tengok Predators!!


DSC_0301
Lets go!
Yang si Zaa dah maju ke depan bersama suami terchinta nyer! hehehe...

Disebabkan kesuntukkan masa... kiteorg tak sempat nak posing kat kawasan TGV tu! dlm hati dah plan dahh... owh.. nak posing2 lah sikit kat depan entrance pawagam tu.. tapi hampagasss! sebab we're running toooo short of time! kiteorg sampai kat pawagam pun dah kol 10 mlm... so teruss jerk menuju ke kamarrr tontonan! tapi dlm hati plan lagi tu.. takpe... lepas abis show nanti.. leh lah posing kottt... sekaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! tang keluar dari pawagam rupenyer terusss menuju ke tingkat bawahh! huuwwwaaaa!!! memang dia kata ko jgn nak ngada ngada boleh??? hahahaha...

Takpelah.... apa pun aku nak mengatakan yg Predators adelah sangatttttttttttt mantopp dan besttt bangattt okkkkkk!!!! Serious aku really enjoy with that movie! citer tak banyak ckp... tak der bebel bebell! full of actions & thriller! aku kalau citer2 camgini memang layan abiss... tapi kalau ko bagi aku citer cam Star Wars... Lord Of the Ring.. which citer2 yg memerlukan aku banyak berpikirr... confirm en. teman tak aman nak tengok movie tu nanti sebab dia kene jadik translator aku! hahahaha.. aku suke citer yg straight to da point jerk! :p

Disebabkan aku tak dpt posing depan papan tanda Predators kat TGV hari tu... maka aku pinjam lah gambo dari kawan aku nie hah!


Yerrr! saya sangat bersetuju ngan cik kaki... THUMBS UP for Predators! memang sumpah tak tipu citer nie best gilerrrr!
*TQ beb sbb memberi ijin nak cilok gambo ko! cun kan gambar nie? hehehee*

Tapi jgn ingat aku nak diammm biler tak dpt bergedikkk kat depan pawagam! Biler kat luar Wangsa Walk... kami balas dendam! hehehehe....


DSC_0304 copy
Yiipppeeee! Senyuman manis dari para isteri yg vogue! :p


DSC_0305 copy
Iklan gigi dari para suami yg macho! :p


DSC_0306 copy
Thanks guys for the lovely moments! Walaupun plan yg di buat secara mengojottt... but yet all of us had fun that nite! ;)

p/s: rasa cam nak pegi tengok buat kali ke-2 pulak citer nie lagi! hehehehe....

40 comments:

BabiesMom said...

PREDATORS.. yeah sis.. wina pown dah tngok... waaaaaa sis.. besh kan... waaaaa... jom2

InaAchik said...

yessssssss... bagi aku mmg best citer ni. tp yg mana follow predator 1, diorg ckp x best. x kisah la... selera memasing. aku tetap bg thumbs n toe up. hehhehe...

*aku nyer suspen igt mana pikces la yg ko nak ciloknyer... setakat gambo ni, nk copy paste 7 kali pon aku x heran! ;p

Mimy Hamid said...

wife wife yang comey...wehooooo...beb mmg tgv klcc best..terbaek..dah la seat lebar...aku setuju...psstttttt baby darwisy & airisy sapa jaga ..hehehe mummy daddy berdating sakan

suezen said...

hehehe....predators mmg best:D

Pepel BoNda AmaNi said...

dah lama xtengok wayang...asal ajak en shukri jerk...dia cakap ok nanti kita beli dvd..uwaaaaaaaaaaaaaa tension taw..nak cakap kata ngidam nak tengok la plak..pas nie.. :P

mrs.ecam said...

bestnyer kuo kapel husben n wife...ngan best pren lak lg tuuu...wii wiii wiiii

Cik Yayang said...

Za lak kata nya tak best citer nih..hahaha..

Ku tgk kawan2 aku ni skrg ni, yg lelaki tu smua ada "handbag" kan...adakah mr.cactusjack bakal megikutinya?? Tettttt :p

shuhadah Zainol said...

best ke u ollsszz??? nak gi tgk gak la....hehe..

NeenaAnuar said...

lady XOXO:
hihihi.. jom tengok buat kali ke-2 jom! :D

NeenaAnuar said...

Iena:
aku follow dari no. 1.. pada aku dua2 besttt... tapi memang betoi.. bak kata ko.. selera masing2 kannn.. ade yg suke & ade yg takk.. yg pentingg kite sukak!!!! hehehehee....

*hahahahahaha... ko mana ade gambo X-rated.. kalau ade haruss aku pilih yg tu! muahahahahahaaha....*

NeenaAnuar said...

Mimy:
owh! TGV KLCC dah renovate jugak kaaa?? aku dah lama tak ke sana! hehehehee...

owh.. babies dijaga oleh nenek mereka! kasi chan mummy & daddy diaorg berjimba! ahahaha...

NeenaAnuar said...

suezen:
besttt kann.... kannnn.... :D

NeenaAnuar said...

PuRpLeLiCiOUs:
kalau sis ckp mengidam confirm dia layan sis baikkk punyerr! hehehehehehe...

NeenaAnuar said...

ecam:
hehehehee... bukan senang nak kuar camgini.. selalunyer mesti ade couple yg tak lengkap! :D

NeenaAnuar said...

Cik Yayang:
Loorr ye kerr.. tak ckp apa pun minah tu lepas dari show hari tu! hehehe.. maybe dia tak minat kott citer nie! Tapi tu lah... selera masing2 kan... ade yg suke and ade yg takkk.. cam aku kata lerrr.. ramai org giler2 minat Lord Of The Ring.. ckp bestt ya amaat.. tapi aku.... harammmm kot minat walaupun sebesar kuman! hehehee....

Hahahaha... sila.. silaa.. jgn tak ngikutt nanti yer! :D

NeenaAnuar said...

Shu:
pada akakk bestttt sebab akak minat jalan citer & action thriller... tapi mungkin org lain tak minat... so shu nak tau shu minat ker tak... apa kata shu pegi tengok kat wayang... hihihihi... :D

Marlia said...

hahah dah ktm baca your entri from 07 July... lama betul aku tak baca ni... next?!!! (heheheh blog sendiri tak terpost kan... )

Anonymous said...

i'm in between like it or not... but i did enjoy the thrill n i bet encik teman pun enjoy tengok awien tutup mata.... hhhahaha :D ..gelak korang!... :P

cik yayang, :D... satu kelebihan... kengkadang tu awien dah malas nak bawak handbag... tumpang 'handbag' rudy ajer... boleh jalan lengang kengkong...

Miracles Of Life said...

salam ... k.neena..
pic2 kt blog akak santek sesangat..
pic time mlm pun tersangat clear...
En.Teman pkai lens ape ye ???

satu lg... mcm mne akak besarkn
pic2 kt post blog akak..

Harap sudi kongsi
Thanxs..... =)

Lady of Leisure said...

prdators ok lagi tapi nasi lemak dengan cendol tu yg i tak tahan,,, hehehhe

mizzura said...

best eyh predator...hari tu nak tengok ada org cakap bowrink.. anyway...setuju iPad tu best.. nak jugak !!!

azzey said...

Neena: mcm best jerk....br2 ni tgk MANTRA.....best gak....

Unknown said...

bessnyer berjimba dgn geng2 camni...kalu u ckp bess harusler pi tengok predators ni Mry Y mesti suker punyer ni

aduii nak p cari kopitiam laaa hehe

Deqna said...

wah sonoknya korang ber outing bersama2.. lama sgt aku tak join kengkawan nie.. takpe tunggu sikit hari lagi... sekarang ni susah sikit aku nak ejas time aku nie...

suka gambar ko ngan awien yg pegang tiket wayang tuh... nampak mcm mulut jer...

nairaariaa said...

bess nye hangout ramai2 cmgini...syok...huuu...nanti da mase nak tgk jgk movie nie...lalala~

Azmiezas said...

ari tu akak nak sangat tengok predator ni tapi bila nak beli tiket dia cakap kanak2 tak boleh masuk..uwwwaaaaa...sedih betul..

NeenaAnuar said...

Liea:
waaa.. lama tuu! hehehe.. thanks beb sbb rajin ko baca entry2 aku yg dah lepas! :D

NeenaAnuar said...

Awien:
hahahahaahahaa... tu scene yg paling best kiteorg tengok dlm pawagam rasanyer.. scene awien tutup muke! kekekekeke.. :p

I simple loves the word 'lengang kengkong'! hahahahaa...

NeenaAnuar said...

NurSolehah:
salam dear.... thanks! hihihi... en. teman pakai kit lense jerk dik! tuk malam dia settingkan camera tu without flash.. tapi tangan kene gilerrrr stable lah so that leh captured natural environment & absorb semua cahaya yg adee.. and then org berada dlm gambar pun tak leh gerak2 kalau amik gambar without flash niee.. kalau gerak confirm gambar nampak cam gegarrr or blur! :D

gambar jadik besar tu akak upload kat flickr... just copy the HTML codes from there and paste it at your entry! ;)

Sharing is caring! *HUGS*

NeenaAnuar said...

Lady:
hahahaahahaa... cute lah lady nie! :D

NeenaAnuar said...

mizzura:
hihihi... biasalah selera masing2 kan... apa kata you tengok sendiri and then you nilaikan sendiri yek best ker tak citer predators tu! :D

I-Pad memang gorgeous bangatt! :)

NeenaAnuar said...

azzey:
hihihi... layannnnnnnnn! :D

NeenaAnuar said...

POSH:
hihihi... pegi tengok and nilai kan sendiri yerr.. to me best lah citer nyerrr... :D

NeenaAnuar said...

Deqna:
kiteorg anytime jerk leh berjimba together2... ko bile2 free.. just roger2 keh! :D

NeenaAnuar said...

nairaariaa:
memang happening gak lah kalau kuar reramai camgini... haa.. nanti gie tengok wayang yer! :D

NeenaAnuar said...

Azmiezas:
haa'ah.. memang citer nie dlm kategori 18PL! hehehe...

Miracles Of Life said...

Thanxs a lot k.neena... =,)
* HUGS *...

Unknown said...

neena,
Ipad best kannnnnn?
sape la nak bg kat kita ek

NeenaAnuar said...

NurSolehah:
u're most welcome dear! ;)

NeenaAnuar said...

Cik E:
ha'ah... geramm giler ngan Ipad! hehehee...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails