COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, July 23, 2010

Susunnn... Jgn Tak Susunnn....


Gambar yg
dihantar cuci hari tu dah siap.... cepat jerk.. dlm masa 3 hari siap! bagus kedai tu! Cousin aku mintak buat sticky album... so kalau sticky... hah! kerja2 menyusun & menampal harus lah giat dijalan kan yer.....


Gambar kat bawah nie bukanlah dlm kategori linkungan U.... aku nak bubuh 18SX cam kijammm sangat lah pulak! errmmm... korang nilaikan lah sendiri nak bubuh dalam kategori apa yek!

Tapi janji jgn tenung lama2 tauuuu! Aku jelesssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!! Janji okkkkkkkkkkkkkkkk! kalau tak aku babapp korang kalau korang tenung lama2!

V


V


V


V


V


V


V


V


DSC_0700 copy
muahahahahaa... aauuww... sexyyyy youu... perott berlapiss! hahahahahahaha... ampunnnn Beeeeeeeeeee! :p

Dah dah! jgn tenong lama2! aku dah suruh korang janji tadi kan! maka janji harus lah ditepati! :p Jenuh jugak lah en. teman nak susun 120 keping gambar tuuu ke dlm sticky album... org kedai mamng tak susun kan tuk kite sebab memang kite tak nak pun dia susun kan tuk kite... biar kite susun sendiri... baru puas hati! hihihihi...

The whole set of album dah siap... nanti aku sharing2 ngan korang yek lepas en. teman snapkan gambo2 nyer! ;)

16 comments:

Iena said...

au, very da seksi u bang nuar...
x kira... nak tenung jugak!!!
*bila achik nak balik ni... motip?! muakakakkakaka

lady XOXO said...

waaaaaaa.. tak sabo sis.. nak nengok

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

alamak perut en teman kecik skit jerk dari perut kita la sis..ahhahaah *larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk*...

Shu Shinju said...

wowowowo....seksis btl en.teman..hehehe...

LiAnA said...

takde budak kecik syok je susun gambar camtu.. so dah ada udak kecik kene berkurung dlm bilik kalau nk susun gambar hehhe

Eri-chan said...

ok ok i tgk sekalik jek...
pergh....(lega)

POSH76 said...

wow cekcik u berpack2 hehe

NeenaAnuar said...

Iena:
ko punyer motipp... aku sangattt kaguM! hahahahaa....

NeenaAnuar said...

lady XOXO:
hehehe.. dah publish dah! :D

NeenaAnuar said...

PuRpLeLiCiOUs:
hahahahahaahahaaha.... berasapp en. teman baca komen nie nanti! :D

NeenaAnuar said...

Shu:
hehehehehehe....

NeenaAnuar said...

LiAnA:
betoi2.. esok2 kene kurung diri dlm bilik lah gamaknyer! hahaha...

NeenaAnuar said...

Eri-chan:
hihihihihi... betoi ker nie sis? tak tipu? hahahaha...

NeenaAnuar said...

POSH:
hahahahahaa...

nasaoji said...

tingt zaman menyusun gambo kawin..!..

NeenaAnuar said...

nasaoji:
hihihihi... :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails