COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, July 28, 2010

Takott Tapi Mahu!


Punyer lah dia takot!!
!


DSC_0869 copy
Melalak-lalakk biler tengok kulit durian! hehehehe...... lawak lah Qaseh nie! btw... ade gaya mak tiri nak dera anak tiri tak gambo nie? hahahahaahaha.....


DSC_0870 copy
alolololo... kene dera dia ngan Untie Nin yerr! saja nak paksa gak dia rasa kulit durian tu.. lagi dia takot.. lagi aku nak suaaa kulit durian tu kat dia! hahaha... nottie untie nin! :p


DSC_0863 copy
Wooooooooo.... pandai ko yer! tang kulit ko takottt bebenor.... tang isi bukan main sukee lagi yerr... bijakkk.... bijakkk....

Boleh tahan gak si cenonit nie makan dorian... tapi kiteorg tak bagi dia makan banyak lah... sebab kang demammm lak kang! Tapi tu lah yg kelakor nyer... biler tengok kulit durian bukan main takott ya amattt lagi dia... meraung-raunggg! Tapi biler ku sumbat mulut dia dengan buah durian tuu... bukan main sedapp lak dia layannn kan! Apalahh yg dia takotkan sangat ngan rupe kulit durian tu yer.... cam dia tau2 jerk bende alah tu tajam kann! Hahaha... takpe.. bagus baguss.. untie nin sukeee Qaseh suke makan durian!! Esok2 biler dah cukup umurr.... boleh geng ngan Untie Nin mamamm dorian yerrrr!


DSC_0868 copy
Qaseh ngan Untie Nin selalu sehati sejiwa taww! Biler untie Nin pakai baju pink dia pakai pink.. biler untie nin pakai baju warna kuning dia pakai warna kuning.... memang betoi punyer suratan & kebetulan nie! :D

18 comments:

Shu Shinju said...

wah..wah...wah Qaseh...suke dia makan durian yer... sehati sejiwa ngan untie nin yer...cayang die yer...pelok skit...:)

SURIA AMANDA said...

suka gambar yang last tu..rasa mcm nak terjah jer qaseh and peluk dia mcm kak neena peluk...

ieda said...

alah2 cumeinya Qaseh .. mcm kajol gituuuu ...

budak2 memang takut kulit deyan nieh .. tapi bab isi dier .. herghhh sakan kalau ngadap x nak lepas .. sampai habisss :))

fndrocka said...

meh aku ucba cucuk badan kau dengan kulit durian..taku ke idak?

hoho

POSH76 said...

pandainyer Qaseh makan derian yer...bagus2 kecik dah ajar makan camni..nanti jadi cam auntie posh dah besar baru terhegeh2 nak makan

both of u mmg good chemistry....dua2 kiut hehe

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah gud la qaseh nie...kecik2 dah makan durian..mintak skit qaseh..untie nak buat cokodok.. :P

NeenaAnuar said...

Shu:
hihihi.. leh tahan taww minah cenonit nie.. tak padan kecik! hehehehe...

NeenaAnuar said...

AMANDA:
hihihihi.... meh lah dtg sini.. leh jumpa ngan Qaseh! :D

NeenaAnuar said...

ieda:
ha'ah kann.. betoi tuu.. ngan kulit bukan main takott dia lagikannn.. biler part makaann.. pergghh.. bukan main lagi tak ingat donia! hehehe...

NeenaAnuar said...

fndrocka:
salammm.... ;)

I tak takottt.. tapi I suke main2 ngan kulit durian tuu! bukannyer nak pegi cucuk kuat2 punn.... takat belai2 tak effect apa punn... hihihi.. biler main ngan kulit durian tuu.. sesungguhnyer I dapat rasakan keberasan Allah S.W.T sebab mencipta sejenis buah yg begitu hebat... tajam diluar tapi sangattt cantik di dalam! ;D

NeenaAnuar said...

POSH:
hihihi... thanks darlinggg! ;D

NeenaAnuar said...

PuRpLeLiCiOUs:
uikk? ade kaaa cokodok durian untie?? hehehehe..

IdzaLia said...

hehe.. gaya mak tiri buli tu ada le.. hehe... lawak Qaseh ni ye.

Deqna said...

yg ko talakan kulit durian tu kat qaseh pesal? memang lah cam mak tiri nak dera anak tiri..hehehe

Mimy Hamid said...

hik hik kelakar dak kecik ni...dia tau tu durian tajam...hahah

NeenaAnuar said...

IdzaLia:
hahahaha... :p

NeenaAnuar said...

Deqna:
heheheehe... aku kan suke menyakattttttt! :p

NeenaAnuar said...

Mimy:
tu lah pasal! rasa belum lagi.. tapi dah tau dah bende alah tu menggerunkan! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails