COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, June 30, 2009

Menu Bora Ombak

Since aku dah gie Bora Ombak hari tuu... ramai sgt yg nak tau mahal ker murah menu nyer makanan kat situ.. maka aku ngan "kuasa raksaksa" aku telah dpt menu2 yg dioffer oleh Bora Ombak siap ngan harga nyer sekali tuk tatapan kalian semua... tapi ingat nyer.. harga nie sumernyer ++ .... maknenyer subject to 15% of taxes...












Menu air jek tak dpt... tapi tak per... air tak der lar mahal mana pun.. coz tak sampai pun RM10 per glass...

Oh ya.. jgn lupa harga2 yg tertera pada menu2 nie adelah harga buat masa nie lar.. kalau tahun depan korang pegi.. tapi refer kat harga yg aku paste kat sini nie.. jgn pulak korang salah kan aku yerr kalau harga nyer dah naik.. turun tu mustahil lar... biasanyer harga menu2 kat mana2 kedai makan pun pasti akan naik kannn.. korang minum teh tarik pun naik harga setahun entah berapa kali.. nie kan pulak kedai taraf restaurant...

5 comments:

Hasra_Razali said...

Wahh...ni dh boleh pikirkan nk order apa terus ni..hehe..ambik order terus ngn neena tak leh ke? Nnti kitaorg dtg, makan ajer..hahaha..just kidding..thanks for ur kind info...:-)

NeenaAnuar said...

Hasra:
Yaa.. boleh dipikirkan apa nak order... TAPI Has sebagai tuan rumah @ host of da function harus lar melayan tetamu2 yg dtg kannnn.. takkan Neena lak yg nak incharge... lagipun kalau Neena yg incharge nanti tak pasal2 function tu terus jek bertukar jadik b'day neena dahh bukan b'day Has lagi... hehehehehehe...

kalau takat info leh lar tolong2.. lagi pun bukannyer tuk function Has nie jer.. tapi tuk biler2 pun berguna info niee... :)

Deqna said...

aku pun nak fikirkan apa yg nak aku order esok...

Suki Cida said...

hahaha... cida pun... kihkihih...info yang baik tuk di kongsi.... lalalalala

NeenaAnuar said...

Deqna:
Pikir2 kan lar yerr... hehehe...

Suki:
yeah... neena memang suka kongsi info! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails