COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, June 9, 2009

Gathering... Terminator...

Gathering with terminator kah??? errrmmm.. lebih kurang arrr tu... mungkin ramai yg dah tau.. since my fren Deyna dah pun Publish Entry NIE soooo... aku pun tak yah lar nak bercerita panjang lebor sgt coz lebih kurang sama jek ceritanyerr.... huhuhu...

Soooo... secara ringkasnyer... Hari Sabtu lepas, 6 June 2009.... selepas hampir 8 tahun berpisah.... kami berjumpa semula... cam jejak kasih lar pulak... reunion ngan sapa? reunion ngan Group W from SS14 from Faculty of Management & Technology from UitM Shah Alam...... sooo.. sila layanzzz gambar yerrr.....

Taaapiiii.... sesuatu yg felikss with gambar2 this time... photographer tegar aku niee telah mengambil gambar ngan keadah yg berlainan sedikit dari kebiasaannyerr.... nak tau naperr... but nie lar yg terjadik.... nie haaa.... tengok larr... majority gambar2 yg dia amik on that day, sumenyer membontotti aku!!! hissshhh!!!



satu....




dua....


tiga....


empat....


lima...


enam...


tujuhhh...


dann.. lapann...


Betol kannn?? errmmm... tak per lar.... elok gakss.. asyik amik muka dari depan jek! sekali sekala dia beralih angin lar tuuu... huhuhu... Aku suka gak.. can see a different angle of ME! ahakss!!

So now.. layannnnnzzz antara detik2 yg sempat dirakamkan sewaktu kami bergathering together2 hari tuuu.....



on da way... aku drive.. hubby ku tatap sibuk ngan camera dia tuu....


sesampainyer aku.....


aktiviti bertanyer kabar..


yg nie tak usah kata re-union.. tak der re-union pun dah selalu bersama! ahakss! I likEEeee!!


setibanyer Zool Helmi...


While waiting for others... gedikss tatap gedikss..


wahhh.. kite sumer tengah tengok sapa tu yek? sampaikan si shirah2 pun tengok sama!! ahaks!

sampai pejam2 mata si deyna bercerita... aku mendengar nyer ngan penuh gembira.. apakah??? hehehehehe...


aku pulak sambung bercerita... punnn.. hampir pejam mata.. si deyna lak yg mendengarnyer ngan khusyuk! huhuhuhu...


kaum lelaki yg adooss!


Ketibaan Fendi & Family



Diikuti oleh Oja....


Khairun...


Mill & Kelly......


Okk.. makan time! Order cepat!!


semua tengah dok tengok menu... errmm.. apa nak makan yek!


all of uss!


uiikkk.. marahnyer en. shah!


aku makan spaghetti marinara..


kami berdua melawat kawan2 yg duduk nun di hujung meja....


homemade cake! thanks to anis.. kek yg cedappp bangat!


gambar nie satu hal! aku waktu nie.. dok ingat si nuar focuss kat aku sorang.. so aku ngan selamba badakss jek give pose geddiksss yg paling maut.. tup2 aku biler aku tengok gambar.. ini lar hasil nyerr... but I like jugak.. ala2 aku nak ngorat & cium si nazri jek! Oooppss.. hahaha...


giving a big clap to anis & farah as da organizer....


Nailis restaurant...


time to go homee.. uuhh.. so sad.. biler lar nak jumpa lagi kannn...


bye ... bye...


group photos before bersurai... semua yg hadir.. thanks a lot!!


all da gurgullsszz...


all da guyss... tapi we ollz punyer classmate hanye lar yg 3 org dari kanan tuu.. i.e. Fendi, Zool & Nazri.. mereka adelah kumbang2 yg menyerikan kelas kami! Actually ade lagi 2 org yg tak dpt hadir i.e. Mazlihin & Ryu!


haaa... ini org tak perlu di perkenalkan lagi.. sapa lagi kannn... Thanks to both kerana menjalankan tugasan anda2 tanpa disuruh! ahaks!


Antara ramai2 yg hadir niee, yg betol2 aku tak pernah langsung jumpa since after konvo adelah Mil, Kelly, Nazri & Fendi... memang jauh lar beza rupe2 depa niee... yg lain2 tu pernah lar jugak aku jumpa once in da blue moonnnn...... kalau tak salah Zool, O
ja, Kerun, Anis & Farahdina aku jumpa waktu aku kawin dulu in 2005...

However, dlm reramai nie ade gak yg tak dpt hadirkan diri sbb sibuk ngan urusan masing2 kannn.... so, antara nama member2 yg aku masih leh ingat adelah.... Lily, FarahHayati, Fazmah, Habibah, Ryu (oh ya! thanks Ryu for da lovely gift!), Mazlihin, dan ramai lagi lar....

Anywayyyyy.... nice to see u ollzz guys there that day.... Thanks to Anis & Farah for your efforts to make this re-union turn up very well....

Oh yaa.. mereka jugaksss dah siap2 nak plan for our next reunion... tapi nak gie out from KL & be by da sea side.. so mereka2 ini ngan memandai2 nyer meletakkan aku sbg VIP... wah VIP lar pulakkk kannnn... ye lar Very Important Person for organizing for da next re-union... ewah2 mentang2 lar aku suka berjalan! pandai2 korang yek suruh aku be the organizer... aku tak kisah boleh jek! tapiiiiii... wahhhh.. ade tapi OK!! sila tahu... huhuhu.... aku jenis yg very sempoi and straight forward jek... kalau aku dpt good co-operation... tak banyak songgeh.... senang nak uruskan... YES!! I'll proceed! tapiii..... kalau byk sgt songgeh.. mintak maap yerr... awal2 aku dah ckp niee... sorry dowwry strawberry OK!! akak tak kose nak layannnnn... huhuhu..... jawabnyer VIP title yg dari Very Important Person akan bertukar kepada Veryy Impatient Person!! ahakss!! Coz I know it's not easy to arrange this type of gathering.. that's why I always value people's effort when they try to organize by giving fully co-operation & full support! Jadik! awasssss ya kamu semua! Yeaaa.. Akak Garang!! huhuhu.... Oh.. lupa laks! aku nyer VIP assistance adelah lar sapa lagi kalau bukan Pn. Deyna... tak gitu Deyna?? (ko jgn nak deny OK!! aku cubit ko kang! hahahahaha)

Okeh! dah abis dah pasal citer re-union tuuu... After re-union, 4 of us sapa lagi kalau bukan me & deyna ngan suami masing2 telah memangjangkan kaki kami ke Midvalley tuk menonton filem! sama gak citer nie pun my fren deyna dah citer kat entry dia yg NIE... (sorry deyna.. aku pinjam jek entry ko! ampuuunnn... huhuhu.. malas nak citer balik sbb lebih kurang jek citer kite pun... huhuhu) .... aku pun dah lama gilerrr tak tengok wayang sebenarnyer.. last movie tak ingat lar cerita apa... tapi memang lama giler arr tak tengok wayang... bzz jek memanjang.... nak tengok wayang pun tak der masa bersama-sama suami ku! anyway, terminator besh... not bad.. cumanyer pada aku lar.. aku lagi suka citer terminator yg lama tuu.. yg Anold susah nak eja tu berlakon... hahahaa.. walau pun citer tu tak der teknik CGI sgt.. tapi citer dia lebih complex and senang nak paham... now nie aku tengok org hollywood buat citer.. berlawan-lawan ngan teknik CGI.. sampai pening kite nak tengok sometimes tuuu... terlalu banyak effect sampaikan dah tak nampak original lagi dah....

Apa pun.. aku tak sabar nak menunggu kemunculan Transformers nih... aku memang minat giler citer nie lagi kalau nak di comparekan ngan terminator... sooo.. u ollzz just layannnn jek lar photo2 meroyan kami di luar & di dlm panggung hari tu yeeaaa! Adioos!!




tengok dok beratur...


que punyer lar panjang.. so apa lagi.. dok pot pet pot pet lar kiteorg niee....


hubbies pun nak jugakkkk... takkan asyik nak jadik photographer jek kannnn....



chickky smile!


dlm panggung pun sempat lagi... ye lar.. we ollz yg masuk dulu dlm panggung!


sang suami...


sang isteri...


da white couple...

& da red couple of da nite!


all of us in da cinema..


cinema yg masih kosong.. tu pasal kami berani amik gambaar... huhuhu...


5 comments:

Deqna said...

2 stories in 1 entry... panjang tul....

oklah tu, ingat ko dah takmo update dah..hihi..
aku suka term VIP ko tuh lah... very impatient person..haha.. aku pun kadang2 tergolong dalam kategori itu jugak...

pasal teknik terbaru nuar amik gambar tu, aku rasa shah pun sama. byk gambar buntuit jer yg derang amik.. apakah?

Hasra_Razali said...

Hehehe...kelakar le pulak, psl 8 gmbr yg terawal tu...kui kui kui..cm2 ler Neena ni...

mama-syira said...

tetiba je asben ko amik gambo belakang je ye? on that day aku tgk kemain bz lagi dia..sekali gambar 'bambam' je hahaa..
ok dengan ini aku serahkan tugas seterusnya kepada ko and derna.. clap clap..yeahhh

NeenaAnuar said...

Deqna:
hahahaha.. eh update mesti update... kan ko yg kata kat aku... citer jek... coz cara penyampaian kite lain2..

hahahhaa... secara sepontan jek aku dpt idea tuk VIP tuu... huhuhu... so sesama lar kite menjadik VIP keh.. wahhh.. dari artis dah menjadik VIP pulak... apakah?? huhuhuhu...

hahahhaa.. shah pun sama kah?? huhuhu...

NeenaAnuar said...

Hasra:
hehehee... betol lar kan... tetiba jek dia main buntuit! huhuhu...

Mama-Syira:
wahhh... tak sabar2 ko kannn nak serah takhta.. tak baik taw...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails