COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, June 29, 2009

Permintaan yg tak leh aku tolak!

Bay-Bee : "Dear... entry apa yg U buat hari nie?"
Aku : "U tengok lar niee..."
Bay-Bee : "Tolong baca boleh?" (ngan penuh serius)
Aku : (terkedu seketika!! tak penah2 dia buat permintaan mcm nie... seolah2 satu permintaan sang suami kepada isterinyer sajerr.... tu yg buat aku lemah tuuu...) "Aduh... tak leh nak tolak permintaan you nieee.... baru I nak kata kat you, baca lar sendiri yerrr... tapi cara you mintak nie cam cara yg I tak leh nak tolak jerrr"

Maka aku pun harus lar memenuhi permintaan suami ku itu walaupun hanya sekadar membaca.... nanti kalau aku kata tak nak bacakan... tak pasal2 jatuh durhaka lak kannn.... Ishh.... laki aku saja lar tuuuhh nak mengadasss-ngadasss ngan aku memalam niee...

mula2 mintak tolong bacakan.... lepas nie dia nak mintak apa lar pulak yerrr.... OOoPppPPsssSSs!!!

5 comments:

Liea said...

itula sayangkan suami kan neena.. kadang2 nak marah tapi buat juga demi yg tercinta..

Deqna said...

aku tau ada lagi permintaan dia yg ko tak dapat tolak kan??? tak nyempat2...opppppsss sesuatu nie... sori.....

NeenaAnuar said...

Liea:
haa.. pasal sayang lar ku bacakan jugak Liea... hehehehe...

Deqna:
WOit! apakahhh?? Siot jer ko kannn... hahahaha...

Suki Cida said...

ngeh ngeh ngeh... saya budak baru belajar, kalau boleh tolong tunjukkan...

minta apa lepas baca tu...ahak! ku tetiba nak tahu...

NeenaAnuar said...

Suki Cida:
huhuhuhuhu... biar lar menjadik rahsia kami berdua yerrr... hahahaaha...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails