COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, June 3, 2009

Paparazzi @ Maldives!

errmmm.. aku ker tu?? cuba tengok betol2.. aku ker tuu???


apsal lain macam jek aku kat gambar nie yek?? errmmmm.... noooo.. nooo.. nooooo... sah2 bukan aku tu kannn..

tapi sapakah Hot Babe sebelah laki ku ini?? dan siapakah yg mengambil gambar2 mereka ini? jom kite siasat!

eewaaahhh ewwahhhh.... bukan main romantis lagi pasangan bahagia niee yeerrr... nak kene laki aku nih!!! ngan aku tak nak lak dia bergamba camnie....


bukan main taste dia yerr... kalau aku nak pakai camtu dah tentu2 dia tak kasik! tapi yg nie apa nie?? beee sila jawab ngan I OK!!! I need ur explanation!!


tengok tuuu.. bukan main dia dok bercerita.. sampai moncong2.. nak cium minah tu ker?

Seorang Paparazzi sempat merakamkan aksi2 nie waktu we all buat 1/2 day meeting tour tuu.... aku tak kelihatan kat situ sbb dok sibuk tengok ikan2 kat dlm air laut yg jernih tuuu... so, minah nie like cuba nak ayat & tackle si nuar lar... coz nie pun nuar lar yg citer kat aku that minah tu yg tegur dia dulu waktu jalan2 tuu... leh caya ker laki aku nie?? errmmm.. tak per tak per.. aku bagi dia chan... coz memang aku yg bagi dia Chan punnnnn... hehehehehehe.. sapa lagi paparazi tu kalau bukan bini dia sendirik! aku terperasan aksi diaorg berdua nie cam lain macam jek.. so, terus dpt idea nak buat aksi paparazzi nie haa... aku main bantai snap jek.. diaorg tak tau pun.. lepas aku dah snap tuu.. baru lar diaorg pasan!! haa... pucat lesi muka!!! tak der maknenyer aku nak jelessssss... takat jalan camtuh... aku leh carik sepuluh org lelaki2 macho man kat pulau tuu tuk jalan ngan aku.. huhuhu... pasti ramai yg dtg berlariksss ke arah ku... hahahahahaha... OK! back to da story.... biler aku hampiri mereka.. aku pun tunjukkan lar shot2 gambar yg aku amik nie... minah tu cam takot jek.. ingat aku jeles.. tak der lar.. I'm OK!! kalau dah aku jelesss.. nak buat amende nyer aku amik gambar kome???? then minah tu pun offer nak amik gambar aku ngan nuar... nie lar hasil nyer...






tak sama cam aku amik shot diaorg kannn??? ckp jek lar.. gambar minah tu ngan si nuar lagi cantikksss.. aku tau.... sbbnyer... org yg amik kan gambar diaorg tuh cantikssss.. pasai tuh gambar diaorg nampak cantiksss gak! hahahhaa...


Sooo.. siapakah HOT Babe kat atas tuuu... nanti akan ku cerita kan di next entry OK!! sila tunggu!!!

Keh lets seee some other action taken by paparazzii...


eeerrmmmm.. nak wat apa lar tuh agaknyer??


woitt!! perot berlapis-lapis!! nak buat sun bathing lar tu konon2 nyer.. tak der maknenyer.. kejap jek tuk photo shoot! tapi shot nie aku suka.. ala2 cam kat baywatch gituh!


nie cam model Speedo pun ade! ahaks!!
by the way... nie aku mandi pool OK!! bukan laut... da pool so awesome.. sejukk air dia... and da pool just facing da sea! sekali pandang.. cam aku mandi air laut pun ade! tapi pokok kelapa ngan kerusi malas tuh spoil the gimik lar!


wahh.. sun bathing lar kunun2... tak nampak aku dah berkilat2 tuuu....


si nuar tatap menjadik paparazzi walaupun sampai ke Maldives! hehehehe... nampak tak dia duk menunging amik gambar minah2 ngan mat2 dari china tuu?? ade gaya lar pulak aku tengok.. dah lar guna camera DSLR... cam ala2 professional photographer gituh!

wohkey lar.. kite take a break kat sini sat... nantikan my next entry yeah!! Daaaaa.....

6 comments:

Hasra_Razali said...

Ermm....habih tu, gmbr pmpuan singapore tu takde la ek..hehe...but serious ler...sgt cantik tpt ini.....:-)

Deqna said...

bagai pinang dibilah 8 Nuar ngan awek tu..hahaha jgn mare...

tunjuk lah muka awek tu..

Suki Cida said...

setan datang tuk menghasut...

tak ada la... kalau zamani gitu, harus ku tangkap... bukan tangkap gambar... kuikuikui... ku tangkap muke ku yang muncung sedepa... tapi tak pa kan neena, suri selalu basuh cida... "takat tengok apa barang... dia milik ku..." wahhh gitu...

tapi perempuan tu dr belakang macam neena ler... kuikuikui...apakah ini lakonan semata2? cepat update! mau tahu cerita

NeenaAnuar said...

Hasra:
adee... neena simpan tuk entry yg akan dtg.. so sila tunggu yerr... hehehe... & yeah... memang tempat nie amatt cantikkss sekali!

Deqna:
hahaha.. belah 8 tuu... so maknenyer memang tak sesuai lar ngan si nuar.. kalu dah pecah belah sampai 8.. wahhh..nak cover line lar konon aku niee... huhuhu...
Yeaa.. sabar.. akan ku revealkan muka minah tu di entry yg akan dtg keh!

Suki Cida:
ha'ah... betol bak suri kata tu.. alar.. bukan luak pun! hehehehe..

eh.. yg ker mcm neena.. errrmmm... seyes it's not me lar.. nanti akan neena tunjukkan muka minah tu yer di entry yg akan dtg.. wait and see.. :D

Suraya said...

ekhem ekhem.. kalau i nampak my hubby jln camtu dgn ather women, the first thing i nak buat is... tgk dulu pompuan tu hot ke tak.. kalau i rasa i lagi hot dr perempuan tu, then i tak kisah.. kalau pompuan tu lebih hot dr i.. wah harus terjadi aksi tarik rambut. hehehhee over nyer!!!

NeenaAnuar said...

Superstar:
hahaha.. betol tuu... tambah lagi kalau hubby kite lak yg dok lebih sudu dari kuah.. dia lak yg terover gatallll ngan ather women tuuu... mau tak der agedan tarik rambutt.. tapi ku tak tarik rambut ather women tuu.. ku tarik rambut suami ku ituuu... huhuuhuhu....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails