COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, June 9, 2009

Cayang Buchuk Ku!

Sekarang aku tengah bergumbira bersama suamiku yg terchinta..... di bawah bulan purnama... berseluar yenki... berkaki ayammmm... wahhhh... terlebih suuddaaa... apakah?
tak der... saja jek nak bagi tau... aku dah ok dah.. tak der nak emo2 lagi. dah.. my buchuk Bay-Bee amat bijak melayani isteri nyer ini.... wahhh... layanan apakah yg diberikan ituu???? jeng... jeng... jeng...


Ok lah.... kami nak masuk kamar beradu nieee...... hari nieee.... kami nak beradu awal sikit... cumanyer harap2 jgn jadik cam dak deqna sudah lar esok pagi sampai tak sedoooo diri... hehehehehehehe....


Daaaaaaaaaaaaaaa..........





6 comments:

Deqna said...

amacam ko terbabas tak pagi nie? mana lah tau kan..kui kui..

aku hari ni tak terbabas dah.. hp betul2 kat tepi telinga...

NeenaAnuar said...

Deqna:
hahaha.. tak.. aku tak terbabas... OK jerrr...

hehehee... bagus.. bagus.. mesti hari nie penuh kecerian kannnn... :))

HasraRazali said...

ermmm..happy nya dia..:-)

Suki Cida said...

sesuai... selamat bergembira

NeenaAnuar said...

Suki Cida:
TQqqq... :))

Adnie said...

dr tadi duk scroll2 tgk blog ni ade rasa cam familiar lak muka cik neena ni..pas 5 minit baru perasan muka ada iras cam kajol..haha..tul kan??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails