COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, June 12, 2009

Signature Test Again & Again...

Ishhh.. dah banyak kali aku dok mencuba & mencarik apakahhh permasaalahan yg melanda ngan aku nyer signature nieee..... cam pelik naper dia keluar cam berbayang2 jekkkk hari tu biler aku cuba... tapi dah puas aku coba dan mencoba.... tapi still tak keluar seperti yg sepatotnyer... aku tak puas hati.. naper dia jadik camtuh.... apa yg tak kena... so aku pun menjalankan CSI aku... rupe2nyerr... betol lar cam cik piah ckpkan hari tu... maybe colour background aku tu memainkan peranan... kan aku nyer background kalau hitam... so, aku pun test lar tukar background aku ke warna yg cerah like putih & kuning... memang sahh.... background colour rupe2nyer memainkan peranan jugakk...

tapi aku tatappp suka ngan background aku yg warna hitam tuuuu..... aku tak nak tukar aku nyer background colour ke warna lain... maka aku dah pilih signature nie yg terbaik & agak memuaskan hati aku larr....





tak der lar teruk sgt nampak bayang2 nyer tuuu....

p/s : deyna tadi ko comment kan about my signature tuu.. hehehe.. aku dah delete leww aku nyer post tuuu... sbb aku just buat test jek... hehehehe.... ko kata ko suka kannn.. hehehe.. TQ! so ok tak yg aku pilih nie?

2 comments:

Cik Pah said...

tahniah.. anda berjaya menyelesaikan masalah yg membelungi anda slama ini...

NeenaAnuar said...

HAHAHA... tapi masih lagi tak puas hati nie selagi tak dpt yg sebetolnyer!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails