COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Sunday, June 7, 2009

Our Love & Romance @ Maldives

Sooo, berakhir lar sudah percutian we ollllzzz di Maldives selama 5Hari 3Malam... ngan berjaya mengelilingi seluruh pulau yg dimiliki oleh Club Med Kani nie dlm masa satu hari jek... so kalau korang nak tengok camner rupe pulau tuuuu.... nie haa....


ariel view of da whole island.....


ariel view of water bungalow...

Sesungguh nyer pulau romantis ini amat sesuai bagi pasangan yg ingin bermadu kasih dan berasmaradana OK!!! kalau nak bawak anak2 amatt tak sesuai!!!! aku tak nampak pun ade budak2 kat situu.... sumernyer couple2 jek.... and mostly all da activities sumernyer mainly for couples only! Sooooo...... sesungguh percutian nie adelah percutian yg memberi both of us 1000 satu makna as husband & wife... we really enjoyed our self there.... hope to be there again ... but i dont think so any likely coz if we have money we would rather spent our money @ another world class island just like Maldives..... So, just layannnnnzzzz our loves & romantic moments @ Club Med Kani Maldives from 27th May - 30th May 2009!


Khairol Love Neena @ Club Med Kani Maldives

Tapak kaki we both.... (kiri nuar & kanan aku)



























Loveess @ Kani Maldives will be such a wonderfull memory for both of us till end of our life..... (Left Hand Anuar.. Righ Hand it's Me!)


Dan sebagai kenang-kenangan.... we ollzz sempat lar do a lil bit of shopping @ merchandise shop @ Club Med....

Acara wajib kalau gie bercuti i.e. shopping!! Apa yg aku shopping kan??? Ade lar T-shirt for we both & jugak sedikit sourvenir tuk org yg paling dekat ngan aku....


Sememangnyer tak leh nak shopping sakan kat sini.. sbb hargeenyerr... phewwwww!! memang mahal giler seeehhh!! tapi apakan daya.. dah itu jek yg akan menjadi simbol kenang kenangan for we both....

Ohhh.. yaa.. satu lagi.... kalau lar tak der dia niee... rasanyer gambar2 percutian kami niee mesti hambar dan tak menarik... terima kasih yg tak terhingga di ucapkan kepadaa......



Mr. Tripod!!

Yang sesungguhnyer telah banyak tol berjasa to both of us!! sapa lar yg nak amik gambar we both kalau bukan Mr. Tripod.... susah gak wooo kalau nak harap kan org semata-mata.. sapa lak yg nak layan kiteorg niee kan... huhuhu.. sah2 giler bergambar... tak larat dok nak mencarik org jek! So... maka ngan ini khatam larrr pengembaraan korang bersama aku selama seminggu ngan citer2 pasal percutian ku ke maldives nieeee... Thanks to all kerena setiaa menanti.... and also sudi mengdropkan komen kat setiap entry aku... Luv u All!! muaacchhh!!!

15 comments:

Suki Cida said...

ok... dengan ini, cida pundah boleh balik kerja... seronok mengembara ikut neena walaupun hanya dlm blog... nak gi sini tah bilernya eh... kuikuikui... mmg seronok dan cida pun boleh rasa apa yang neena rasa...

oh... baru nak tanya siapa la yang di belakang tabir semua gambar tu... heheheh ok... entry yang bijak... hehehe

NeenaAnuar said...

Suki Cida:
hehehehe... bagus2 kalau Cida dpt merasa seperti berada disana... Neena merasakan satu kepuasan yg tak terhingga kerana ngan jayanyer mengkhatamkan jugak about this trip to you olllzz!!

Deqna said...

such a wonderful trip... thank you for sharing everything ngan kita sumer..

ni yg bagusnya blog, org lain pun boleh merasai sama2 seperti berada di sana...

sure ker dah abis benda dah ko citer kat maldives nie, kot2 ada yg ko tertinggal lagi kier?

NeenaAnuar said...

Deqna:
No worries fren! sharing is caringg kannn.....

ha'ah... time kaseh lar sbb mengajorr aku pasal blog nie yerrr... huhuhu.. kalau tak pasal ko.. tak der maknenyerr aku dok melayan bende nie haa... hahaha... but it's fun lar berblogging nieee... org dah lama ... aku baru nak terkedek-kedek.. hahaha...

errmmmm..... rasanyer tak der dah kott.. kalau ade nanti.. tetiba jek kew aku teringat... aku create jek lar entry baru... ;))

Cik Pah said...

aku suker sgt gambar atas katil tuh. ko mmg kan suke amik gambar camni.. takpe itu suma sumber inspirasi buat aku nnt. tunggulah aku dah bersalin nnt.. gi bercuti nak gak amik gambar camtu.. huhuhu....

NeenaAnuar said...

Cik Piah:
ahaks!! haruss kak! nanti jgn lupa syer gambo ko ngan aku yek!! :)

Hasra_Razali said...

Ermm...dah khatam ek? Hehe...saya yg terkedek2 ni baru nk start membaca kisah anda di sana..hehehe...

NeenaAnuar said...

Hasra:
haa.. tu lar.. mana awk menghilang?? tetiba jek dah muncul nie haa...

Anonymous said...

hi...
if u dont mind.. berapa ye semua expenses g sana...
my honeymoon dream la kt ctu...
hehehe...

NeenaAnuar said...

hie...

you may find all info about my trip there @ entry "Bermulanya Disini"

btw, thanks for dropping here @ my blog!

Cstproduction said...

tu la tak ajak kitorang sekali... kalau ajak kitorang, tak payah bawak tripod.. kesian.. -lee n za

NeenaAnuar said...

Mohd Rosli:
hehehehe... rasanyer lepas nie memang nak keje ajak Lee & Zaa lar... so we both leh jadik model kannnnnnn... hehehehe.. :D

Fatin Khadir said...

Cntiknya.....Dapt tgok lam gambo pn jdik la,huhu...

ibnu marzuki al firdaus said...

naik AK rm150 je return

ibnu marzuki al firdaus said...

Kat pulau MALE boleh beli banyak cenderahati NAMUN perlu bijak menawar :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails