COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, June 4, 2009

Meeting People @ Maldives

Sepanjang 4 hari aku berada kat sana... macam2 jenis manusia yg aku jumpa... hampir satu dunia jugak lar... almaklum lar.. nama pun world island kan.. sooo hampir satu dunia punyer jenis manusia yg kite leh jumpa... tapi aku tak leh lar nak amik gambar sumer2 manusia yg ade kat situu kann.. nanti org kata aku giler laks.. tak pasai2 nak amik gambar depa! hahahaha...

So.. ni antara2 pelbagai jenis manusia yg aku jumpa which from a different country...


Waktu nie aku baru jek sampai kat Club Med.. time for check in.... baru lepas have our welcome drinks.. then, aku nampak all these people queuing up like this.. aku like macam feelikks giler... apakah yg cuba mereka lakukan... rupe2 nyer mereka2 itu adelah Staffs Club Med... diaorg tengah dok pegang sepanduk yg tertulis guess nyer room number... so, like girl yg paling kiri sekali tuu.. dia adelah org thailand... dia pegang board yg tulis rooms 201 - 256... so, kite yg guess nie perlu lar berdiri di hadapan staffs itu then diaorg akan hantar kite terus ke bilik kite... oh ya.. berbalik kepada staffs2 club med ni tadi.. diaorg terdiri dari pelbagai jenis bangsa.. coz kat clubmed nie.. diaorg punyer style like this.. staff diaorg nie terdiri daripada staffs2 yg ade kat Club Med satu dunia nie tauu... contohnyer cam map kat bawah nieee....

clubmed nie ade beberapa resort di serata dunia... tapi map yg kat atas niee just tuk asia nyer area lar... jadi.. diaorg akan tempatkan staffs diaorg yg satu dunia tuu di setiap resort yg ade kat satu dunia nie lar.. ishhhh.. punyer lar susah aku nak explain part nie.. keh lar.. like this.. contohnyer.. cam kat Club Med Maldives hari tuu.. staffs diaorg terdiri dari org malaysia yg bekerja dibawah naugan Club Med Malaysia i.e Cherating.... then, ade jugak staffs dari Indonesia yg under Bali & Bintan Clubmed, ade jugak staffs yg dari Bora2 Island ClubMed.. Phuket Clubmed.. and soo onnnn lar... sooo, dioarg nie kirenyer akan berpusing2 jek kejenyer.. diaorg on contract selama 6 bulan - 1 tahun tuk berada disetiap resort yg ade kat satu dunia nie.... adakah anda paham?? kalau tak pahamm... sila buat2 paham dah lew.. lootihh dah aku mengexplain kat sini... huhuhu... Jadik.. secara tak langsungnyer.. aku berjumpa lar ngan org Indonesia.. org Australia... org Tahiti.. org Thailand... org maldives dah tentu2 lar kannn.. org malaysia pun ramai gakkk... org France... org China... org Jepun... ishh.. ramai lagi lew... cuma aku tak der gambar diaorg jek!


OKKKK... now we move on to da next photooo....



gambar ini penuh ngan cerita OK....

korang nampak tak pak itam tuu.. yg dok berdiri sebelah aku tuuuu... dia tu org Senegal tauu.. dia keje under clubmed jugak... sbb kat senegal pun ade ClubMed..... gambar nie aku tangkap waktu kiteorg nyer information meeting... so, mamat yg pakai baju G.O tuu... adelah person incharge tuk da information meeting on that day.. so, waktu nie kiteorg di bawa ke bahagian Gymnasium, Kayak & Sailing Area... so, pak itam senegal nie jaga bahagian nie lar.. pasai itu badan dia begituuuuu... berketul2 beb! aku first time nampak dia.. terkezuuttt badakkk OK!!! tak terkata apa... sbbnyer... dia amatt larrr gelapppzzzzzzzzzz!!!!!!!! dia bukan brown.. but black!! really black!! nie lar first time aku jumpa org sehitam ini.. selalu kalau aku jumpa pun.. tak der lar sehitam ini.. mungkin sbb sunburn dia tuu membuatkan dia semakin hitam kot.. hehehe.. agak aku jer lar...

TAPI kannn... aku ade lar satu lagi sbb yg membuatkan aku "ternganga" melihatkan pak itam nie tau.. perlukan aku bercerita tentang itu??? sbb aku rasa agak keterlaluan kot kalau aku nak citer kat sini.... sbb ade ala2 18SX sikit.. nanti teruss X rated aku nyer blog nie.. ishh... tak per lar.. lupakan jer lar.... hahaha.. Tapi kalau ade yg nak tau jugak, bagi tau aku yek!! nanti aku citer... huhuhuuuu....
haaa.. lagi satu citer.... nampak tak minah cina yg kat belakang aku tuu.. yg si G.O tengah dok tahan dia tuuu... minahh tuu lagi dasatt... diaaaa dtg entah dari arah mana aku tak tauuu... dari arah laut lar kott.. hehehehe.. dia punyerrrr lar terujaaaaaaaaaaa yg amat sgtt.. waktu aku amik gambar niee.. aku leh dengar dia menjerit2 kegirangan korang tau tak!! aku like felikkss giler.. sapa lak yg menjerit sakan tuuu.. rupa2 nyer.. dia punyer larr terujaaaaaaaaaaa nak mampuih biler dia nampak Pak Itam itu OK!! tu yg G.O tu ngan spontan nyer menahan minah tu dari berlari dptkan Pak Itam tuuuu... biler dia dpt jumpa, peluk & bergambar ngan Pak Itam tuu.. mak aiiii.. bukan main lagi dia punyer keterujaan ituu.... cam lar Pak Itam tuu Tom Cruise.. kalau Tom Cruise tuu tak lar aku heran sgt... but I'm still wondering.. tang manakah yg ade pada Pak Itam itu yg menjadik kegilaan wanita tersebutt.... errmmmmmm... aku tau.... mungkin padaaaaaa... heheheh.. tak yah lar aku ceritakan yg 18SX tu.. tapi aku rasa korang leh agak koootttt!!! *wink* *wink*


Keh.. lets we move on to da next one....


Siapakah mereka ini??? waktu nie aku tengah sibuk bergambar ngan si nuar.. tup2 couple nie lalu depan kiteorg nak tunjuk peacee!! so apa lagi... kiteorg pun snap lar gambo diaorg.... hahahaha.. memang sporting giler diaorg nie!


kiteorg pun tak melepaskan peluang tuk bergambar bersama2....


eeehhhh.. tetiba jek mamat nie bagi aku bunga... dah org bagi.. ku amik je larr.. wah.. romantiss sekali! actually lepas pada kiteorg amik gambar ramai2 seperti diatas tadi tuu.. kiteorg pun berpisah lar... masing2 jalan lar ikut haluan masing2.. tup2 sampai kat tempat nie.. we ollzz meet each other again... then kiteorg pun berbalas lar senyuman... then, tup2 mamat nie dtg kat aku.. bagi bunga niee... wahhh... vangga lar kunun2nyer... bunga apakah itu..harus lar ku bangga kerana ianyer bunga kebangsaan kite i.e. Bunga Raya! hahahaha...


wahhhh... laki kuuuu.. leh tahan gak... tak nak ketinggalan tuuuuu... ishh.. ishh.. ishhh.. dia bukan main seronok lagi kat sana korang tau tak... bukan saja sbb ke maldives.. tapi dpt bergambar ngan pompuan2 sekssisss!!!!

Peacee Yoo! we frens together....... tak pasai2 dpt kawan baru...

OK.. mesti korang nak tau kan... diaorg nie org apa.. dari mana... keh let me story u again... Couple nie sedang berhanimoooooon di Maldives... diaorg berasal dari Tunisa & menatap di France.... diaorg nie adelah org Islam yerr.. sila tahuuu.... aku mula2 tu cam tak percaya jek.. then biler dia kata diaorg dari Tunisia.. betol lar.. coz Tunisia kan dekat ngan Turki sana .. so majoritynye adalah org islam.... nama mereka adelah Needja & Qareem... anyway.. nice to know u guys!!

Thennn... tetiba lak aku terasa seperti berapa diiiiii...............


BALI.... serious!! aku masuk lar kat Club Med Spa nie... saja nak tengok2 lar.. wahh.. memang teruja akak tengok tempat nie OK!! sgt cantik...... memang tetiba jek rasa cam berada di bali.. nyamann jek.. nampak tak pondok atap nipah tuu? haa tu lar tempat massage dilakukan.. memang cantik giler aarr tempat dia...


di sebabkan Spa nie berkonsep kan Bali.. so.. aku pun berjumpa lar ngan org2 ini...

cewekk bali lew... diaorg nie dah keje bertahun2 kat ClubMed nie.. untung tau.. mengikut kata budak nie.. bayaran diaorg amat bagus kalau nak di comparekan ngan kalau diaorg keje kat Bali... memang lar kannnnn.. dah tentu2 clubmed yg bayoor diaorg.. mesti lar good payment... sbb Clubmed sendiri dah cekik duit kiteorg yg as a guess nie cam nak mampuih.. hehehehe.. anyway.. tak sumer org bernasib baik cam diaorg nie kan.. leh keje dinegara org.... and leh kumpul duit banyak2... and also cuba korang bayangkan.. berapa banyak duit Ruppiah yg cewek nie boleh bawak balik Indon ngan dia bekerje kat sini dgn mendapat bayaran dlm ganjaran USD$???? pikir-pikirkannnnnnn dan selamattt beramallllllllll.... huhuhuhu....


we got a free shoulder massage under da palm tree... nak tau camner kiteorg dpt free massage nie?? actually spa diaorg tu kurang dpt sambutan lar kottt ... that's why diaorg dtg kat guess yg tengah dok lepak2 tepi pantai tuu... terus diaorg offer kata free jek.. nak test tak? like more to marketing strategi lar.. so, kalau ade guess yg suka... boleh lar gie visit diaorg nyer massage spa tu... akuuu?? jgn harap! mahal nak mampuss seehhhh... dah lar charged in USD$.. gilerrr arr.. almost RM400 satu org urut tau!! aku gie bali aku bayar for full body massage baru RM25 jek.. duaorg laki bini baru RM50 for full body massage lagii... that's why aku biler kat sana selagi boleh aku gie buat body massage... wahhh.. nie yg terigat nak gie bali nie... coz it's a Spa HEaven!! huhuhuhu....


OK.. Next!!

This is at jetty, waktu nak balik malam tuuu... tengok lar.. macam2 jenis manusia yg ade kat situ kannnnnn.. yg putih.. yg hitam.. yg coklat...


Then.....

haaaa.. nie lar awek yg bergambar ngan nuar tuuu... eeehhhh.. tak.. takk.. bukan yg niee.. hehehhe.... saja aku vikin gempakss... hahahaa... Nie laaa Ms. Mei.. she's from Malaysia... dia keje kat ClubMed Maldives as Restaurant Manager... besarr wwooo pangkat dia... dia pun dah merata2 resort ClubMed dah dia keje... before dia dtg keje kat Maldvies nie.. dia keje kat Bali ClubMed.. dia kata feeling cam gie holiday jek bile bekeje... eeeeeee.. jeles jek aku dengar.. aku lak verangan2.. kalau lar aku di tempat dia.. mesti best kan.. pressure keje mana2 pun ade kannnn.. at least kalau kite keje kat tempat2 camnie... secara tak langsung leh lar kite melepaskan lelah ngan melihat panorama yg indah2... ermm.. tak per lar.. as i said. tak sumer org bernasib baik kannnnnnnnnn.. anyway... all da best to her! she's a very helpfull lady!



YAAAAAAAAAA.. MASA YG DITUNGGU-TUNGGUUU.. NAK LIHATTT SIAPAKAH WANITA SEKKKSSIISS YG BERJALAN DISEBELAH LAKI KU INI????






TAAAAAAAAA DAAAAAAAAAAAAAAA..............




nie lar minah nyerr.. she's a singaporean lady.. sorry aku lupa sungguh nama minah niee.. dia pun sporting... dia suka sgt amik gambar aku ngan nuar kat camera dia... tapi aku tak tau lar pulak kalau kot2 dia nak amik gambar nuar sorang tapi segan or takot kang aku marah dia ker... kih.. kih.. kih.. tak der maknenyer OK!! dia ckp kat aku... dia suka tengok kami berduass.. soo lovingss.... wahhh ... tervannggass aku sekejapannnn.....



Soooo.. Ok you oollzzz.. I'll be right back with other story mory later keh... Daaaa......

4 comments:

Suki Cida said...

wahhh panjangnya cerita... panjang jugak aku nak komen...

first pasal pak itam... yang sensod tu apa??? adakah macam entry kude tu? wakakaka...sungguh jahat akukan???? scond yang nuar ambir gambar dengan minah tu... rupe nuar takut2 ar... tak natural...but u so beautiful.... yang last padan la nena tak jeles nuar jalan dengan minah tu... serius neena lagi cunnnnnn.... dr belakang je nampak lawa... tapi manager yang nama may tu mmg lawa...ku ingatkan dia... ahak! rupanya???? heheheh jahat cida ni...

citer la lagi!!!!! nak lagi!!!! muahahah terasa mengembara bersama la pulak...

NeenaAnuar said...

hahaha.. tak per.. komen lar panjang mana pun yg cida suka.... sbbb neena pun nak balas komen cida nie agak panjang jugaaaa.... heheheee...

wahhhhh.... sungguh tajam pemikiran mu puan cida! ahaks! baguss.. bagus.... lebih kurang camtuu arrrr.... ngeri siottt.. walaupun dia pakai swimming trunk warna hitammm.. tapi ianyer amat jelas kelihatan... aku bukan saja2 nak tengok OK... sila jgn salah pahammm.. tapiii... aku 'TERRRR NAMPAK'... hahahaha... mau tak ternampakk.. sbb dah jelas sgt kelihatan nyerrr... isshh.. ngeri siottt!

hahaha.. mungkin En. Anuar agak gerun kot ngan minah tuuu sbb keseeksisssannyerrr.... dia terpeguunnn... ahaks!

huhuhu... alar.. kalau cun pun neena tak jeless kottt.. bak kata sue.. bukan nyer dia dpt pun... dah tentu2 aku yg dah dpt siang malam... hehehehe... tapiii.. kalau dah si nuar yg lelebihh ngan minah2 yg cunnnn... haaa.. tang tuuu memang akak akan jeleesssssssss OK! mau ku siang2 laki ku ituuu cam ikan tuna...

TQ Dear... alar.. mana ade beautiful mana punnn.. dah hitam legam dah I niee...

OK.. wait nyerr.. masih tengah dok mengedit entry niee.. nantikan yerrr...

Cik Pah said...

neena , pak itam kan terkenal ngan kebesaran anu nyer.huhuhu..tak censored langsung kan ayat aku nih.. tu sebab minah saleh suker ngan diorang nih..

hha.. pasal signature tuh.. awk leh gi ker http://c33ram00n.blogspot.com.. kat situ dia ade ajar secara detail.. aku nak explain kat ko aku pun tak pandai sgt.. selamat mencuba

NeenaAnuar said...

Cik Piah:
hahahahahah.. terima kasih cik piah kerana meneka ngan tepat sekali! ahakss!!

Ok.. TQ!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails