COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, March 11, 2011

WaKenaBeb! Terkejut! Tetiba Jerk Mereka Muncul!


Ok.. siapakah yg menjadik papparazzi utk kami di Philea hari tu?  My Brother In-Law adelah jawapannyer! acaner my BIL leh ade kat sinunnn?? ok.. camgini citer nyer....

Kan aku ade citer hari tu.. tujuan asal aku ke Melaka nie sbb dpt undangan walimatus urus kann... Ok.. yg menjemput aku tu adelah Wai... ingat tak Wai yg mana satu nie? alaa.... Wai adelah seorang blogger yg aku pergi melawat dia kat hospital hari tu tuu.. lepas dia balik dari Arab tuu... ingat? tak ingat gie refer kat ENRY YG NIE!

Hah.. memang nak dijadikkan cerita.. rupe2nyer si Wai nie adelah rakan sekerja...........

DSC_0403 copy
akak ipar en. teman yg juga merangkap kepada biras aku....
Memang what a small world! tak sangka rupenyer diaorg berdua tu bekerja di Hospital yg sama di Jeddah!  Wai memang dah lama follow blog aku.. sampai lah dia ternampak bile aku blog out pasal family in laws aku.. baru lah dia tahu yg akak senior kat tempat dia bekerja tu ade lah my SIL... hehehe...

So since Kak Eyda (SIL) pun balik bercuti time Wai wat kenduri walimatus urus tuu... waiimaa haruslah Kak Eyda sekeluarga pun mendapat jemputan.... aku memang dah tahu dah yg family BIL aku akan pegi kenduri kawin tu nanti... tapi utk percutian nie.. kiteorg tak plan nak gie together2 pun... coz BIL aku ckp yg diaorg dah plan nak duduk kat Holiday Inn Melaka... so memang dah plan.. kalau kiteorg berjumpa pun maybe kat kenduri kawin Wai lah terus kot.. lagi pun takmo kaco BIL & SIL aku nak hanimunnnnnnnn.... haha. ye la.. org dah lama berbulan-bulan terpisah.. harus lah nak bergather-gather ngan family terchinta kannn...

Tetiba on Sunday morning... waktu aku & en. teman turun gie breakfast kat Nusantara Restaurant... tetiba datang seorang budak kecik secara melulu lalu menerjah kami berdua... sapa lagi kalau bukan si Nabilah!  dari jauh dai dah jerit.. Pak Ngah.. Mak Ngah... adoiii... teruss si gorjes gonjeng bersama suami nya mendapat perhatian kat dlm tuu... hahahaha...

DSC_0396 copy
Diaorg nie tak sabar2 nak mandi pool lepas breakfast!
Rupe2nyer.... my BIL and family dia dah datang on Saturday itself and checked in kat Philea jugakkkk... sabauu jerk la.. memang aku ngan en. teman WakenaBeb ngan diaorg! hahaha... diaorg dah sampai on Saturday.. tapi saja takmo roger2 us.. nak wat surprise pada pagi hari ahad dengan membuat wakeup call utk kiteorg di bilik! hahaha.. tapi seyes waktu tu kiteorg belum dpt rasa yg diaorg stay kat Philea jugak.. sbb ingatkan saja si Nabilah call us from their hotel at Holiday Inn... rupe2 dia dah buat room to room call!  Tanyer gak kat BIL naper tak jadik stay Holiday Inn.. katanyer sana penuh.. tak dpt nak amik family room!

DSC_0449 copy
3 generasi.... dari kiri:- Senior, Junior & Teenager! ngagagagagaa... :p

DSC_0453 copy
Walaupun kami semua hanya sempat bersama buat seketika.. tetapi ternyata ianyer begitu berharga!

10 comments:

-anidaothman- said...

lahai qupa satu resort yea...
best tUh......ehhehehehe

tudia pusin...pusin kena sedara mara.=)

shuhadah Zainol said...

comey la biras kak neena...:)

Anonymous said...

hy neena..

budak2 memang pantang nampak pool, nak berendam jerr..

tp mak budak pun same..haha!

ratusiput said...

ahaha...pe lagi...enjoyla bila ade geng kan...

eLLy said...

Dorang saje taknak kacau daun uolls berdua :)

NeenaAnuar said...

oP_ida:
hehehehee.. tu lah.. tak sangka lak dpt bercoti bersama-sama walaupun singkat! :D

NeenaAnuar said...

Shu:
hihi... THanks (akak tolong jawabkan on behalf) :D

NeenaAnuar said...

makdara TERdiva:
betoi2... agreed with you dear! :D

NeenaAnuar said...

ratusiput:
hehe.. enjoy gak sekali sekala camgini kann.. :D

NeenaAnuar said...

eLLy:
ahakssss!!!!!! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails