COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, March 2, 2011

OMG! Aku Dapat Red Dress Macam Sandra Bullock @ Oscar Red Carpet Baru2 Nie!


Vavavavavaaaaaaaaaaaaaaaaaa........... Hoyehhh... Hoyeh... Ooooppsss... sorry.. akak gorjes hari nie terlebih gonjeng kekdahnyaa.. ahhaha.. nak tahu naper?  sbb akak gorjes akan bertambah gorjes gamaknyer biler bakal menyarungkan red dress vogedevassssss seperti Sandra Bullock nie!

Sandra menggayakan the gorgeous red dress yg di design oleh pereka antarabangsa terkenal Vera Wang sewaktu majlis Red Carpet Oscar baru2 ini..
Sangattt adore baju merah dia tuu.... aku waktu tengok dia jalan kat red carpet hari tu... bukan live kat Hollywood nunnn.. tapi live kat TV daa... hehee... tapi seyes.. memang aku terpukauuu tengok ke-awesome-man baju Sandra nie... dlm hati aku terdetik.. boleh keeeerrrr aku pakai baju semerah itu.. dia putih melepakk cantik lah kalau pakai... aku yg tak berapa nak putih nie... sesuaiii ker??  sekaliii... amikk kauuuu.... detik hati tu berbalas.. bile aku dpt hadiah dress nie! 

Stunning?

Striking?

Beautiful isn't it?
Yup! that's mine! hehehe... sukeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee bangatttttt ngan dresss tu okkkkkkkkkkk!! colour dia aku berkenan bangatt! design pun aku sokakkk sangattt!  Kalau korang nak tahu.... aku adelah pemenang utama utk contest candid terbaik nie.... semua sekali ade 3 pemenang... tempat ke dua aku tak kenal.. but tempat ketiga tu aku kenal bangatt.. Congratssssss to Tin coz memenangi dress yg cukup gorjes jugak!!  lagi seronottt duaronott bile gambar yg Tin pertandingkan tu ade terpampangg semua wajah2 kenalan kesayangan ku... hehehe...  btw, kaluuu korang nak tengok keputusan penuh.. sila lah ke blog organizer.. cik adik manis Chenta Zetty nie yer! TQ soo muchh Zetty for this lovely gift! tak sabaqq nak boh atas body molid nie hah! ngagagaga... :p

hehehe.. gambar candid yg paling best aku ade rasanyer setakat nie.. tak sangka.. gambar candid nie dpt night dress.. bile menang dpt evening dress! haha..
Actually aku dah plan2.. kalau hadiah tu aku leh share.. memang aku nak share2 with photographer yg tolong amikkan gambar kiteorg nie.. sbb gambar2 candid nie biasanyer photographer lah yg bijakk sbb pandai captured moment at the rite time... tapi malangnyer aku dpt dresss... so acaaannerrr nak share2 hadiah tu with my photographer a.k.a our BFF... Bro Rudy? hehehe... TQ sooo much to Rudy coz dia yg snap picture nie! and lagi best.... biler dia and his beloved wifey.. a.k.a our BFF too.. sapa lagi kalau bukan cutie pie Awien yg menghadiahkan night dress tu bersempena our 4th Wedding Anniversary dulu... hehe.. TQ sooo muchh you guyss! Secara tak langsung rasa korang bawak tuah gak laaa to me.. hehee... takpe2.. nanti kite semua pi dating mamammm Big Apple okkk!  or maybe to IKEA againn?? ngagagagaa.... :D

p/s: tak pasal2 otak aku skg tengah ligat dok pikir nak pegi candle light dinner plak! :p


15 comments:

cikbedahlaser said...

tu dia.. merah yuuuuu... okeh.. kami tgu nk tgk hasil nye bile baju itu d badan mu.. boleh?

shuhadah Zainol said...

tahniah kak neena....lawa sungguh dress tu...:)

InaAchik said...

giler r beb adiah dia... mmg vesgedevas giler dress tu!
merah berahi gitu!

TAHNIAH TAHNIAH!!!

-anidaothman- said...

TAHNIAH....
TAHNIAH....
TAHNIAH....

baju tuh memang SESOIII ngan akak gojer nieh......

dok bayang akak pakai nie..FHEWWWWWWWWWWWW saheh chantik..
dan-dan iman EN.TEMAN meleleh...

hahahahahahahahaah

kathy jem said...

wah tahniah neena menang contest candid terbaik..dress merah tu sngt cantek..xsabar nk tngk neena pakai sambil berposing..hehe ^_^

sW33tdARLiNG said...

chanteeeeeeeeeeeeekkkk!!

Wahidah said...

wai pun sama kak..

wai minat amik gmbr even dgn camera compact je..

tp wai obses dgn gmbr alam semulajdi esp laut, n kanak2..

tp wai suke gk gmbr candid..sbb to me,,gmbr candid ne bukan sumer org dpt capture dgn baik...

kena ade skills yg bgs..:P

btw,tahniah kak..masuk contest byk2 lg k..:P

Va Va Voom said...

Congrates dear...tak sabar nak tgk u pakai dress tu..mesti melatopppsss!

ratusiput said...

fuhhhhhhhhhhhhhh..kebabom.mmg gojes dress tu.keleeeeesssssssss...

Bitt (double IS) said...

best la nok...boleh bergonjeng dengan dress tu hehehe

risa said...

cepat pakaiiiiiiiiiiiiiiiiii...nak tengokkkkkkkkkkk

SURIA AMANDA said...

wah bestnya..kalau la mak buyung ni dapat kan...huhu..agak2 seksi x pakai? tapi dlm bilik leh la..huhu

BabiesMom said...

MELAWAT kak NEENA GOWJESSSSSS

tahniah dear sis... u menang.. well deserve.. tapi pic mmg nice giler..

wahhhhh so nk pakai dress tu p candle light dinner ngan en teman ar erk..

wah wah wah

sis take care.. always love u.. xoxo

mrs chenta said...

sama2 sayang!! tahniah lagi sekali!!!! mwahssss

NeenaAnuar said...

TQ EVERYBODY FOR THE LOVELY WISHESSS!! SAYANGG KORANG SEMUA KETATTTTT KEHH! MUAAHHHSSSSSS!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails